Brommerforum.nl wordt gehost door: |
 |
|
|
Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
|
Pagina 82 van 200
|
Dit topic is 139750 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
tsx-elite |
24-4-2012 20:32 |
 Posts: 1798 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Ook al beginnen met je ampere te verlagen en een dunne laselectrode nemen.
Ook de uitlaat aan iemand meegeven die echt goed kan lassen met electrodes.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 24-4-2012 om 20:31 uur.
als het kan is tig nog iets beter denkz
|
|
shut up muttley |
|
luc-hendriks |
24-4-2012 20:34 |
Posts: 424 |
hebben we allemaa;l al gedaan maar toen ik de mtx kocht was er alg oheen gebakken.
als iemand dan nog een uitlaat voor een mtxs-ot heeft liggen stuur ff pb
Dit bericht is gewijzigd door luc-hendriks op 24-4-2012 om 20:35 uur.
|
|
|
|
maerijn |
24-4-2012 23:31 |
 Posts: 2455 |
Ik krijg het slangetje van m'n oliepomp maar niet aangesloten zodat die niet meer lekt.
Ik heb het originele clipje geprobeert, een tyripje, en met ijzerdraad en nijptang strak wikkelen, maar het blijft bij de aansluiting lekken.
Misschien een stukje slang eraf knippen omdat de spanning eruit is?
|
|
|
|
Wizard1894 |
24-4-2012 23:42 |
 Posts: 695 |
kwaliteit van slang zal wel bagger zijn dan probeer een andere
|
|
|
|
Cas DT |
24-4-2012 23:43 |
 Posts: 3131 |
Waarschijnlijk gewoon oud dus, stukje afknippen wilt nog wel eens helpen.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
JB1 |
24-4-2012 23:44 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Ik krijg het slangetje van m'n oliepomp maar niet aangesloten zodat die niet meer lekt.
Ik heb het originele clipje geprobeert, een tyripje, en met ijzerdraad en nijptang strak wikkelen, maar het blijft bij de aansluiting lekken.
Misschien een stukje slang eraf knippen omdat de spanning eruit is?
Rubber? Misschien even overheen gieten met kokend water, en desnoods een klein stukje eraf knippen.
(wel eerste ven demonteren)
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Mr.Trololo |
25-4-2012 19:40 |
 Posts: 194 |
hoe moet ik een update plaatsen in mijn project ?
|
|
[quote] dit gaat toch nooit lopen je hele karter moet nieuw en bovendien blijfdt de smering er nu niet in! [/quote] |
|
belikewater |
25-4-2012 20:43 |
Posts: 40 |
op mijn mt5 heb ik drie slangetjes die als overloop lijken te dienen, eentje voor accu, eentje voor carb vlotterbak en een derde aan de rechterkant van de carb.
Als ik deze aansluit dan maakt het blok hele hoge toeren. Wanneer ik mijn vinger op het gat plaats daalt het toerental. Waarvoor dient deze? En moet ik het slangetje afnijpen of het gaatje afdichten?
|
|
|
|
Cas DT |
25-4-2012 20:45 |
 Posts: 3131 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: belikewater
op mijn mt5 heb ik drie slangetjes die als overloop lijken te dienen, eentje voor accu, eentje voor carb vlotterbak en een derde aan de rechterkant van de carb.
Als ik deze aansluit dan maakt het blok hele hoge toeren. Wanneer ik mijn vinger op het gat plaats daalt het toerental. Waarvoor dient deze? En moet ik het slangetje afnijpen of het gaatje afdichten?
afbeelding
Dat is de ontluchting van je carburateur, gewoon open laten.
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
belikewater |
25-4-2012 20:50 |
Posts: 40 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]
Dat is de ontluchting van je carburateur, gewoon open laten.
Dat is net het probleem.. dan gaan de toeren flink omhoog. Bovendien ontlucht hij niet, hij zuigt aan. Ik las iets over vacuum nippels die op benzinetanks aangesloten kunnen worden die alleen op vacuum werken.
Iemand anders suggesties?
|
|
|
|
old timer |
25-4-2012 21:16 |
 Posts: 469 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: belikewater
[...]
Dat is net het probleem.. dan gaan de toeren flink omhoog. Bovendien ontlucht hij niet, hij zuigt aan. Ik las iets over vacuum nippels die op benzinetanks aangesloten kunnen worden die alleen op vacuum werken.
Iemand anders suggesties?
dat zijn vacuum kraantjes, die laten alleen benzine door als er aan het ander darmpje gezogen wordt.
is je carb wel goed afgesteld?
|
|
bijna goed, is goed genoeg |
|
belikewater |
25-4-2012 21:46 |
Posts: 40 |
Carb is niet goed afgesteld, maar staat op ong. de standaard instellingen. Gasschuif zit ok in elkaar. Maar toch die hoge toeren. Als ik mijn vinger op het vacuum uitlaatje zet gaat alles omlaag. De toeren wisselen wel nog steeds, het loopt niet mooi constant.
Valse lucht?
|
|
|
|
TZRBart |
25-4-2012 22:06 |
Posts: 946 |
Je luchtschroef lijkt er nogal ver uit te zitten, helemaal indraaien en op 1,5 slag zetten ongeveer... Ik had eerst ook zo iets, bij mij viel de luchtschroef er zowat uit, hij liep toen ook onregelmatig.
|
|
|
|
ChielTZR |
25-4-2012 22:25 |
 Posts: 6016 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
Je luchtschroef lijkt er nogal ver uit te zitten, helemaal indraaien en op 1,5 slag zetten ongeveer... Ik had eerst ook zo iets, bij mij viel de luchtschroef er zowat uit, hij liep toen ook onregelmatig.
verder als dit krijg je hem er bijna niet in.
gok dat ie al op 1,5 slag open staat.
heb je geen valse lucht belikewater?
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 25-4-2012 om 22:25 uur.
|
|
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing) |
|
belikewater |
25-4-2012 22:40 |
Posts: 40 |
ik denk dat hij sowieso valse lucht krijgt door het vacuum ventieltje. Die zal ik afsluiten. En ff spuiten met remreiniger langs het spruitstuk e.d.
|
|
|
|
Dit topic is 139750 keer bekeken. |
Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp. |
|
Pagina 82 van 200
|
|