kenny77 |
16-10-2011 11:12 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Johann
[...]Jammer, ik zoek me helemaal suf naar een goede spruitstuk 
Iemand ideeen? Ik zit er over te denken om er zelf 1 te maken.
Naar mijn weten bestaat er inderdaad geen 24mm spruitstuk voor jou aansluiting.
Mijn vader had toen ook een spruitstukje voor mij gelast.
Al zal am6 ook wel uit kunnen komen die heeft de zelfde gat afstand als een yamaha.
Misschien even in een brommerwinkel vragen of ze een am6 24mm spruitstuk hebben en of je die mag zien.
Neem je de cilinder mee.
|
|
|
|
Johann |
16-10-2011 12:05 |
 Posts: 1273 |
Dus je wil daarmee zeggen dat een am6 spruitstuk zo op mijn blok past. De gat afstanden zijn gelijk en de pakking-vlakken sluiten ook mooi?
Dan ga ik inderdaad kijken of ze een spruitstuk voor mij hebben 
Bedankt voor je goede tip.
Jij bedoeld zoiets? Dit is een rubberen spruitstuk.
http://www.vdhparts....=1531893&c=image
Dit bericht is gewijzigd door Johann op 16-10-2011 om 12:10 uur.
|
|
|
|
Frysk |
16-10-2011 17:39 |
 Posts: 34930 |
Ik wil dubbele remklauw op m'n MBX dumpen maar iemand een idee hoe ik dan kan aanpakken met het ontluchten ?
|
|
giggitybyte |
|
Meathausen |
16-10-2011 17:55 |
 Posts: 726 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik wil dubbele remklauw op m'n MBX dumpen maar iemand een idee hoe ik dan kan aanpakken met het ontluchten ?
Iemand had dit laatst op zijn MBX gemaakt hier op het forum, misschien hem even inboxen?
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
BenjaminDG |
16-10-2011 17:58 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Ik wil dubbele remklauw op m'n MBX dumpen maar iemand een idee hoe ik dan kan aanpakken met het ontluchten ?
2 remleidingen nemen?
Als dat geen optie is moet je een boogje nemen.
Heb je wel een langere banjobout nodig op 1 klauw.
Ontluchten blijft toch hetzelfde?
Klauw per klauw?
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Meathausen |
16-10-2011 18:00 |
 Posts: 726 |
Je kan er inderdaad ook voor kiezen om gewoon 2 complete remleidingen te nemen. Alleen dan even kijken hoe je 2 rempompen aansluit op 1 remhendel.
Maar stel als je een gespleten leiding op het laatst hebt, is het dan niet ongeveer hetzelfde als normaal ontluchten?
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
JB1 |
16-10-2011 18:01 |
 Posts: 14881 |
Denk dat in serie het mooiste werkt
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
Lennart_Rieju |
16-10-2011 18:08 |
Posts: 75 |
Iemand enig idee welke koppelingsplaten geschikt zijn voor Suzuki TSX80 LC? En of er misschien nog cilinders en of krukassen zijn. Want bleek dat ik een slag van 46 heb! En kan nergens onderdelen vinden want ik zoek ook nog aanzuigrubber van luchtfilterbox naar carb (21mm mikuni)
|
|
|
|
BenjaminDG |
16-10-2011 18:11 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
Je kan er inderdaad ook voor kiezen om gewoon 2 complete remleidingen te nemen. Alleen dan even kijken hoe je 2 rempompen aansluit op 1 remhendel.
Maar stel als je een gespleten leiding op het laatst hebt, is het dan niet ongeveer hetzelfde als normaal ontluchten?
2 rempompen?
Hij heeft een engelse mbx, die hebben/hadden standaard al 2 remklauwen dus is de rempomp daar ook voor berekend.
Anders gewoon een remhendel van een motor nemen.
Heb ik gedaan op mijn honda mb, werkt perfect.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-10-2011 om 18:12 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Meathausen |
16-10-2011 19:31 |
 Posts: 726 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
2 rempompen?
Hij heeft een engelse mbx, die hebben/hadden standaard al 2 remklauwen dus is de rempomp daar ook voor berekend.
Anders gewoon een remhendel van een motor nemen.
Heb ik gedaan op mijn honda mb, werkt perfect.
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 16-10-2011 om 18:12 uur.
Oh dat wist ik niet, dacht dat dubbelklauw / schijf custom daarop was.
|
|
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden! |
|
Tom96 |
16-10-2011 21:50 |
 Posts: 1719 |
Hallo,
Als ik mijn cross-scooter start en dan wegrijd loopt hij perfect, maar zodra ik de brommer inveer (achter) of over een paar hobbeltjes rijd dan valt hij weg en gaat hij zeer slecht lopen. over een vlakke weg is er geen probleem. alle kabels al gecontroleerd. maar zou het toch niet aan kunnen liggen. want dan moest hij zo ook al slecht lopen.
enig idee?
|
|
|
|
wespa |
16-10-2011 22:35 |
 Posts: 518 |
hoe koppel je ook alweer gallery aan voertuig. Weet al niet meer hoe het moet
Edit: heb het alweer gevonden
Dit bericht is gewijzigd door wespa op 16-10-2011 om 22:58 uur.
|
|
Tie rips: De oplossing voor alles!!! |
|
MaXi-PuCh |
16-10-2011 23:21 |
 Posts: 1531 |
de koudere dagen breken weer aan, dus lijkt het me verstandig om mijn water te vervangen voor koelvloeistof, want ik wil natuurlijk niet dat het zooitje kapot vriest. dus;
kan ik gewoon de koelvloeistof erin gooien die mijn vader ook in zn auto gooit?
of welke anders?
het gaat om mijn Honda cr125 uit 1990.
|
|
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk |
|
JB1 |
16-10-2011 23:22 |
 Posts: 14881 |
Wil je er mee gaan crossen in de winter?
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
thunderbird - Forum en Sales Moderator |
16-10-2011 23:30 |
 Posts: 7728 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
de koudere dagen breken weer aan, dus lijkt het me verstandig om mijn water te vervangen voor koelvloeistof, want ik wil natuurlijk niet dat het zooitje kapot vriest. dus;
kan ik gewoon de koelvloeistof erin gooien die mijn vader ook in zn auto gooit?
of welke anders?
het gaat om mijn Honda cr125 uit 1990.
ja, da komt nie zo nauw hoor met kvs
|
|
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé! |
|