Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1164 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 86 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

rensss 29-4-2012 22:24 Print reply

Posts: 1110
Wat zijn de vermogen winsten van een hoge druk cilinder-kop? Is dit te merken in het optrekken, of is het echt snelheids winst?

Want mijn compressie is belabberd te noemen, en ik heb een HD kop liggen met dunne koppaking. Moet er dan ook een grotere sproeier in?


Rens

Dit bericht is gewijzigd door rensss op 29-4-2012 om 22:25 uur.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
pompower 29-4-2012 22:27 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Wat zijn de vermogen winsten van een hoge druk cilinder-kop? Is dit te merken in het optrekken, of is het echt snelheids winst?

Want mijn compressie is belabberd te noemen, en ik heb een HD kop liggen met dunne koppaking. Moet er dan ook een grotere sproeier in?


Rens

Dit bericht is gewijzigd door rensss op 29-4-2012 om 22:25 uur.

nee, geen grotere sproeier, je wint er wel wat mee, maar het kickt zwaarder aan
 
www.basvanloenen.nl
Cas DT 29-4-2012 22:36 Print reply

Posts: 3131
Nog mensen bij het onk supermoto geweest vandaag?






 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
YAMAHA-Power 29-4-2012 22:43 Print reply

Posts: 818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Nog mensen bij het onk supermoto geweest vandaag?

filmpje (YouTube)

afbeelding
afbeelding


Had het anders even gezegd, woon er niet gek ver van Zelhem
Gaat er morgen nog iemand naar de classic race in holten?
 
BenjaminDG 30-4-2012 12:39 Print reply

Posts: 4605
Lijkt me een beetje nutteloos die banden warmers
 
Vlaanderen vrij!
WestlandMB 30-4-2012 13:56 Print reply

Posts: 1338
Hallo, ik rij met een 80 blok 110cc honda mb. Boven de 11k toeren kan me koppeling het niet meer aan in melaatste versnelling. Dit is voor mij geen probleem, maar misschien heeft de koppeling ook een verband met de versnellingsbak.
Als ik rij krijg ik hem soms niet in een hogere versnelling. De ene keer kan ik terugmschakelen en krijg ik hem als nog in de versnelling, en de andere keer lukt dat niet.
Het is alleen bij opschakelen, als dat niet lukt lijkt het net als of ik in me laatste versnelling zit, want ik kan de schakelpook dan wel los naar boven bewegen.
Het probleem heb ik wel eens in me 2, 3, 4 en 5.

Kan ik dit verhelpen met verse olie 5w40 ofso? Of moet ik eerst me koppelingsplaten vervangen voor ori honda platen? Of zou ik de schakelbloem moeten vervangen?
 
rensss 30-4-2012 16:19 Print reply

Posts: 1110
Ik heb een probleem met mijn brommer. Ik heb het remvloeistof peil bijgevuld. Maar het gehele systeem bouwt geen druk op. Het vloeistof peil in het potje zakt helemaal niet tot nauwelijks.
Ik heb een half uur lang, remhendel inknijpen ontluchtingnippel kwartslag open. Nippel dicht. Pompen en ga zo maar door

Maar ik krijg maar geen druk, er komen wel steeds belletjes uit het potje naar boven, maar daar komt ook geen einde aan.

Zou de plunjer dus de pomp lek kunnen zijn?
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Royal Club 30-4-2012 16:36 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Lijkt me een beetje nutteloos die banden warmers


Net zo nutteloos als dat trage hok van jou voor circuitracen
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
BenjaminDG 30-4-2012 16:44 Print reply

Posts: 4605
Wat heeft het nu zin om bandenwarmers te gebruiken als je eerst nog 500m door het gras moet gaan rijden voor je je kunt klaarzetten in de pit?

O ja een GSXR1100 weegt misschien wat véél tov de nieuwere motoren maar traag is die zeker niet.

Die haalt ook makkelijk de 280 hoor
 
Vlaanderen vrij!
BenjaminDG 30-4-2012 16:52 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Ik heb een probleem met mijn brommer. Ik heb het remvloeistof peil bijgevuld. Maar het gehele systeem bouwt geen druk op. Het vloeistof peil in het potje zakt helemaal niet tot nauwelijks.
Ik heb een half uur lang, remhendel inknijpen ontluchtingnippel kwartslag open. Nippel dicht. Pompen en ga zo maar door

Maar ik krijg maar geen druk, er komen wel steeds belletjes uit het potje naar boven, maar daar komt ook geen einde aan.

Zou de plunjer dus de pomp lek kunnen zijn?


Je moet eerst je leidingen vullen met remvloeistof.

Dus nog niet beginnen prutsen aan die remklauw.

Eerst blijven pompen totdat je geen luchtbellen meer ziet verschijnen in het reservoir.
 
Vlaanderen vrij!
Royal Club 30-4-2012 17:05 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Wat heeft het nu zin om bandenwarmers te gebruiken als je eerst nog 500m door het gras moet gaan rijden voor je je kunt klaarzetten in de pit?

O ja een GSXR1100 weegt misschien wat véél tov de nieuwere motoren maar traag is die zeker niet.

Die haalt ook makkelijk de 280 hoor


Dat je banden niet ijskoud zijn zodra je eenmaal op het asfalt staat.

en

tis gewoon een traag hok voor op het circuit, wat je ook denkt te zeggen.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
kenny77 30-4-2012 18:26 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
tis gewoon een traag hok voor op het circuit, wat je ook denkt te zeggen.

Dus...?

Dat het geen hypermoderne motor is, is het per definitie nutteloos?
Beetje raar... , als Benjamin er toch plezier mee heeft, dat is het enigste wat telt.

Ik zie wat Benjamin doet veel liever, dan iemand die zo standaard een nieuwere motor koopt. Hij knutselt er ten minste zelf aan, probeert dingen uit, daar leer je van.
 
pompower 30-4-2012 18:42 Print reply

Posts: 1777
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Dus...?

Dat het geen hypermoderne motor is, is het per definitie nutteloos?
Beetje raar... , als Benjamin er toch plezier mee heeft, dat is het enigste wat telt.

Ik zie wat Benjamin doet veel liever, dan iemand die zo standaard een nieuwere motor koopt. Hij knutselt er ten minste zelf aan, probeert dingen uit, daar leer je van.

inderdaad, veel leuker en mooier dan zon nieuw ding van 15.000 euro te kopen voor af en toe te rijden
 
www.basvanloenen.nl
ChielTZR 30-4-2012 18:46 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pompower
[...]

inderdaad, veel leuker en mooier dan zon nieuw ding van 15.000 euro te kopen voor af en toe te rijden


Voor jouw dan he, ieder zijn smaak.
De een heeft het geld er niet voor over, terwijl de andere rustig wat meer geld besteedt.

 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Royal Club 30-4-2012 19:25 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Dus...?

Dat het geen hypermoderne motor is, is het per definitie nutteloos?
Beetje raar... , als Benjamin er toch plezier mee heeft, dat is het enigste wat telt.

Ik zie wat Benjamin doet veel liever, dan iemand die zo standaard een nieuwere motor koopt. Hij knutselt er ten minste zelf aan, probeert dingen uit, daar leer je van.


en zo ook voor de mensen op de foto's daar, die proberen een setje bandenwarmers om te kijken de banden eerder warm zijn vanaf de start.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten

Dit topic is 139810 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 86 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 85, 86, 87 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved