Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 961 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 33 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 23-9-2011 23:15 Print reply

Posts: 29286
kop alleen afdraaien heeft niet zo veel zin, cilinderkop opmaat laten draaien wel.

vliegwiel afdraaien merk je alleen in de gasreactie, verder niet.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 23:15 uur.
 
lukas puch 23-9-2011 23:17 Print reply

Posts: 611
zijn maar 3 cilinders, ik ben puch gewend en dan heb je keuze uit +- 30 cilinders dus kop opmaat draaien - vliegwiel iets afdraaien - 70cc airsal - uitlaat? - 20mm mikuni of 19 dell? - koppeling?
 
mxbeunking 23-9-2011 23:19 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
zijn maar 3 cilinders, ik ben puch gewend en dan heb je keuze uit +- 30 cilinders dus kop opmaat draaien - vliegwiel iets afdraaien - 70cc airsal - uitlaat? - 20mm mikuni of 19 dell? - koppeling?


ff goed zoeken http://50cc.nl/frameset_nl.htm
naar onderdelen-yamaha-dt50mx-cilnder kits

Dit bericht is gewijzigd door piet van der voort op 23-9-2011 om 23:20 uur.
 
Draaiwerk nodig? = PB
kenny77 23-9-2011 23:20 Print reply

Posts: 29286
athena, eurocilindro, dmp, fast arrow, airsal, eurkoit, malossi, polini, zeta, autisa, speedline,origineel (een paar verschillende) en dan heb je nog meer namaak cilinders.
(en dan ook nog verschillende blok types, trail 80 blokken, weg 80 blokken, cross 80 blokken, 50cc cross blokken, belgische blokken, rd50dx blokken)
dus keuze zat.

een bewerkte airsal, proma, 20mm carbje, beter membraan.

vliegwiel zou ik niet aan gaan prutsen, alleen maar werk voor niks.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 23:22 uur.
 
lukas puch 23-9-2011 23:25 Print reply

Posts: 611
watvoor membraam?
 
kenny77 23-9-2011 23:28 Print reply

Posts: 29286
4 kleps zijn zo te koop, of originele 3 kleps naar 5 kleps aanpassen.
 
lukas puch 23-9-2011 23:31 Print reply

Posts: 611
oowja zijn dit gewoon alle keringen?: http://www.bromfiets...p;artikelNr=BO773155
want ik ga heel mijn blok uitelkaar halen, en maak alles schoon en doe er nieuwe keringen op.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 23-9-2011 23:33 Print reply

Posts: 1558
voor 8,12 kunnen het geen goeden zijn, ik was zo'n dertig euro kwijt voor een setje van bac.
 
I Can Play With Madness
mxbeunking 23-9-2011 23:33 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
oowja zijn dit gewoon alle keringen?: http://www.bromfiets...p;artikelNr=BO773155
want ik ga heel mijn blok uitelkaar halen, en maak alles schoon en doe er nieuwe keringen op.


als het goed is wel, soms wil het nog wel is zijn dat er een niet helemaal mooi past, of dat het niet de goeie is... maarja dan haal je er gewoon een bij de brommer zaak.

Gooi er dan meteen ook nieuwe krukaslagers in.

zijn prima keringen hoor, niks mis mee

Dit bericht is gewijzigd door piet van der voort op 23-9-2011 om 23:34 uur.
 
Draaiwerk nodig? = PB
RD50mx 24-9-2011 9:26 Print reply
Posts: 353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
4 kleps zijn zo te koop, of originele 3 kleps naar 5 kleps aanpassen.


waar haal jij die vandaan dan? (die 4kleps), en heb je wel eens van een k-star cilinder gehoord voor een rd/dt?
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
lukas puch 24-9-2011 11:18 Print reply

Posts: 611
K-star is dmp.
 
suzuki-fan 24-9-2011 16:19 Print reply
Posts: 67
Kunnen deze twee soorten olie ook door elkaar gebruikt worden?
En dan bedoel ik of ik niet de hele tank + carburateur hoef te cleanen voordat ik het andere merk olie erin kan doen. Het gaat om
castrol power rs en deze olie: http://www.stihl.nl/nederland/default.htm
De stihl olie gebruik ik nu.
 
koetjeboe91 24-9-2011 17:57 Print reply

Posts: 2096
met het monteren van de primaire krukastandwiel van een honda nsr moet de krukas dan op tdc of bdc staan. volgens de werkplaatshandboek zouden er putjes op de krukas en tandwiel staan. deze staat allen op de tandwiel en niet op de krukas.
 
dubstep dropping beats so hard that Korea wishes their bombs could drop that hard.
ChielTZR 24-9-2011 18:50 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: suzuki-fan
Kunnen deze twee soorten olie ook door elkaar gebruikt worden?
En dan bedoel ik of ik niet de hele tank + carburateur hoef te cleanen voordat ik het andere merk olie erin kan doen. Het gaat om
castrol power rs en deze olie: http://www.stihl.nl/nederland/default.htm
De stihl olie gebruik ik nu.



kan je er zo in doen.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
antonhonda 24-9-2011 19:09 Print reply

Posts: 3616
am6 blok met mhr replica 80cc, yasuni uitlaat,19mm dellorto en powerfilter

woord na 400 meter rijden al heel warm, mijn hand kan ik dan al niet meer op de cilinder leggen.

hij rijd verder wel goed.

wat kan dit wezen.

grotere sproeier ? zal niet want hij loopt wel goed ? sproeier maat is 118
ontluchten ? heb ik gedaan stationer draaien en lucht slangen inknijpen en dop er af laten.
of hoort het zo ? of is het wat anders ?

bedankt alvast
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud

Dit topic is 149372 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 33 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 32, 33, 34 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved