Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 846 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 36 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

- Han - 27-9-2011 14:32 Print reply

Posts: 9667
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
En nog een kleine vraag van mij :
Waar is iedereen de laatste tijd ?


werken, school?

en niet zoveel mensen halen meer hun brommerrbw hea
 
<10.000 posts
Gary - Forum en Gallery Moderator 27-9-2011 14:33 Print reply

Posts: 12846
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: - Han -
[...]


werken, school?

en niet zoveel mensen halen meer hun brommerrbw hea


Sommigen hebben ook gewoon een leven.

Verder met ontopic.
 
Echte mannen eten geen honing. Echte mannen kauwen bijen.....
Leen 27-9-2011 14:33 Print reply

Posts: 26877
brommerforum loopt gewoon op zn eind, simpel zat
 
jurien 27-9-2011 14:55 Print reply
Posts: 13
beste mensen ik heb net een puch maxi netejs en al opgeknapt nou was mij vraag hoe ik hem ongeveer zon beetje 60 kna laten lopen ik heb er alles standaart aan en de tandwiel verhouding is 15 45
 
Johann 27-9-2011 17:10 Print reply

Posts: 1273
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]


Projectje ??
afbeelding


Kheb er al 1 lopen
 
mxbeunking 27-9-2011 17:19 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jurien
beste mensen ik heb net een puch maxi netejs en al opgeknapt nou was mij vraag hoe ik hem ongeveer zon beetje 60 kna laten lopen ik heb er alles standaart aan en de tandwiel verhouding is 15 45


een proma/leovince of een snelle uitlaat eronder. verder kan je proberen om een 70cc er onder te zetten met 15mm/17mm carb.
 
Draaiwerk nodig? = PB
rensss 27-9-2011 17:28 Print reply

Posts: 1110
Beste mensen,


Ik zit met een vraagje, mijn voorrem van de Zundapp loopt aan. Het gaat om een olierem, en het probleem is dat ik daar geen verstand van heb.

Dus ga ik er niet aan klungelen. Het loopt maar een heel klein beetje aan, maar ik heb me bang laten maken dat het verbrande remmen kan opleveren en ga zo maar door.

Wat kan ik er aan doen?

Foto's van remmen staan op mijn gallery.

Mvg rens
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Paultje Pils 27-9-2011 17:30 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Beste mensen,


Ik zit met een vraagje, mijn voorrem van de Zundapp loopt aan. Het gaat om een olierem, en het probleem is dat ik daar geen verstand van heb.

Dus ga ik er niet aan klungelen. Het loopt maar een heel klein beetje aan, maar ik heb me bang laten maken dat het verbrande remmen kan opleveren en ga zo maar door.

Wat kan ik er aan doen?

Foto's van remmen staan op mijn gallery.

Mvg rens


Wat is een olierem? bedoel je niet gewoon een remschijf met remvloeistof?

Zoja, dan is het niet erg dat je rem aanloopt, dat doet hij altijd een klein beetje. Loopt hij fors aan dat hij echt remt etc, dan moet je hem open halen en schoonmaken.
 
If you can't dodge it, ram it.
rensss 27-9-2011 17:32 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
[...]


Wat is een olierem? bedoel je niet gewoon een remschijf met remvloeistof?

Zoja, dan is het niet erg dat je rem aanloopt, dat doet hij altijd een klein beetje. Loopt hij fors aan dat hij echt remt etc, dan moet je hem open halen en schoonmaken.


ja een schijfrem met vloeistof ja.

maar ik kan zelf niet oordelen of hij nou flink aanloopt of niet heel erg.

Ik merk het wel als ik overschakel, dan valt hij een beetje terug je snapt het wel

Maar ik ga zelf niet aan remvloeistof remmen klooien. Of ik moet er zeker van zijn dat het niet al te ingewikkeld is.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
JB1 27-9-2011 17:34 Print reply

Posts: 14881
Ga eens 20km rijden, en voel dan aan de schijf. Moet je niet constant hard remmen enzo natuurlijk
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
rensss 27-9-2011 17:36 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Ga eens 20km rijden, en voel dan aan de schijf. Moet je niet constant hard remmen enzo natuurlijk



En er dan na 20km achter komen dat de remmen gloeien vand e hitte, ik heb al wel gister een paar kilometer gereden maar de remmen voelde lichtelijk warm.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
JB1 27-9-2011 17:39 Print reply

Posts: 14881
Nou, trek dat ding dan direct helemaal uit elkaar, alles vernieuwen, heb je direct het beste gevoel etc
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paultje Pils 27-9-2011 17:39 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
[...]



En er dan na 20km achter komen dat de remmen gloeien vand e hitte, ik heb al wel gister een paar kilometer gereden maar de remmen voelde lichtelijk warm.


Dat kan ook gewoon komen doordat je geremd hebt hè.

Nog makkelijker; Zet je brommer zo naar dat je voorwiel vrij komt van de grond. Dan een ruk aan het wiel geven. Hij moet toch wel een paar rondjes rond kunnen draaien.
 
If you can't dodge it, ram it.
rensss 27-9-2011 17:41 Print reply

Posts: 1110
ja hij kan 3 a 4 rondjes maken.. dat had ik al geprobeerd.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
Paultje Pils 27-9-2011 17:48 Print reply

Posts: 2110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
ja hij kan 3 a 4 rondjes maken.. dat had ik al geprobeerd.


Das goed genoeg. Je blokje heeft geen veer oid waardoor deze weer terugschiet je klauw in, daarom zal hij altijd een beetje aanlopen
 
If you can't dodge it, ram it.

Dit topic is 149381 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 36 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 35, 36, 37 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved