Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 850 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 89 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maerijn 8-11-2011 23:15 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
3 jaar later zijn de turbo blokken gemonteerd, ze hadden geen gigantische vermogens hoor. 82pk ipv 50

Mooi, ga ik even contact opnemen. Volgens mij heeftie ook geen kenteken met zo'n prijs
 
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 8-11-2011 23:15 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

Kan die dat hebben? Hij is wel uit '79


650 past ook geloof ik.

 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
JB1 8-11-2011 23:17 Print reply

Posts: 14881
Als ik zo op internet kijk is er nog voldoende voor te krijgen, vooral via liefhebbers idd.

En een jong kereltje met een voorliefde voor oudere motoren helpen ze meestal graag. (Mijn ervaring iig)
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maerijn 8-11-2011 23:19 Print reply

Posts: 2455
Tis natuurlijk heel wat anders dan een brommertje, maar bij vragen heb je dit forum natuurlijk weer
 
JB1 8-11-2011 23:22 Print reply

Posts: 14881
Achja, heel wat anders valt ook wel mee, de techniek is nog redelijk simpel. Je moet wel wat meer opletten dan bij een brommertje idd.
Maar ik denk dat het je wel moet lukken.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
maerijn 8-11-2011 23:23 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Achja, heel wat anders valt ook wel mee, de techniek is nog redelijk simpel. Je moet wel wat meer opletten dan bij een brommertje idd.
Maar ik denk dat het je wel moet lukken.

Mooi, gaat ik vragen of ik hem zondag mag komen bekijken.
 
JB1 8-11-2011 23:27 Print reply

Posts: 14881
Tof
Wel even goed kijken of alles erbij zit.
Als er dingen missen moet je goed nadenken wat je er mee wil, want een project kan behoorlijk in de kosten lopen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
wespa 8-11-2011 23:28 Print reply

Posts: 518
nog een vraagje:
ik wil dubbele demper op me brommer heb nu een metrakit thrower met zo'n demer:
http://imageshack.us...ges/99/p6190088a.jpg
Alleen kan daar 2ehands geen dempers van vinden.
Nou zag ik op mp deze uitlaat. http://verkopen.mark...otopopup/495056856/2 Demper lijkt wel hetzelfde zou ik die gewoon kunnen gebruiken voor dubbele demper?
BVD

Dit bericht is gewijzigd door wespa op 8-11-2011 om 23:30 uur.

Dit bericht is gewijzigd door wespa op 8-11-2011 om 23:30 uur.
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Quick-T 8-11-2011 23:34 Print reply
Posts: 88
Kleine vraag:

Ik kan nergens vinden WAT ze precies testen op de rollerbank (nooit op gestaan). Ik weet dat er sowieso naar de topsnelheid gekeken wordt.

Wat nou als een brommer netjes 45 a 50 km/uur loopt, maar bij t optrekken de straatstenen uit de grond rukt? Meten ze dat en kun je daar een boete voor krijgen?

(niet dat ik bang ben voor boetes met mn (bijna) standaard Puch ^^)
 
De oplossing is duct tape. Zo niet, dan tie-wraps.
JB1 8-11-2011 23:39 Print reply

Posts: 14881
Als hij echt extreem optrekt kan hij ingenomen worden voor technisch onderzoek.
Voor de rest kijken ze naar de remmen, knipperlichten, balhoofdspeling, verlichting en geluid
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quick-T 8-11-2011 23:47 Print reply
Posts: 88
Zeuren ze bij:

- twv 13:45
- 15 mm carb
- tecno circuit (of anders tecno standaardmodel, 28mm bocht)
- aangepaste koppeling (niet heel bizar, wel zo dat je normaal weg komt met mn broertje van 45 kilo achterop)

loopt nu met standaardpijp 41 (op gps). Trekt net harder op dan een vivacity

De eigenlijke vraag is dus stiekem of ik gezeik krijg met een tecno circuit of een tecno stdmodel met 28mm bocht..
 
De oplossing is duct tape. Zo niet, dan tie-wraps.
JB1 8-11-2011 23:49 Print reply

Posts: 14881
Denk het niet
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Quick-T 9-11-2011 0:02 Print reply
Posts: 88
Thanks. Heb trouwens zelfs nog nooit en rollerbank IRL gezien (niet van de politie dan). Toch vreemd, gezien ik per week zo'n 200 km door Delft (randstad) rij..
 
De oplossing is duct tape. Zo niet, dan tie-wraps.
Meathausen 9-11-2011 10:19 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Quick-T
Zeuren ze bij:

- twv 13:45
- 15 mm carb
- tecno circuit (of anders tecno standaardmodel, 28mm bocht)
- aangepaste koppeling (niet heel bizar, wel zo dat je normaal weg komt met mn broertje van 45 kilo achterop)

loopt nu met standaardpijp 41 (op gps). Trekt net harder op dan een vivacity

De eigenlijke vraag is dus stiekem of ik gezeik krijg met een tecno circuit of een tecno stdmodel met 28mm bocht..


Bij rollerbank kijken ze puur naar snelheid normaal gesproken.

Zijn ook agenten die gaan zeuren over decibel en je remmen gaan controleren. Als je extreem hard optrekt zouden ze zich misschien gaan afvragen of je geen 50+ cc hebt. Als je dat hebt ben je natuurlijk wel de sjaak.

Ook zijn eurobegrenzers verboden.
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
maerijn 9-11-2011 10:36 Print reply

Posts: 2455
Er werdt bij mij geklaagd over het geluid, maar geen boete ofzo. Ook moest ik m'n achterrem beter maken
 

Dit topic is 149528 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 89 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 88, 89, 90 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved