Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 933 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 139 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

axety 6-6-2012 22:01 Print reply

Posts: 207
@ Axety, ja dat is een laagtoerige koppel cilinder.. heb hem gehad op een MB.. liep als vergif.

Wees blij dat je er nog aan kunt komen

Okee bedankt voor je snelle reactie! Maar wat bedoel je met 'liep als vergif'? Is het een betrouwbare cilinder? En hoe hard liep jou Honda MB ermee?
Alvast bedankt!

 
JB1 6-6-2012 22:08 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: axety
Weet iemand hoe goed een Zeta 110cc voor een Honda mt8 is? Is het een hoogtoerige cilinder of juist laagtoerig? Snel of niet snel? Kwaliteit?
Alvast bedankt!


Koppelcilinder, heel sterk over het hele toerenbereik.
Trok van 30-110km/h in de 5e zonder te hikken of stotteren
Echt huilen om zuigers voor te krijgen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Frysk 6-6-2012 22:36 Print reply

Posts: 34930
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: axety
@ Axety, ja dat is een laagtoerige koppel cilinder.. heb hem gehad op een MB.. liep als vergif.

Wees blij dat je er nog aan kunt komen

Okee bedankt voor je snelle reactie! Maar wat bedoel je met 'liep als vergif'? Is het een betrouwbare cilinder? En hoe hard liep jou Honda MB ermee?
Alvast bedankt!



Topsnelheid weet ik zo niet, zal rond de 110 liggen oid.

Naja als vergif.. eigenlijk wat een verkeerde bewoording.
Eerder als een trekker.. ding trekt gewoon door, geeft nergens om.

 
giggitybyte
per 6-6-2012 22:50 Print reply
Posts: 13
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Wat doet je brommer nu?


hij pruttelt lichtjes in het begin.. en op het eind houd hij iets in. iets gas terug is het beter. morgen even testen op valse lucht nog..
 
maresd 6-6-2012 23:03 Print reply
Posts: 46
Is een sito uitlaat hetzelfde als een standaard uitlaat?
 
axety 6-6-2012 23:56 Print reply

Posts: 207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]


Topsnelheid weet ik zo niet, zal rond de 110 liggen oid.

Naja als vergif.. eigenlijk wat een verkeerde bewoording.
Eerder als een trekker.. ding trekt gewoon door, geeft nergens om.



Ja, klinkt wel fijn maar ik zoek een snellere betrouwbare cilinder die ook goed te tunen is. Is Malossi 110 dan een betere optie of Parmakit 125? Ze zijn beide redelijk hoogtoerig als ik het zo lees. Maar welke gaat sneller/beter?
Thanks again

 
.luuk 7-6-2012 12:23 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Nogal offtopic, maar misschien heeft iemand ervaring hiermee.
Heb pasgeleden iets op marktplaats gekocht. Afbeeldingen in de advertentie waren van een kwalitatief goed product, en de prijs kwam daarmee overeen. Echter heeft de leverancier van de verkoper mij een Chinese immitatie opgestuurd, een letterlijk onbruikbaar product (voor de duidelijkheid, het is geen brommeronderdeel). Heb dit gemeld bij de verkoper, maar die reageert niet meer. Wat kan ik nu het beste doen? Het gaat om een redelijk bedrag.

Ik heb de voorletter en de achternaam van de verkoper, welke stad die woont, en zijn bankrekeningnummer.


En ? hoe is t afgelopen?
 
barttsx 7-6-2012 20:42 Print reply

Posts: 276
Ik heb net een nieuwe airsal zuiger gekocht voor mijn tsx, maar de zuigerveren zijn volledig zwart, dus de glimmende coating aan de zijkant mist. Nu heb ik de man van Bromfietsshop gemaild, en hij beweert dat dit zo hoort, volgens zijn importeur hoort dit ook zo. Dus nu is mijn vraag hoort dit zo? Ik geloof namelijk van niet, maar even navragen kan nooit kwaad. Alvast bedankt.

 
lukas puch 7-6-2012 20:54 Print reply

Posts: 611
is volgens mij standaard bij airsal...
wel oppassen met monteren want die donkere zijn nogal broos
 
JB1 7-6-2012 23:07 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: axety
[...]


Ja, klinkt wel fijn maar ik zoek een snellere betrouwbare cilinder die ook goed te tunen is. Is Malossi 110 dan een betere optie of Parmakit 125? Ze zijn beide redelijk hoogtoerig als ik het zo lees. Maar welke gaat sneller/beter?
Thanks again



Pak de Malossi dan maar
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
per 7-6-2012 23:54 Print reply
Posts: 13
yep malossi, schijnt super cilinder te zijn, net ook gekocht 225
 
axety 8-6-2012 1:12 Print reply

Posts: 207
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: per
yep malossi, schijnt super cilinder te zijn, net ook gekocht 225


Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? En deze cilinder is ook goed te tunen?
Ik heb op marktplaats een blok gezien die gebruikt is met een gebruikte malossi cilinder. Met proma uitlaat en een 22mm carburateur.
De verkoper schrijft het volgende: Het is in goede staat de cil is een cdc malossi.
Is dat het oude type malossi cilinder?
In iedergeval hij vraagt er 200 euro voor. Denken jullie dat ik beter een gereviseerd blok kan kopen of kan ik dit vertrouwen?
 
PHB 8-6-2012 11:21 Print reply

Posts: 536
hallo

ik heb mij koplamp gewoon aangesloten met drie draden groot licht klein licht en een massa maar nu zit er in de zijkant van de lamp ook nog een lichtje waar een groen en bruin draad uitkomen maar waar zijn is die voor???

alvast bedankt
 
honda power
JB1 8-6-2012 11:49 Print reply

Posts: 14881
Hé jongens.

Ik heb het kontje gespoten van de CBR400, maar nu heb ik van dit soort vlekken onder de lak:


Hoe kan dat? Ik heb netjes eerst kunstofprimer gebruikt.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Diamond0313 8-6-2012 11:54 Print reply

Posts: 435
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Hé jongens.

Ik heb het kontje gespoten van de CBR400, maar nu heb ik van dit soort vlekken onder de lak:
afbeelding

Hoe kan dat? Ik heb netjes eerst kunstofprimer gebruikt.


is dat geen lucht wat er onder zit?
 

Dit topic is 139490 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 139 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 138, 139, 140 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved