-CrJarvin- |
7-10-2011 17:01 |
 Posts: 362 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Frysk
[...]
Maakt niet uit, 1min stationair en het vet is al weggespoeld door de benzine.
Bij een viertakt ligt dat al gevoeliger aangezien olie amper tot geen vet oplost.
kijk, dat wou ik horen.
ik had net even rondgesnyuffel !nogmaals! en toen kwam ik op reacties uit dat dat vet gewoon weggespoeld word en dus de mengsemring weer erbij komt en da vet word toch warm dus dus, dus stroomt weg.
maar thnx
|
|
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder? |
|
marjo |
7-10-2011 19:58 |
 Posts: 1211 |
Nu mijn mt weer in elkaar zit en loopt lekt er olie met benzine (lijkt onverbrand mengsel) langs mijn uitlaat vermoed ik. Wanneer ik net een stukje gereden heb en hem wegzet zie ik de volgende morgen een aardige plas liggen. Misschien een niet heel discrete beschrijving maar hoop dat iemand wat raad weet
|
|
|
|
KlaasMarten |
7-10-2011 20:36 |
 Posts: 423 |
Klein vraagje: 'Monteer de keerringen altijd met de lip naar binnen gericht'
Bedoelen ze de open kant van de keering naar binnen toe? (dit gaat om rechterkrukaskeerring van MT5/MB5)
Ik heb gezocht maar ik kon geen bevestiging lezen.
De ene zegt zoals wat ik zeg en de ander weer precies andersom..
|
|
Haus am See |
|
kenny77 |
7-10-2011 20:46 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: KlaasMarten
Klein vraagje: 'Monteer de keerringen altijd met de lip naar binnen gericht'
Bedoelen ze de open kant van de keering naar binnen toe? (dit gaat om rechterkrukaskeerring van MT5/MB5)
Ik heb gezocht maar ik kon geen bevestiging lezen.
De ene zegt zoals wat ik zeg en de ander weer precies andersom..
Origineel in de fabriek hebben ze de "dichte" kant naar de krukas gezet bij de rechter krukas keerring.
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marjo
Nu mijn mt weer in elkaar zit en loopt lekt er olie met benzine (lijkt onverbrand mengsel) langs mijn uitlaat vermoed ik. Wanneer ik net een stukje gereden heb en hem wegzet zie ik de volgende morgen een aardige plas liggen. Misschien een niet heel discrete beschrijving maar hoop dat iemand wat raad weet
Zoveel olie hoort niet uit de uitlaat te lopen, dus waarschijnlijk blok olie.
blokje goed schoonmaken en kijken waar het precies vandaan komt.
|
|
|
|
lytseleen |
7-10-2011 20:57 |
 Posts: 1025 |
wat voor type blok heeft een hyosung sf 50?
|
|
Taliban strijder op 2 takt kameel. |
|
scooterkiller |
7-10-2011 22:11 |
 Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
wat voor type blok heeft een hyosung sf 50?
Morini
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
Gerard1793 |
8-10-2011 1:02 |
 Posts: 4006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: marjo
Nu mijn mt weer in elkaar zit en loopt lekt er olie met benzine (lijkt onverbrand mengsel) langs mijn uitlaat vermoed ik. Wanneer ik net een stukje gereden heb en hem wegzet zie ik de volgende morgen een aardige plas liggen. Misschien een niet heel discrete beschrijving maar hoop dat iemand wat raad weet
Rechter krukaskeerring lek/verkeerd om? Heb ik ook eens gehad
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
marjo |
8-10-2011 10:04 |
 Posts: 1211 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
[...]
Rechter krukaskeerring lek/verkeerd om? Heb ik ook eens gehad
Heb net het blok uit elkaar gehad, alle pakkingen en keerringen vervangen, daarom vind ik het ook zo vreemd
|
|
|
|
ChielO |
8-10-2011 16:31 |
 Posts: 322 |
Ik reed laatst op mn brommer door de regen naar huis en merkte datie niet echt meer goed in toeren kwam, kwam nog ongeveer tot de 8000.
Komt dit gewoon door de luchtvochtigheid ofzo of zit er in mn afstelling misschien nog iets niet helemaal goed?
Thnks
Dit bericht is gewijzigd door ChielO op 8-10-2011 om 16:32 uur.
|
|
|
|
mxbeunking |
8-10-2011 16:34 |
 Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: ChielO
Ik reed laatst op mn brommer door de regen naar huis en merkte datie niet echt meer goed in toeren kwam, kwam nog ongeveer tot de 8000.
Komt dit gewoon door de luchtvochtigheid ofzo of zit er in mn afstelling misschien nog iets niet helemaal goed?
Thnks
Dit bericht is gewijzigd door ChielO op 8-10-2011 om 16:32 uur.
misschien wordt je bougie (dop) een beetje nat waardoor hij gaat stotteren/inhouden. Gewoon ff proberen als het droog is of die dan het zelde doet.
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
rensss |
8-10-2011 17:22 |
 Posts: 1110 |
|
|
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast? |
|
scooterkiller |
8-10-2011 17:26 |
 Posts: 2987 |
Is volgens mij gewoon het zelfde kwa type naald, naja je weet wat je hebt ik zou me niet druk maken om die paar centen
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|
SuperPobin |
8-10-2011 18:40 |
| Posts: 396 |
Ik ben aan het kijken voor een crossmotor,
Wat is een goede om mee te beginnen? Dus een paar soorten budget is er niet echt maar het moeten geen duizenden euro's worden natuurlijk!
|
|
Beter een verrekte mongol op een tsx, dan een sissy op een scooter |
|
luc-hendriks |
8-10-2011 18:43 |
| Posts: 424 |
heey
ik ben van plan om een gianellie uitlaat te kopen voor op mijn tsx.
zal dit helpen bij deze setup kwa snelheid??
50cc zonder membraam
12mm carb
powerschuimfilter??
gr
|
|
|
|
scooterkiller |
8-10-2011 18:54 |
 Posts: 2987 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: luc-hendriks
heey
ik ben van plan om een gianellie uitlaat te kopen voor op mijn tsx.
zal dit helpen bij deze setup kwa snelheid??
50cc zonder membraam
12mm carb
powerschuimfilter??
gr
Als je echt lekker en still wilt rijden pak een orginele uitlaat, haal de 3 schotten eruit (slijpen) las hem weer netjes dicht en het rijdt beter en stiller dan enig andere uitlaat.
Oudjes van BF die op dit forum zitten weten hoe lekker
Daarnaast koop een cilinder met membraam en een grotere carb en een extra minarelli pijpie in je luchtfilter en je wilt niks anders meer.
btw: schuimfilter is herrie en zuipen en water voor 5% max extra vermogen met jouw setup.
Dit bericht is gewijzigd door scooterkiller op 8-10-2011 om 19:00 uur.
|
|
BIERTJUH!!!!!!!! |
|