Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 50"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 999 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #66744 - "Kleine vragen Topic Deel 50"
Pagina 105 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 162315 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bennietbeun 4-3-2013 0:08 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Als ie zn demper kwijtraakt zal de rest van dat hok net zo beun in elkaar hebben gezeten en was ie gewoon gedoemd om vast te lopen


en wat heeft dit er mee te maken ??

@ benjaminDG bedankt voor de info

ik zal wat meer over graham bell's 2takt praktijken op zoeken
 
bennietbeun 5-3-2013 18:28 Print reply
Posts: 817
hee allemaal

zou vandaag me kawa starten na 4/5 weken , nieuwe beziene er in gedaan.
zou hem aan kicken maar er gebuurde niet zo veel .
een paar plofjes uit de uitlaat meer niet , verschilende bougies geprobeert maar niks hielp .

het is een heel klein vonkje .
heb er an een ader bougiedop op gezet (NKG) maar de vonk word er niet grooter van .

ik zit er aan te deken dat iets slecht contakt maakt en daar door de vonk zo slecht is , kan dat kloppen ??
 
j0ren 5-3-2013 18:37 Print reply

Posts: 1298
Als je hem goed lopend hebt weggezet lijkt het me sterk dat er iets met de ontsteking aan de hand is.
Of je hebt hem in de regen laten staan oid

Check even of je killswitch niet ergens contact maakt.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
Henk-88 6-3-2013 7:41 Print reply

Posts: 26703
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
hee allemaal

zou vandaag me kawa starten na 4/5 weken , nieuwe beziene er in gedaan.
zou hem aan kicken maar er gebuurde niet zo veel .
een paar plofjes uit de uitlaat meer niet , verschilende bougies geprobeert maar niks hielp .

het is een heel klein vonkje .
heb er an een ader bougiedop op gezet (NKG) maar de vonk word er niet grooter van .

ik zit er aan te deken dat iets slecht contakt maakt en daar door de vonk zo slecht is , kan dat kloppen ??



Als je zo weinig info geeft dan kan iedereen eigenlijk alleen maar zeggen dat je te weinig info geeft.
Maar je zal wel gelijk hebben hoor, al uitgetest?
 
'Justice is supposed to be blind, of course. But must it be stupid too?'
JantjeMB5 6-3-2013 8:38 Print reply

Posts: 374
Wat voor kawa is het trouwens, kan veel helpen als je iets vraagt.

Is het een met cdi of contactpuntjes = af te stellen
Kijk ook na of je bobijn mooi aan de massa zit, als er wat roest op de bouten of raakpunt met frame is gekomen kan het slecht werken.
Ga even alles af van voor tot achter, dan vind je het wel.


 
Livin in the fast Lane - klein draai, frees of TIG-las werk, PM + bier
JB1 6-3-2013 8:45 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


en wat heeft dit er mee te maken ??

@ benjaminDG bedankt voor de info

ik zal wat meer over graham bell's 2takt praktijken op zoeken


Dat de demper niet zo belangrijk is, is er toch wel uit op te maken of niet dan
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Aprilia RX 50 2003 6-3-2013 9:45 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bennietbeun
[...]


en wat heeft dit er mee te maken ??

@ benjaminDG bedankt voor de info

ik zal wat meer over graham bell's 2takt praktijken op zoeken


een brommer die slecht behandeld wordt gaat sowieso stuk. als de demper er al af valt zal afstellen al wel helemaal voor de te bangen zijn geweest, dus zal hij in deellast wel helemaal ruk staan.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
axety 6-3-2013 14:14 Print reply

Posts: 207
Ik ben opzoek naar een lampje voor de koplamp voor mijn mt5.
De fitting is 15mm. Op het lampje staat 12 volt 25 watt.
In mijn omgeving heeft geen enkele zaak zo n lampje en op het internet kan ik het ook niet direct vinden. Iemand een idee?
https://picasaweb.go...&feat=directlink

Dit bericht is gewijzigd door axety op 6-3-2013 om 14:20 uur.
 
ChielTZR 6-3-2013 16:43 Print reply

Posts: 6016
Lamp 12V 25/25W PX15D

volgende keer beter zoeken...

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Stijn-db 6-3-2013 19:13 Print reply

Posts: 67
Ey mensen effe ene vraagje. Ik heb een Honda Nsr 50 uit 89 en heb hem helemaal staan in originele staat. Geen veranderingen in Tandwiel verhouding of andere cilinder enz. Toch door het perfect afstellen van de caburateur enz. loopt hij boven de 80. Nu is mij vraag. Als ik bij een controle op de rollerbank word gezet en hij loopt dus bijv. 86, krijg ik dan een boete? (want zonder opvoeren blijf ik verzekerd)
 
http://www.brommerforum.nl/profile/voertuig/19386 (nsr 50)
j0ren 6-3-2013 19:15 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
Ey mensen effe ene vraagje. Ik heb een Honda Nsr 50 uit 89 en heb hem helemaal staan in originele staat. Geen veranderingen in Tandwiel verhouding of andere cilinder enz. Toch door het perfect afstellen van de caburateur enz. loopt hij boven de 80. Nu is mij vraag. Als ik bij een controle op de rollerbank word gezet en hij loopt dus bijv. 86, krijg ik dan een boete? (want zonder opvoeren blijf ik verzekerd)


Ja, je mag niet harder dan 45. Of hij nou orgineel is maakt niet uit, zolang je maar niet meer als 50cc hebt.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
bennietbeun 6-3-2013 19:16 Print reply
Posts: 817
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Henk-88
[...]



Als je zo weinig info geeft dan kan iedereen eigenlijk alleen maar zeggen dat je te weinig info geeft.
Maar je zal wel gelijk hebben hoor, al uitgetest?


ik heb de delen waar de bobien mee op het frame zit ge schuurd en kopervet er tussen gedaan .
na een half uur dee hij het
 
WestlandMB 6-3-2013 19:17 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
Ey mensen effe ene vraagje. Ik heb een Honda Nsr 50 uit 89 en heb hem helemaal staan in originele staat. Geen veranderingen in Tandwiel verhouding of andere cilinder enz. Toch door het perfect afstellen van de caburateur enz. loopt hij boven de 80. Nu is mij vraag. Als ik bij een controle op de rollerbank word gezet en hij loopt dus bijv. 86, krijg ik dan een boete? (want zonder opvoeren blijf ik verzekerd)


Opgevoerd of niet, alles boven de 45km/u is te snel en kan je een boete voor krijgen. Je kan dan wel verzekerd zijn, maar als je brommertje te hard gaat hoeven ze niets uit te keren. Uiteraard moeten ze dat dan wel kunnen bewijzen als er een ongeluk is geweest.
 
bennietbeun 6-3-2013 22:32 Print reply
Posts: 817



weet iemand waar ik het brommercross regelment kan vinden van trimunt ??

 
Frysk 7-3-2013 6:38 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Stijn-db
Ey mensen effe ene vraagje. Ik heb een Honda Nsr 50 uit 89 en heb hem helemaal staan in originele staat. Geen veranderingen in Tandwiel verhouding of andere cilinder enz. Toch door het perfect afstellen van de caburateur enz. loopt hij boven de 80. Nu is mij vraag. Als ik bij een controle op de rollerbank word gezet en hij loopt dus bijv. 86, krijg ik dan een boete? (want zonder opvoeren blijf ik verzekerd)


ja want je nsr is niet origineel.
Ik vermoed een belgische cilinder dan..
 
giggitybyte

Dit topic is 162315 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 105 van 204
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 104, 105, 106 ... 202, 203, 204Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved