Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.
Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?
Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.
Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?
zou het toch maar eens uitelkaar halen.. Of zitten je voorvork poten los??
Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.
Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?
Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.
Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?
Ik heb me er ook al eens in verdiept en toen kwam ik dit tegen over parmakit:
"De parmakit is overigens een leuke cilinder, iets langzamer dan een bewerkte imitatie cilinder, maar wel aardig betrouwbaar."
"De parmakit (heb ik zelf) is volgensmij exact hetzelfde als de malossi.
Eurokit heeft een grotere uitlaatpoort. (vergeleken met de parmakit)
Parmakit/Malossi zijn beter afgewerkt, lopen mooier, hebben meer trekkracht over het gehele gebied.
Eurokit heeft in het powerband gebied wat meer kracht, die beukt hem tussen de 7 en 8.5k wel aardig door. Ik rij echter liever met een cilinder die overal oppakt. De Parmakit/Malossi hebben meer koppel en rijden fijner vind ik zelf.
Dit vond ik over de athena:
"ik rijd met 70 eurocilindro en een 19 mm carb van pitbike. sproeier weet ik zo niet, maar hij red de 120. en goede trekkracht maar als ik echt voor trekkracht wil gaan zou ik de malossi nemen."
Zou iemand misschien even willen reageren in mijn project topic?
Ik wil namelijk update toevoegen maar ik mag niet als eerste reageren.
Alvast bedankt
topic: http://www.brommerfo...jects/showtopic/2166