Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 819 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 81 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mvarenthals 3-11-2011 13:37 Print reply
Posts: 16
Vraagje:

Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.

Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?
 
Lohengrin 3-11-2011 13:40 Print reply
Posts: 161
vraagje
Waar vind ik ergens een werkplaatshandboek (digitaal of papier) voor een yamaha tzr uit 2009.

Met google vind ik niets relevants.

thanks
Lohengrin
 
Aprilia RX 50 2003 3-11-2011 13:44 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lohengrin
vraagje
Waar vind ik ergens een werkplaatshandboek (digitaal of papier) voor een yamaha tzr uit 2009.

Met google vind ik niets relevants.

thanks
Lohengrin


ligt eraan wta je wil weten. voor het motorblok kun je gewoon van een oude aprilia of een rieju zoeken evt
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Lohengrin 3-11-2011 13:46 Print reply
Posts: 161
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


ligt eraan wta je wil weten. voor het motorblok kun je gewoon van een oude aprilia of een rieju zoeken evt



ok bedankt

 
ChielTZR 3-11-2011 13:46 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lohengrin
vraagje
Waar vind ik ergens een werkplaatshandboek (digitaal of papier) voor een yamaha tzr uit 2009.

Met google vind ik niets relevants.

thanks
Lohengrin


is dit wat je zoekt (gevonden na 2 minuutjes googlen)

[url]https://rs974l36.rapidshare.com/#!download|974l3|449182886|manualtext.com_Yamaha_TZR50_Service_Manual.zip|7587|R~93A50D798B9AC49A858D8555D9787080|0|0[/url]

gewoon die link koppieren en pasten in je browser, zonder url shit.
Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 3-11-2011 om 13:48 uur.

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 3-11-2011 om 13:48 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Aprilia RX 50 2003 3-11-2011 13:47 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Lohengrin
[...]



ok bedankt



hebben ook een am6 blok. let wel dat als je aprilia pakt t voor een type van voor 2006 is
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
mxbeunking 3-11-2011 14:28 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvarenthals
Vraagje:

Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.

Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?


zou het toch maar eens uitelkaar halen.. Of zitten je voorvork poten los??
 
Draaiwerk nodig? = PB
De Schout 3-11-2011 14:35 Print reply
Posts: 5327
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvarenthals
Vraagje:

Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.

Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?



Wiellagers lijkt me.
 
tune tweak fiddle bang bummer
Derbi-Olaf 3-11-2011 14:36 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mvarenthals
Vraagje:

Bij mijn Suzuki TSX is mijn voorwiel nogal gammel.
Op het moment dat ik erboven sta en ik kantel mijn stuur van links naar rechts (met stuur gewoon recht) dan zie ik mijn wiel verticaal heen en weer gaan zeg maar. Alsof hij er maar een beetje flauw tussen hangt.

Maar nu het vreemde: als ik mijn voorrem in knijp...dan is hij super stevig en kan ik dit niet doen. Kan iemand vertellen waar dat aan ligt? Waar moet ik het zoeken en wat moet ik uit elkaar halen om erachter te komen?

bijna 100% zeker je wiellagers
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
ChielTZR 3-11-2011 14:40 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Derbi-Olaf
[...]

bijna 100% zeker je wiellagers


bijna 100% = 99%.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Derbi-Olaf 3-11-2011 15:04 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


bijna 100% = 99%.

99% = Bijna 100%
 
Heeft een SOHC in z'n broek!
mxbeunking 3-11-2011 15:04 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki-fan
[...]


Ik heb me er ook al eens in verdiept en toen kwam ik dit tegen over parmakit:
"De parmakit is overigens een leuke cilinder, iets langzamer dan een bewerkte imitatie cilinder, maar wel aardig betrouwbaar."

"De parmakit (heb ik zelf) is volgensmij exact hetzelfde als de malossi.

Eurokit heeft een grotere uitlaatpoort. (vergeleken met de parmakit)

Parmakit/Malossi zijn beter afgewerkt, lopen mooier, hebben meer trekkracht over het gehele gebied.

Eurokit heeft in het powerband gebied wat meer kracht, die beukt hem tussen de 7 en 8.5k wel aardig door. Ik rij echter liever met een cilinder die overal oppakt. De Parmakit/Malossi hebben meer koppel en rijden fijner vind ik zelf.

Fijne cillinder."

en misschien staat er in dit topic wat:
http://www.brommerforum.nl/showtopic/37003

Dit vond ik over de athena:
"ik rijd met 70 eurocilindro en een 19 mm carb van pitbike. sproeier weet ik zo niet, maar hij red de 120. en goede trekkracht maar als ik echt voor trekkracht wil gaan zou ik de malossi nemen."

niet heel erg geloofwaardig maar het klinkt goed.











Kijk daar heb ik wat aan! bedankt
 
Draaiwerk nodig? = PB
ChielO 3-11-2011 15:11 Print reply

Posts: 322
Zal het veel verschil uitmaken als ik mijn imitatie carb vervang voor een originele Keihin 13mm carb?
 
wespa 3-11-2011 15:27 Print reply

Posts: 518
Zou iemand misschien even willen reageren in mijn project topic?
Ik wil namelijk update toevoegen maar ik mag niet als eerste reageren.
Alvast bedankt
topic: http://www.brommerfo...jects/showtopic/2166

 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Lennart_Rieju 3-11-2011 16:27 Print reply
Posts: 75
Heeft er iemand een poort foto of poort map van een Gilardoni 80 voor AM6.
 

Dit topic is 149506 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 81 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 80, 81, 82 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved