Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Technical Forum - Derbi Senda Warmloper

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 789 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Technical Forum - Topic #65804 - Derbi Senda Warmloper
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 8943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 12-1-2012 19:16 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Lijkt me vrij logisch, maar als het vastnaait en je maakt hem open en je ziet dat iets versleten is vervang je het toch door ORIGINELE onderdelen en je kunt weer duizenden kilometers verder? Kijk dat je met imitatie rommel blijft prutsen is een feit.


Waarom blijf je met immitatie prutsen dan?
Ik heb de minste problemen gehad met mijn immi 70.
Kom maar eens met argumenten
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Cas DT 12-1-2012 19:16 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Lijkt me vrij logisch, maar als het vastnaait en je maakt hem open en je ziet dat iets versleten is vervang je het toch door ORIGINELE onderdelen en je kunt weer duizenden kilometers verder? Kijk dat je met imitatie rommel blijft prutsen is een feit.


Dan ben je zo'n 250 euro kwijt voor een krukas, en 450 voor een cilinder met zuiger
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
TZRBart 12-1-2012 19:20 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Waarom blijf je met immitatie prutsen dan?
Ik heb de minste problemen gehad met mijn immi 70.
Kom maar eens met argumenten


Imitatie is nep, dus een slap aftreksel van het originele.
 
TZRBart 12-1-2012 19:21 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Dan ben je zo'n 250 euro kwijt voor een krukas, en 450 voor een cilinder met zuiger


Ja, als je blijft prullen en je hebt om de 1000 km problemen dan blijf je prutsen en ben je uiteindelijk evenveel geld kwijt. En of ik op een brommer zit te wachten met een beun cilinder? nee.
 
JB1 12-1-2012 19:25 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Imitatie is nep, dus een slap aftreksel van het originele.


En waar baseer je dat op? Je bent niet onderbouwend.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
j0ren 12-1-2012 19:25 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ja, als je blijft prullen en je hebt om de 1000 km problemen dan blijf je prutsen en ben je uiteindelijk evenveel geld kwijt. En of ik op een brommer zit te wachten met een beun cilinder? nee.

`
Flikker alsjeblieft op met je geblèr man.
"immitatie" spullen kunnen evengoed betrouwbaar of betrouwbaarder zijn dan orginele.
Als jij altijd problemen hebt met immitatie spullen dan ligt dat aan jou


 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
TZRBart 12-1-2012 19:28 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: j0ren
[...]

`
Flikker alsjeblieft op met je geblèr man.
"immitatie" spullen kunnen evengoed betrouwbaar of betrouwbaarder zijn dan orginele.
Als jij altijd problemen hebt met immitatie spullen dan ligt dat aan jou




Ik heb geen iMitatie spullen.
 
j0ren 12-1-2012 19:31 Print reply

Posts: 1298
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ik heb geen iMitatie spullen.


Gefeliciteerd. Je hebt jezelf gewoon wijs gemaakt dat orginele onderdelen beter zijn.
 
ach ik ken wel idioten die hun cilinderkop vlakken met een stoeptegel
YAMAHA-Power 12-1-2012 19:35 Print reply

Posts: 818
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Ik heb geen iMitatie spullen.

Hoe kun je dan weten dat het slecht is
 
Velthuis 12-1-2012 21:01 Print reply

Posts: 222
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]


Imitatie is nep, dus een slap aftreksel van het originele.



Ehrm ... volgens mij is dit volgens de van dale een correcte conclusie? Behoeft voor mij weinig onderbouwing.

Anyway in het antwoord van Cas DT verschuilt de tegenstelling waaruit blijkt dat hier een grote kern van waarheid. 250 euro voor een krukas en 450 voor een cilinder met zuiger, genoeg reden om over te stappen naar immitatie. Waren beide even duur, zou iedereen kiezen voor origineel, waaruit blijkt dat de kwaliteit van origineel beter is. Uit eigen ervaring kan ik dit ook bevestigen, evenals velen op dit forum denk ik.

Statistiek is hierover niet te vinden, afgezien van het feit dat immitatie cilinders vaak brak zijn afgewerkt. Dus veel te onderbouwen is er niet ben ik bang.
 
Cas DT 12-1-2012 21:56 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Velthuis
[...]



Ehrm ... volgens mij is dit volgens de van dale een correcte conclusie? Behoeft voor mij weinig onderbouwing.

Anyway in het antwoord van Cas DT verschuilt de tegenstelling waaruit blijkt dat hier een grote kern van waarheid. 250 euro voor een krukas en 450 voor een cilinder met zuiger, genoeg reden om over te stappen naar immitatie. Waren beide even duur, zou iedereen kiezen voor origineel, waaruit blijkt dat de kwaliteit van origineel beter is. Uit eigen ervaring kan ik dit ook bevestigen, evenals velen op dit forum denk ik.

Statistiek is hierover niet te vinden, afgezien van het feit dat immitatie cilinders vaak brak zijn afgewerkt. Dus veel te onderbouwen is er niet ben ik bang.



Hier ben ik het zeker mee eens.
Het scheelt wel een stuk als je vervangingsonderdelen koopt en deze (op de juiste manier) afwerkt. Aangezien het voor veel mensen niet betaalbaar is om alleen originele onderdelen te kopen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
TZRBart 13-1-2012 17:18 Print reply
Posts: 946
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Velthuis
[...]



Ehrm ... volgens mij is dit volgens de van dale een correcte conclusie? Behoeft voor mij weinig onderbouwing.

Anyway in het antwoord van Cas DT verschuilt de tegenstelling waaruit blijkt dat hier een grote kern van waarheid. 250 euro voor een krukas en 450 voor een cilinder met zuiger, genoeg reden om over te stappen naar immitatie. Waren beide even duur, zou iedereen kiezen voor origineel, waaruit blijkt dat de kwaliteit van origineel beter is. Uit eigen ervaring kan ik dit ook bevestigen, evenals velen op dit forum denk ik.

Statistiek is hierover niet te vinden, afgezien van het feit dat immitatie cilinders vaak brak zijn afgewerkt. Dus veel te onderbouwen is er niet ben ik bang.



Maak jij je zinnen eerst maar eens foutloos, het is nog steeds imitatie in plaats van 'immitatie'
 
kenny77 13-1-2012 17:22 Print reply

Posts: 29286
Altijd leuk dat mensen over spelling beginnen, we zitten toch niet op een talen forum??

Maargoed ik ben ook geen voorstander van immi onderdelen, maar het ligt ook een beetje wat het is en waarvoor.
Sommige dingen kun je prima vervangen door imitatie, andere dingen weer totaal niet.
 
JB1 13-1-2012 17:29 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: TZRBart
[...]



Maak jij je zinnen eerst maar eens foutloos, het is nog steeds imitatie in plaats van 'immitatie'




Goed van toepassing op jou

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
Altijd leuk dat mensen over spelling beginnen, we zitten toch niet op een talen forum??

Maargoed ik ben ook geen voorstander van immi onderdelen, maar het ligt ook een beetje wat het is en waarvoor.
Sommige dingen kun je prima vervangen door imitatie, andere dingen weer totaal niet.


Ben ik het mee eens, ligt echt aan waar het onderdeel voor dient, en in hoeverre het belast wordt.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Dries W 15-1-2012 17:55 Print reply

Posts: 98
Ik heb inmiddels de uitlaat er af gehaalt en de carburateur los gehaalt die was mooi schoon maar ik zag al dat de slang van de olie pomp leeg was dus ik olie pomp deksel los draaien alles mooi schoon en kon er op het eerste gezicht niets aanzien behalve dat de olie pomp helemaal dicht stond dus ik voel aan de kabel en trek hem zo uit de buiten kabel de kabel was dus door slijtage geknapt.!!!! Een tip voor bij de grote beurt om de binnen kabels te controleren zo ver dat kan. Want die van mij heeft ook net 12000km.
 

Dit topic is 8943 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 2 van 3
Spring naar pagina: 1, 2, 3Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved