Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 131 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162731 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ikkejw 30-5-2013 17:48 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



omdat je n fries bent....



discriminazi!!
 
Preserve nature - Always wear a helmet
kris vdm 31-5-2013 19:16 Print reply
Posts: 6
hallo
onlangs viel mijn derbi xtreme 2008 plots uit tijdens het rijden
dit bleek een ontstekingsprobleem te zijn na de spoel en cdi te verniewen kwam ik erop uit dat mijn vliegwielspie gebroken was dus hier een nieuwe voor gehaald deze heb ik in de breedte op maat gevijld zodat ze perfect paste en geen speling had maar na een paar keer aanlopen en een korte rit van ongv 100m brak ze weer? iemand enig idee wat de reden kan zijn? hij loopt niet vast en hij liep netjes voor ze brak...
setup:
50cc airsal
yasuni cross
malossi membraam
15*53
mvg

 
Henk-88 1-6-2013 15:34 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
discriminazi!!



(Of niemand weet het antwoord natuurlijk..)
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
jordi50cc 1-6-2013 18:03 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kris vdm
hallo
onlangs viel mijn derbi xtreme 2008 plots uit tijdens het rijden
dit bleek een ontstekingsprobleem te zijn na de spoel en cdi te verniewen kwam ik erop uit dat mijn vliegwielspie gebroken was dus hier een nieuwe voor gehaald deze heb ik in de breedte op maat gevijld zodat ze perfect paste en geen speling had maar na een paar keer aanlopen en een korte rit van ongv 100m brak ze weer? iemand enig idee wat de reden kan zijn? hij loopt niet vast en hij liep netjes voor ze brak...
setup:
50cc airsal
yasuni cross
malossi membraam
15*53
mvg



een spie moet je niet aan vijlen/slijpen
waarschijnlijk is hij glazig (poreus) geworden
gewoon een goed passende spie erin zetten
een heel klein beetje scheef en hij word verkeerd belast
en breekt

kijk ook eens goed naar je spiebaan in je vliegwiel

Jordi


Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-6-2013 om 18:03 uur.

Dit bericht is gewijzigd door jordi50cc op 1-6-2013 om 18:05 uur.
 
JST performance
carlosmt5 1-6-2013 22:41 Print reply
Posts: 294
vandaag naar de rockanje classic races geweest, iemand anders nog geweest? er was zelfs een 50cc klasse met 12 versnellingen sommige gingen 160 km/h
 
Hollands Next BeunHaas
Brommers en meer 2-6-2013 9:40 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
vandaag naar de rockanje classic races geweest, iemand anders nog geweest? er was zelfs een 50cc klasse met 12 versnellingen sommige gingen 160 km/h


Nee, dat niet. Ik weet wle dat er een man is die zijn 50cc kreidler op de 175 heeft gekregen, zag ik toen op youtube. Maar die produceerde zijn eigeb versnellingsbakken.
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
kenny77 2-6-2013 12:11 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
vandaag naar de rockanje classic races geweest, iemand anders nog geweest? er was zelfs een 50cc klasse met 12 versnellingen sommige gingen 160 km/h

Voor gaande jaren wel geweest.
Maar geloof niet dat ze 160 halen, is het circuit te kort voor, zeker voor 50cc.
 
Brommers en meer 2-6-2013 12:38 Print reply

Posts: 1966
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoorde het zo dat bij een MTX 6bak in MT blok de neutraalschakelaar totaal niet uitkomt (ergens tussen de 4 en 5)?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
waarom worden mijn vragen hier tegenwoordig totaal genegeerd?


omdat ik en waarschijnlijk andere forumleden er geen andwoord op weten

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
omdat je n fries bent....


maar natuurlijk, daar had ik nog niet aan gedacht
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
mvv mtx 2-6-2013 12:56 Print reply

Posts: 243
hallo,
mijn vraag is of een membraan van een honda mtx sh ook op een honda nsr past of dat er daar nog een extra pakking of plaatje tussenmoet.
MVG mvv mtx
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
NS1-Whisperer 2-6-2013 13:03 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvv mtx
hallo,
mijn vraag is of een membraan van een honda mtx sh ook op een honda nsr past of dat er daar nog een extra pakking of plaatje tussenmoet.
MVG mvv mtx


originele membramen moeten geloof ik zo over te zetten zijn.
 
"Risico is extra leven"
mvv mtx 2-6-2013 13:14 Print reply

Posts: 243
hallo,
hij past er niet goed in moet er geen plaatje tussen
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
NS1-Whisperer 2-6-2013 13:33 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvv mtx
hallo,
hij past er niet goed in moet er geen plaatje tussen


Waar klemt die dan? op het puntje, dat die te diep gaat of op de schroefjes die de klepjes erin houden?
 
"Risico is extra leven"
jordi50cc 2-6-2013 18:01 Print reply

Posts: 677
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: carlosmt5
vandaag naar de rockanje classic races geweest, iemand anders nog geweest? er was zelfs een 50cc klasse met 12 versnellingen sommige gingen 160 km/h



een hele 50cc klasse met 12versnellingen?
dat is niet waar er is idd wel een kreidler
twindisc met 12versnellingen valt alleen niet mee te rijden
op een straten circuit zelfs op een egt circuit is
het heel moeilijk om daar mee te rijden
is een combinatie van hand en voet geschakelt

maar Rockanje is idd altijd wel een leuk hmv evenement
helaas ben ik er al een jaar of 10 niet meer geweest

Jordi

 
JST performance
mvv mtx 2-6-2013 20:51 Print reply

Posts: 243
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
[...]


Waar klemt die dan? op het puntje, dat die te diep gaat of op de schroefjes die de klepjes erin houden?


Hij wil er niet zo vergenoeg in.

weet iemand waar de toerenteller kabel van een honda mtx ot op moet.
 
bx startnummer #277 lasogen leer je pas al je ze hebt gehad
HFH 2-6-2013 21:31 Print reply

Posts: 157
Quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Oorspronkelijk gepost door: ikkejw
hoorde het zo dat bij een MTX 6bak in MT blok de neutraalschakelaar totaal niet uitkomt (ergens tussen de 4 en 5)?
----------------------------------------------------------------------
klopt, dat probleem had ik ook een keer.

er is namelijk een 6bak mtx wals(volgens mij watergekoeld/crm //wie weet meer?//) die verkeert uit komt qwa neutraal schakelaar,als je die in een mt/mb/mtx-ot blokje zet.

ik heb toen gekeken waar het neutraal lipje moest komen. en heb toen (als ik het goed onthouden heb) een gaatje tegen over het originele bevestiging gaatje geboord.
toen deed hij het wel.

bij de mtx-ot wals doet hij het wel meteen.

ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
m-serie_ownd..

Dit topic is 162731 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 131 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 130, 131, 132 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved