Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1043 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 89 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 1-5-2012 16:28 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mytsx
[...]


oke bedankt welke draad is de killdraad?


Meestal degene vanaf de CDI naar je contactslot.

Bij een MT is die zwart/wit
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
mytsx 1-5-2012 16:30 Print reply
Posts: 150
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Meestal degene vanaf de CDI naar je contactslot.

Bij een MT is die zwart/wit


ik heb geen contactslot meer, maar ik zal kijken

 
rensss 1-5-2012 16:35 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

dat 4 takten op de top beteknd een te grote sproeier



Zou een gasnaald standje eentje omhoog zin hebben? Hij staat nu namelijk op zijn rijkst?



 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
shirioko 1-5-2012 17:12 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
[...]



Zou een gasnaald standje eentje omhoog zin hebben? Hij staat nu namelijk op zijn rijkst?




is het proberen waard. Gasnaald is vooral bedoeld voor in de middel toeren, dus vlak voor de powerband
 
Niek de Wildt 1-5-2012 18:35 Print reply
Posts: 7168
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: shirioko
[...]

is het proberen waard. Gasnaald is vooral bedoeld voor in de middel toeren, dus vlak voor de powerband


Bullshit, is voor wanneer de gasschuif half open staat, heeft niks met toeren te maken.
 
BenjaminDG 1-5-2012 19:03 Print reply

Posts: 4605
Niet alleen half open, vanaf een klein beetje open tot 3/4 open.

Overigens is dit niet echt de ideale oplossing want dan ga je weer alles onder half gas verneuten.

Zo kan je wel al bepalen wat het probleem is.
 
Vlaanderen vrij!
old timer 2-5-2012 20:30 Print reply

Posts: 469
Mijn ori ketting is 415, is het erg als ik er een ketting van 420 op zet en mijn achterste tandwiel niet aanpas, dat kost me anders 80€ meer.

 
bijna goed, is goed genoeg
maerijn 2-5-2012 21:17 Print reply

Posts: 2455
Ik heb voor m'n Honda een nieuwe Kenda binnenband gekocht. Gemonteerd en opgepompd, maar hij blijft maar leeglopen op het ventiel. Als ik het pinnetje helemaal indruk loopt hij niet meer leeg, en als ik het dopje dat erbij zat helemaal erop draai, loopt die heel langzaam leeg.
 
Frysk 2-5-2012 21:19 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Ik heb voor m'n Honda een nieuwe Kenda binnenband gekocht. Gemonteerd en opgepompd, maar hij blijft maar leeglopen op het ventiel. Als ik het pinnetje helemaal indruk loopt hij niet meer leeg, en als ik het dopje dat erbij zat helemaal erop draai, loopt die heel langzaam leeg.


dan heb je een kut ventiel
 
giggitybyte
Nielzor 2-5-2012 21:19 Print reply

Posts: 282
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
Mijn ori ketting is 415, is het erg als ik er een ketting van 420 op zet en mijn achterste tandwiel niet aanpas, dat kost me anders 80€ meer.



Gaat niet passen natuurlijk.

Ik heb dit probleem ook op m'n MTX R2. Ik draai gewoon een 420 blind tandwiel af

Dit bericht is gewijzigd door Nielzor op 2-5-2012 om 21:20 uur.
 
suzuki-fan 3-5-2012 11:09 Print reply
Posts: 67
Ik ben mijn puchblokje aan het reviseren en ik heb daar een vraagje over. Toen ik het koppelingshuis op de krukas had geplaatst en de borgring erop had gezet, kon ik het koppelingshuis ongeveer een mm heen en weer bewegen op de as. Hoort dit zo? of heb ik dan een te dunne sluitring gebruikt?
 
shirioko 3-5-2012 11:25 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
Mijn ori ketting is 415, is het erg als ik er een ketting van 420 op zet en mijn achterste tandwiel niet aanpas, dat kost me anders 80€ meer.


Had ik met mijn RS50 ook. Het past wel(enige verschil tussen 415, 420 en 428 is de breedte van de schakels, lengte is hetzelfde), alleen omdat je achtertandwiel smaller is heb je meer speling en slijt het 2x zo snel. Ik zou inderdaad gewoon een 420 tandwiel gaan zoeken.
 
Wizard1894 3-5-2012 12:04 Print reply

Posts: 695
gewoon setje halen 420 compleet past wel
 
mxbeunking 3-5-2012 12:24 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki-fan
Ik ben mijn puchblokje aan het reviseren en ik heb daar een vraagje over. Toen ik het koppelingshuis op de krukas had geplaatst en de borgring erop had gezet, kon ik het koppelingshuis ongeveer een mm heen en weer bewegen op de as. Hoort dit zo? of heb ik dan een te dunne sluitring gebruikt?


Ja is niet erg, als je alle ringen er tussen hebt, zit het goed.
9 van de 10 keer zit daar veel speling op. Heb ik ook al vaak gehad...
 
Draaiwerk nodig? = PB
Wizard1894 3-5-2012 13:53 Print reply

Posts: 695
ga gewoon geen ruzie maken ofzo... Benjamin zijn motor is gewoon een goede en snelle motor voor op het circuit en die van jou is ook vast en zeker goed ook al kost het wat meer boeie. Kortom ieder zijn smaak en vind dat van Benjamin interessanter dan een gloednieuw ding.
 

Dit topic is 139907 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 89 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved