Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 49"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 404 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65914 - "Kleine vragen Topic Deel 49"
Pagina 116 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 139704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 23-5-2012 20:00 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
Als je je tzr op wilt voeren, wat is dan een goede uitlaat? Tecnigas G-box, metrakit RK replica of een giannelli?


dat ligt eraan wat je wil he
opmaten hoeven ook niet zoveel te kosten.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 23-5-2012 om 20:01 uur.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 23-5-2012 20:03 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


dat ligt eraan wat je wil he
opmaten hoeven ook niet zoveel te kosten.

Dit bericht is gewijzigd door Aprilia RX 50 2003 op 23-5-2012 om 20:01 uur.


Ja kijk ik wil mijn tzr opvoeren, maar toen ik hem kocht liep hij ontgrensd maar 65 (twv 11/47) en toen heb ik er een ring in de uitlaat gemaakt met hulp van mn pa en sindsdien loopt hij 73 met 12-60... Een andere uitlaat hoeft niet, maar ik vind het gewoon erg vreemd dat hij het met die vertanding voor geen meter trekt.
 
Aprilia RX 50 2003 23-5-2012 20:04 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ja kijk ik wil mijn tzr opvoeren, maar toen ik hem kocht liep hij ontgrensd maar 65 (twv 11/47) en toen heb ik er een ring in de uitlaat gemaakt met hulp van mn pa en sindsdien loopt hij 73 met 12-60... Een andere uitlaat hoeft niet, maar ik vind het gewoon erg vreemd dat hij het met die vertanding voor geen meter trekt.


dat is een veel te lichte vertanding. dan klim je te snel in toeren
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 23-5-2012 20:05 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


dat is een veel te lichte vertanding. dan klim je te snel in toeren



Begrijp ik maar met 11-47 en volledig onbegrensd liep hij ook maar 65...
 
TZRBart 23-5-2012 20:10 Print reply
Posts: 946
Kijk ik hoef echt geen 100 te gaan hoor, maar 6x schakelen en dan nog maar 60 rijden... Dan schakel je jezelf helemaal suf.
 
old timer 23-5-2012 20:17 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
Kijk ik hoef echt geen 100 te gaan hoor, maar 6x schakelen en dan nog maar 60 rijden... Dan schakel je jezelf helemaal suf.

zit er geen toerenbegrenzer op?
 
bijna goed, is goed genoeg
TZRBart 23-5-2012 20:30 Print reply
Posts: 946
Nee, CDI is onbegrensd, hij loopt ongeveer 70 net iets voorbij de 9000 toeren...
 
Aprilia RX 50 2003 23-5-2012 20:53 Print reply

Posts: 6738
heb je hem na het ontgrensen wel afgestelt?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 23-5-2012 20:54 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
heb je hem na het ontgrensen wel afgestelt?


Ik had hem onbegrensd gekocht, maar toen trok hij ook voor geen meter... Er zat sproeier 102 in en de bougie was gewoon zwart... Ook rookte het ding als een tierelier. Nu zit er sproeier 94 in met een ring in de uitlaat met 12-60, die ring maakt hem in diameter geloof ik een milimeter of 4/5 nauwer.
 
BenjaminDG 23-5-2012 20:58 Print reply

Posts: 4605
Waarom zit er een ring in de uitlaat?
 
Vlaanderen vrij!
TZRBart 23-5-2012 21:00 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Waarom zit er een ring in de uitlaat?


Omdat ik toen voor het eerst reed en hij moest wat zachter van mijn vader. Als ik er gewoon 11-60 of 12-60 oplegde maakte hij overtoeren dus zit er een ring in.
 
BenjaminDG 23-5-2012 21:02 Print reply

Posts: 4605
Maar je rijdt nu al 70?

Ring eruit en je verhouding aanpassen.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-5-2012 om 21:02 uur.
 
Vlaanderen vrij!
TZRBart 23-5-2012 21:03 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Maar je rijdt nu al 70?

Ring eruit en je verhouding aanpassen.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-5-2012 om 21:02 uur.


Het punt is niet dat ik de tandwielen niet heb, maar met die grotere vertanding ging hij maar 65, destijds testte mijn vader dat omdat ik mijn rijbewijs nog niet had...
 
Aprilia RX 50 2003 23-5-2012 21:08 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Het punt is niet dat ik de tandwielen niet heb, maar met die grotere vertanding ging hij maar 65, destijds testte mijn vader dat omdat ik mijn rijbewijs nog niet had...


wat je zelf al zei stond ie veel te rijk.

een sproeier of 20 te groot en je bent zo 30 km/h kwijt
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
TZRBart 23-5-2012 21:11 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


wat je zelf al zei stond ie veel te rijk.

een sproeier of 20 te groot en je bent zo 30 km/h kwijt


Ja, daar heb je gelijk in maar hij heeft nu maar 8 maten kleiner met een ring er in, is dat niet een beetje vreemd?

 

Dit topic is 139704 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 116 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 115, 116, 117 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved