Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Meeting Forum - Voorbespreking achterhoekmeeting #3

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 640 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
Er zijn 6 deelnemers:

Asmiro (Zeker)
YAMAHA-Power (Zeker)
Cas DT (Zeker)
JB1 (Zeker)
roy1263 (Waarschijnlijk)
ChielO (Waarschijnlijk)

Klik hier om je in te schrijven.
Klik hier voor meer info.
  Meeting Forum - Topic #66162 - Voorbespreking achterhoekmeeting #3
Pagina 12 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina
Dit topic is 21028 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

DarkSoul 29-5-2012 9:28 Print reply

Posts: 338
Ja 4takker, hoe is het nu met je enkel dan?

Kon wel lekker je zus toen na huis brengen
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
JB1 29-5-2012 12:29 Print reply

Posts: 14881
Duim gebroken
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 12:56 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Duim gebroken



afstand houden volgende keer
 
JB1 29-5-2012 13:09 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



afstand houden volgende keer


Zat op 50-55m bij 80km/u. Voldoende afstand.
Net politie gesproken, moet nu de getuigen zien te vinden..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 29-5-2012 13:18 Print reply

Posts: 4605
50m lijkt me toch nog genoeg om op tijd te kunnen remmen.

Misschien dat je in een paniek reactie jezelf der hebt onderuit geremd.

Als ik achter een auto rijdt hou ik altijd mijn handen bij de hendels..

Zo voel je de rem/koppeling al en ga je minder de neiging hebben om in 1 trok alles dicht te knijpen.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-5-2012 om 13:21 uur.
 
Vlaanderen vrij!
JB1 29-5-2012 13:25 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
50m lijkt me toch nog genoeg om op tijd te kunnen remmen.

Misschien dat je in een paniek reactie jezelf der hebt onderuit geremd.

Als ik achter een auto rijdt hou ik altijd mijn handen bij de hendels..

Zo voel je de rem/koppeling al en ga je minder de neiging hebben om in 1 trok alles dicht te knijpen.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-5-2012 om 13:21 uur.


Heb m'n remweg bekeken nadat ik was geflikkerd, ik had de motor gewoon onder controle tot ik bij het stalen deksel kwam.

Daar dus een korte blokkade gehad, toen ik weer grip kreeg verloor ik de controle.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 13:27 Print reply

Posts: 17929
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Heb m'n remweg bekeken nadat ik was geflikkerd, ik had de motor gewoon onder controle tot ik bij het stalen deksel kwam.

Daar dus een korte blokkade gehad, toen ik weer grip kreeg verloor ik de controle.



ongunstige samenloop dus, hoop dat je getuigen kunt vinden
 
Cas DT 5-6-2012 23:12 Print reply

Posts: 3131
Er werd nog gefilmd, is dat al online gezet?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Asmiro 6-6-2012 18:09 Print reply
Posts: 339
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Er werd nog gefilmd, is dat al online gezet?


Ik ben er nog mee bezig, maar het is niet zo heel veel.
als het online staat zou ik hier weer een link neer zetten.
 
NS1-Whisperer 16-7-2012 21:40 Print reply

Posts: 2160
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Asmiro
[...]


Ik ben er nog mee bezig, maar het is niet zo heel veel.
als het online staat zou ik hier weer een link neer zetten.


duurt wel mooi lang dan. zo'n kort filmpje
 
"Risico is extra leven"

Dit topic is 21028 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 12 van 12
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 10, 11, 12Vorige pagina
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved