Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 511 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 94 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 140240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 6-5-2012 18:45 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: PHB
[...]


dus ik heb alles wel



/zucht\

duidelijker als dit krijg je het niet voorgeschoteld.


Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 6-5-2012 om 18:45 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
PHB 6-5-2012 18:51 Print reply

Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]



/zucht

duidelijker als dit krijg je het niet voorgeschoteld.


Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 6-5-2012 om 18:45 uur.



oke hartstike bedankt
 
honda power
old timer 6-5-2012 21:28 Print reply

Posts: 469
er komt altijd olie uit mijn uitlaat druppen, ik meng gewoon 1/40.
ik heb nu geprobeert wat agresiever te rijden met het gedacht dat het dan warmer word en verbrand, maar er is meer uit gekomen.
ik heb er niet echt last van maar zou toch willen weten waaraan het ligt.
 
bijna goed, is goed genoeg
WestlandMB 6-5-2012 21:29 Print reply

Posts: 1338
Ik heb een 70cc dmp op me honda mb.

Ik heb twee carburateurs. 13mm keihin en 24mm mikuni.
Welke van de 2 zal het beste lopen bij de cilinder? En wat zijn de voordelen en nadelen?
 
koetjeboe91 6-5-2012 21:33 Print reply

Posts: 2096
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
er komt altijd olie uit mijn uitlaat druppen, ik meng gewoon 1/40.
ik heb nu geprobeert wat agresiever te rijden met het gedacht dat het dan warmer word en verbrand, maar er is meer uit gekomen.
ik heb er niet echt last van maar zou toch willen weten waaraan het ligt.


als je er minder last van wilt hebben zul je minder moeten smeren waardoor alle olie verbrand. maar het gevaar hiervan is dat je te arm kan smeren met alle gevolgen. als het maar een beetje olie is niks aan doen.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
old timer 6-5-2012 21:49 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
[...]


als je er minder last van wilt hebben zul je minder moeten smeren waardoor alle olie verbrand. maar het gevaar hiervan is dat je te arm kan smeren met alle gevolgen. als het maar een beetje olie is niks aan doen.

het was ook al met het automatisch meng pompje
 
bijna goed, is goed genoeg
PHB 6-5-2012 21:56 Print reply

Posts: 536
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Ik heb een 70cc dmp op me honda mb.

Ik heb twee carburateurs. 13mm keihin en 24mm mikuni.
Welke van de 2 zal het beste lopen bij de cilinder? En wat zijn de voordelen en nadelen?


ik heb op mijn mt (70cc) 13 keihin loopt prachtig en trekt als een beest top ligt ongeveer bij de 70, zal misschien ook wel zo zijn bij 24 mikuni en zal wat harder gaan maar als je geen boetes wilt tenminste als hij voor op de weg is zou ik zelf 13mm keihin en voor cross zou ik 24mm doen (maar dat is mijn mening)

Dit bericht is gewijzigd door PHB op 6-5-2012 om 21:57 uur.
 
honda power
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 6-5-2012 22:01 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

het was ook al met het automatisch meng pompje


Hoe is je bougiebeeld ?
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
old timer 6-5-2012 22:04 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Hoe is je bougiebeeld ?

normaal donker bruin
 
bijna goed, is goed genoeg
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 6-5-2012 22:11 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

normaal donker bruin



Misschien toch wel iets te rijk dan ?
En anders moet je aan een lekke krukaskeerring denken...rookt hij erg ?
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
pompower 6-5-2012 22:19 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

normaal donker bruin

aan de bougie kun je het niet altijd zien he, als je verkeerde olie hebt merk je er niks aan, en als je de bougie wilt checken, moet je de brommer op hoge toeren uitzetten
 
www.basvanloenen.nl
JB1 7-5-2012 17:34 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Ik heb een 70cc dmp op me honda mb.

Ik heb twee carburateurs. 13mm keihin en 24mm mikuni.
Welke van de 2 zal het beste lopen bij de cilinder? En wat zijn de voordelen en nadelen?


Ligt eraan hoe goed je DMP afgewerkt is
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ChielTZR 7-5-2012 18:09 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Ligt eraan hoe goed je DMP afgewerkt is


reken maar van niet
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Brommers en meer 7-5-2012 18:12 Print reply

Posts: 1966
en of dat je zin heb veel tijd te steken in het afstellen van je cabrateur met 24 mm ben je daar waarschijnlijk lang mee bezig had ik ook met m'n mt
 
Rest In Parts #R.I.P.Yamaha
roy1263 7-5-2012 18:14 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

normaal donker bruin


Wat voor olie meng je dan? eigen huismerk of castrol ofzo?
Kan ook schelen.
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub

Dit topic is 140240 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 94 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 93, 94, 95 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved