Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 615 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 122 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BenjaminDG 26-5-2012 21:16 Print reply

Posts: 4605
Losdraaien...

Als het niet lukt, met een luchtsleutel losdraaien.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 26-5-2012 om 21:32 uur.
 
Vlaanderen vrij!
shirioko 26-5-2012 23:16 Print reply

Posts: 2273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mytsx
[...]


Sorry, maar iemand een suggestie hoe ik hem eraf krijg??

moer met dopsleutel en zuigerstop er af draaien, of inderdaad met luchtsleutel.
Vervolgens kan je een vliegwieltrekker gebruiken om het vliegwiel er af te halen.
Of als je heel gierig bent net als ik en alleen een poulietrekker hebt, moet je 2 groeven aan weerszijden van je vliegwiel slijpen en daar je poulietrekker achter haken.
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 26-5-2012 23:26 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Waarom kan ik niet een reply zetten in een forumtopic van mijn project pagina?




Ben je de eerste om te posten in je eigen topic soms ?
Dat laat bf niet toe.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
Frysk 28-5-2012 22:03 Print reply

Posts: 34930
Iemand een idee of het ook mogelijk is om te zien hoeveel motoren/auto's van elk merk/type er nog zijn ?

ooit eens in de bromfiets een lijstje zien staan met hoeveel brommers van elk merk er nog waren.. maar kun je zoeits ook op internet opzoeken ? al wat zitten googlen maar m'n google skillzz zijn niet alles
 
giggitybyte
roy1263 28-5-2012 22:09 Print reply

Posts: 597
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Iemand een idee of het ook mogelijk is om te zien hoeveel motoren/auto's van elk merk/type er nog zijn ?

ooit eens in de bromfiets een lijstje zien staan met hoeveel brommers van elk merk er nog waren.. maar kun je zoeits ook op internet opzoeken ? al wat zitten googlen maar m'n google skillzz zijn niet alles


kijk hier eens
 
Ik heb niks tegen god, Maar tegen zijn fanclub
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 12:09 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Iemand een idee of het ook mogelijk is om te zien hoeveel motoren/auto's van elk merk/type er nog zijn ?

ooit eens in de bromfiets een lijstje zien staan met hoeveel brommers van elk merk er nog waren.. maar kun je zoeits ook op internet opzoeken ? al wat zitten googlen maar m'n google skillzz zijn niet alles



op de site van het cbs is vanalles te vinden, maar ze gan er niet erg diep op in
het is makkelijk te controleren hoeveel rode autos er nog in nederland rijden, maar niet hoeveel BMW's uit 1986 bijvoorbeeld


hetgeen wat jij wil weten is niet te doen iig, zelf niet na mailen/bellen met de RDW of CBS (de laatste weet het zelf niet)
 
maerijn 29-5-2012 15:33 Print reply

Posts: 2455
Gisteren m'n brommer na nieuwe krukas en zuiger weer in elkaar gezet. Starten en lopen zonder problemen, maar moest wel de stationairschroef helemaal indraaien om stationair te kunnen draaien.

Vanochtend startte hij weer goed, maar ging die gelijk richting de 5k-6k toeren. Moest om dit te verhelpen de schroef weer uitdraaien.

Koud draait die dus makkelijk stationair, en warm minder makkelijk. Wat moet ik veranderen?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 15:52 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Gisteren m'n brommer na nieuwe krukas en zuiger weer in elkaar gezet. Starten en lopen zonder problemen, maar moest wel de stationairschroef helemaal indraaien om stationair te kunnen draaien.

Vanochtend startte hij weer goed, maar ging die gelijk richting de 5k-6k toeren. Moest om dit te verhelpen de schroef weer uitdraaien.

Koud draait die dus makkelijk stationair, en warm minder makkelijk. Wat moet ik veranderen?



kleinere sproeier als ik t zo zie, dan moet je koud de choke erop gooien en looptie warm goed
 
maerijn 29-5-2012 16:12 Print reply

Posts: 2455
Stationairsproeier bedoel je?
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 29-5-2012 16:21 Print reply

Posts: 17931
hoofdsproeier
 
maerijn 29-5-2012 19:01 Print reply

Posts: 2455
Wat is het verschil tussen een HM166 en een HM167 cilinder voor Honda MB?
 
JB1 29-5-2012 19:15 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Wat is het verschil tussen een HM166 en een HM167 cilinder voor Honda MB?


HM166 is poeptraag
HM167 is vlot
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Brancomtxsh 29-5-2012 19:25 Print reply

Posts: 205
wat vinden jullie van een harley davidson?

een echte mooie goede motor?

ben namelijk aan het sparen voor 1, het liefst een softail haha

Dit bericht is gewijzigd door Brancomtxsh op 29-5-2012 om 19:26 uur.
 
Honda MTX-SH 70cc Malle Ossie
Cas DT 29-5-2012 19:32 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Brancomtxsh
wat vinden jullie van een harley davidson?

een echte mooie goede motor?

ben namelijk aan het sparen voor 1, het liefst een softail haha

Dit bericht is gewijzigd door Brancomtxsh op 29-5-2012 om 19:26 uur.


Een goede manier om benzine om te zetten in weinig vermogen en veel lawaai.

Ik ben er persoonlijk geen fan van, maar dat zullen er niet veel zijn op onze leeftijd.
Als jij het mooi vind moet je er gewoon voor gaan toch?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
maerijn 29-5-2012 19:51 Print reply

Posts: 2455
De zwaardere vind ik niks, maar een beetje lichte met mooie paintjob wel
 

Dit topic is 139642 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 122 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved