Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 850 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 137476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

derbi ftw 16-7-2012 20:18 Print reply

Posts: 452
als je brommer verzekerd is voor 50cc, en je krijgt een ongeluk met 80cc eronder, heb je een flink probleem als je iemand aanrijdt.
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
kenny77 16-7-2012 20:18 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: yamaha richard
hmm binnenkort ff neuzen op markplaats, dat blok gaat wel goed komen, maar ik hou aardig van buikschuivers(tzr, rs, gpr) zou je ook zo n kuip en die zijkappen bij het blok op een mb kunnen plaatsen?

wijziging: typfout

Dit bericht is gewijzigd door yamaha richard op 16-7-2012 om 20:17 uur.

Waarom ga je dan niet voor een honda nsr?

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 16-7-2012 om 20:19 uur.
 
JB1 16-7-2012 20:19 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi ftw
als je brommer verzekerd is voor 50cc, en je krijgt een ongeluk met 80cc eronder, heb je een flink probleem als je iemand aanrijdt.


Als je brommer is verzekerd voor 50cc en hij rijdt 52 op de rollerbank en je rijdt iemand aan heb je ook een flink probleem.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
derbi ftw 16-7-2012 20:24 Print reply

Posts: 452
ja ooke, dan ook
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
BenjaminDG 16-7-2012 21:23 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
[...]

FOUT !!

Het verschil tussen a-b-c is iedere keer 0.01 mm
(oorspronkelijk gepost door PRO TUNING)


Dat staat niet op de website.

Staan ook geen afmetingen bij trouwens.

Dan zou ik een email sturen naar cmsnl om de juiste maat van de zuiger te bekomen.

En bestellen wat er het beste past bij de boring.


 
Vlaanderen vrij!
NS1-Whisperer 16-7-2012 21:37 Print reply

Posts: 2160
ik heb hem net 5 minuten geleden besteld
Ik kan er nog wel een ''ticket'' achteraan sturen

what to do?
 
"Risico is extra leven"
lytseleen 16-7-2012 22:55 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: NS1-Whisperer
ik heb hem net 5 minuten geleden besteld
Ik kan er nog wel een ''ticket'' achteraan sturen

what to do?

denk dat het niet zoveel uitmaakt hoe oud is je cilinder. zuigerveer zou ik trouwens wel even met een voeler maatje na meten omdat je die wou her gebruiken.. ongeveer 0.1mm
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
BenjaminDG 17-7-2012 14:17 Print reply

Posts: 4605
Die zuiger 'zou' volgens sommige dus 0.02mm groter zijn dan een A zuiger.

Volgens mij valt dit nog binnen de tollerantie.

Nieuwe zuigerveren + eens honen (desnoods zelf wat honen) zou ik ook doen trouwens, vooral omdat jouw spullen zo goedkoop zijn.

Wat is zowat de gangbare zuiger/cillinder speling bij een takt?

Bij mijn gsxr 1100 is de maximum toelaat bare speling 0.12mm




Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 17-7-2012 om 14:18 uur.
 
Vlaanderen vrij!
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-7-2012 14:51 Print reply

Posts: 8764
Er staat me iets van bij dat A, B en C afwerkingsgraden zijn. Meer een soort kwaliteitskenmerk dus. Een beetje zoals eerste en tweede klasse op de trein.
Vandaar ook geen maat maar een letter.

 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
NS1-Whisperer 17-7-2012 17:18 Print reply

Posts: 2160
ik heb zuiger C besteld en zet er dan mijn huidige veren op over, die zijn nog goed. ik heb ze al intact van de oude zuiger af gehaald.

Maar ik doe die nieuwe zuiger erin, en stel dan mengsel zo rijk mogelijk af zo dat die net niet ''te'' rijk staat. en dan kijk ik hoe lang dat het goed gaat.

als die dan weer in de soep loopt weet ik dat het daar niet aan ligt.
Aangezien die zuigers toch een stuk goedkoper zijn dan ik dacht. zo probeer ik het probleem op te zoeken dat ik het kan verhelpen en nog wat bijleer in de tussentijd.



Bye te way,
Zou het aan de massa kunnen liggen dat er een gat in je zuiger komt? Dat de bougie tegen de zuiger aan vonkt en daar de massa zoekt?
 
"Risico is extra leven"
BartHonda 18-7-2012 17:01 Print reply

Posts: 886
Wie kan mij vertellen hoeveel J derbi GPR / Aprillia RS wielen breed zijn? Die van het wat nieuwere model zegmaar. Alvast bedankt! En Zijn dit een beetje lichte wielen?
 
derbi ftw 18-7-2012 17:38 Print reply

Posts: 452
weet iemand toevallig de maten van een krukaslager, van een derbi senda 2002? ben de oude krukaslager die eraf kwam kwijt een c3 lager.
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-7-2012 18:17 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi ftw
weet iemand toevallig de maten van een krukaslager, van een derbi senda 2002? ben de oude krukaslager die eraf kwam kwijt een c3 lager.



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/87

alles staat op bf
 
derbi ftw 18-7-2012 18:21 Print reply

Posts: 452
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



http://www.brommerforum.nl/faq/artikel/87

alles staat op bf


er staat: Krukas links : 6204
Krukas rechts : 6204 wat betekend die 6204? verder staan er geen maten bij.
 
Sorry agent, onder de 80 slaat die af.
JB1 18-7-2012 18:26 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: derbi ftw
[...]


er staat: Krukas links : 6204
Krukas rechts : 6204 wat betekend die 6204? verder staan er geen maten bij.


Dat je lager 6204 moet hebben
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!

Dit topic is 137476 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 174 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 173, 174, 175 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved