Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 642 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 68 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

thunderbird - Forum en Sales Moderator 23-10-2011 23:10 Print reply

Posts: 7728
als ie vort echt goed warm is hoort ie niet meer zo te roken nee.. en wit is al helemaal niet goed, dat duid op kvs
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
RD50mx 24-10-2011 10:09 Print reply
Posts: 353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Heb net een Mt(8) gekocht~!
maar ik weet niet of het 80cc is, hij heeft 7 koelribben?


gefeliciteerd ook mooi dat ie 't gewoon wel gaat doen waarschijnlijk, desnoods de pakkingen even vervangen. weet je ook nog wat voor cilinder etc 't is?
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Dt50-Crosser 24-10-2011 19:26 Print reply

Posts: 162
Hallo ik heb een vraagje over keerringen.
Ik wil nieuwe krukas keerringen bestellen voor mijn yamaha dt maar ik weet niet welk ik moet bestellen de maten zijn 28x40x8 DGD en 20x35x7/8DGS.
Ik zie die keerringen er wel tussen staan bij speed-parts alleen er staat geen DGD of 8DGS achter maakt dit uit of is dat gewoon dezelfde keerring zonder dat DGD of 8DGS?

Dit bericht is gewijzigd door Dt50-Crosser op 24-10-2011 om 19:27 uur.
 
Paultje Pils 24-10-2011 19:30 Print reply

Posts: 2110
Onder mijn XT eindelijk onmeunige dikke spaaibanden gelegd, en wezen ploegen op een aardappelland. Maargoed, na flink het snot eruit te hebben gereden (ruim een uur crossen) begon hij blauw te walmen, en ook zweette hij langs de voetpakking. Lijkt me dat hij nu ergens olie verbruikt?
 
If you can't dodge it, ram it.
ChielTZR 24-10-2011 20:33 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paultje Pils
Onder mijn XT eindelijk onmeunige dikke spaaibanden gelegd, en wezen ploegen op een aardappelland. Maargoed, na flink het snot eruit te hebben gereden (ruim een uur crossen) begon hij blauw te walmen, en ook zweette hij langs de voetpakking. Lijkt me dat hij nu ergens olie verbruikt?


wordt ie wel eens vaker "duftig" gebruikt?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
wespa 24-10-2011 21:17 Print reply

Posts: 518
Ik heb een paar vraagjes:
Ik wil graag een bovenlangse uitlaat kopen voor me brommer. Maar ik wil eerst graag weten watvoor uitlaat er nu onder me brommer zit.

Kan ik dat ergens aflezen ofzo?
2e vraagje: ik zag deze uitlaat op mp zag er wel mooi uit:
http://fietsen-bromm...494-mk-metrakit.html
Wat is hiervoor een redelijke prijs?
de brommer loopt met deze uitlaat 85 km/uur.
Zou dat met deze uitlaat hetzelfde blijven ongeveer?
Ik wil namelijk niet dat ie harder gaat.
Alvast bedankt

 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Marcooow 24-10-2011 21:20 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
Ik heb een paar vraagjes:
Ik wil graag een bovenlangse uitlaat kopen voor me brommer. Maar ik wil eerst graag weten watvoor uitlaat er nu onder me brommer zit.
afbeelding
Kan ik dat ergens aflezen ofzo?
2e vraagje: ik zag deze uitlaat op mp zag er wel mooi uit:
http://fietsen-bromm...494-mk-metrakit.html
Wat is hiervoor een redelijke prijs?
de brommer loopt met deze uitlaat 85 km/uur.
Zou dat met deze uitlaat hetzelfde blijven ongeveer?
Ik wil namelijk niet dat ie harder gaat.
Alvast bedankt



volgens mij een leovince v6

maar die uitlaat van de link is voor een derbi senda, als ik het goed zie, loopt die linksom
 
faster than a bullet!
wespa 24-10-2011 22:23 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
[...]


volgens mij een leovince v6

maar die uitlaat van de link is voor een derbi senda, als ik het goed zie, loopt die linksom


Ik heb net ff gekeken en mijn uitlaat moet ook linksom. Had de orginele nog liggen. Maar hoeveel zal zon uitlaat waard zijn had al gemaild en hij zegt doe een goed bod
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
Tom96 25-10-2011 13:53 Print reply

Posts: 1719
Net honda mt8 geprobeerd te starten, met choke, en de benzine liep zo tussen de uitlaat uit, best veel.
ik moet nog nieuwe pakking hebben,
kan het invloed hebben op het starten dat er geen pakking tussen zit en dus lekt?

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RD50mx
[...]


gefeliciteerd ook mooi dat ie 't gewoon wel gaat doen waarschijnlijk, desnoods de pakkingen even vervangen. weet je ook nog wat voor cilinder etc 't is?

Ori 78CC
En start alleen moeilijk en loopt pas goed als hij warm is.

Dit bericht is gewijzigd door Tom96 op 25-10-2011 om 13:55 uur.
 
koetjeboe91 25-10-2011 13:55 Print reply

Posts: 2096
als de benzine zo uit de uitlaat loopt is het niet alleen een pakking maar ook een te rijke afstelling.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Tom96 25-10-2011 13:59 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
als de benzine zo uit de uitlaat loopt is het niet alleen een pakking maar ook een te rijke afstelling.

ik denk dat ik hem wss verzopen heb met de choke, want normaal start hij zonder. want als ik zonder choke doe dan komt er veel en veel minder benzine uit.
ik laat hem even staan, en zal ddlijk ff kijken of hij wil starten
 
koetjeboe91 25-10-2011 14:05 Print reply

Posts: 2096
je zecht het nu zelf al als ik choke gebruik komt er veel minder benzine uit dit is als nog te veel.

er is een minimale benzine lucht waarde en een maximale benzine lucht waarde.
jij bent nu over de maximale met choke en komt zeer dicht in de buurt van de maximale zonder choke.

iets te rijk kan met koude start. dit compenseert het benzine deel dat tegen de koude cilinder wand beslaat. maar de veel zorgt weer voor een niet ontbrandbaar mengsel.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Tom96 25-10-2011 14:08 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
je zecht het nu zelf al als ik choke gebruik komt er veel minder benzine uit dit is als nog te veel.

er is een minimale benzine lucht waarde en een maximale benzine lucht waarde.
jij bent nu over de maximale met choke en komt zeer dicht in de buurt van de maximale zonder choke.

iets te rijk kan met koude start. dit compenseert het benzine deel dat tegen de koude cilinder wand beslaat. maar de veel zorgt weer voor een niet ontbrandbaar mengsel.

Ja stationair loopt hij ook niet,
als hij koud is loopt hij op choke goed, en dan als hij war is trekt hij pas volle toeren zonder choke.
 
koetjeboe91 25-10-2011 14:15 Print reply

Posts: 2096
afstellen dus. jij volgt de tsb. heb jij de boeken van het inovam?? zoja pak het boekje brandstofsystemen benzine er bij daar leer je behoorlijk wat van. zo nee jammer.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
Tom96 25-10-2011 14:29 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koetjeboe91
afstellen dus. jij volgt de tsb. heb jij de boeken van het inovam?? zoja pak het boekje brandstofsystemen benzine er bij daar leer je behoorlijk wat van. zo nee jammer.

Hij is goed afgesteld alleen start hij moeilijk,
en nee, ik ben nog niet begonnen aan mijn opleiding, amar ben wel bij inovam ingeschreven.
 

Dit topic is 149472 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 68 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 67, 68, 69 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved