Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 826 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 32 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149370 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

BenjaminDG 23-9-2011 22:24 Print reply

Posts: 4605
Zandzeep en goed wrijven/schuren met je handen?
 
Vlaanderen vrij!
lukas puch 23-9-2011 22:43 Print reply

Posts: 611
kan iemand mij ff vertellen of een honda mt cilinder op een yamaha dt pas? dus ik bedoel dat de timingen dan nog gewoon goed zijn enzo en dat he cilinder hemt gewoon in de carters past. ik neem aan van niet ofwel?
zal wel erg goed uitkomen, mt cilinders en uitlaten zijn namelijk veel beter aan te komen
 
BenjaminDG 23-9-2011 22:44 Print reply

Posts: 4605
Past niet.
 
Vlaanderen vrij!
lukas puch 23-9-2011 22:46 Print reply

Posts: 611
jammer, dan maar een mt blok scoren en onder de dt knuppen
 
kenny77 23-9-2011 22:48 Print reply

Posts: 29286
dt cilinders zijn ook niet zeldzaam?

mt blok onder een dt gaat wel heeeel slecht passen btw..

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 22:50 uur.
 
JB1 23-9-2011 22:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
dt cilinders zijn ook niet zeldzaam?

mt blok onder een dt gaat wel heeeel slecht passen btw..

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 22:50 uur.


Wat niet past word gelast
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
lukas puch 23-9-2011 22:56 Print reply

Posts: 611
idd lassen enz lukt wel, maar waar vind jij dan cilinders en uitlaten etc.
 
BenjaminDG 23-9-2011 22:56 Print reply

Posts: 4605
Ik zou gewoon rijden met de yamaha dt en daar wat gerief voor zoeken.

Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 23-9-2011 om 22:59 uur.
 
Vlaanderen vrij!
lukas puch 23-9-2011 22:58 Print reply

Posts: 611
nee gewoon nieuwe motor ophangingspunten lassen zo moeilijk is dat niet. maar ik kan voor dt geen onderdelen vinden.. ik heb dan wel een 70cc airsal gevonden, maar ik ben niet zo weg van airsal. en weet iemand een leuke uitlaat? en wat voor ontsteking?
 
JB1 23-9-2011 22:59 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
nee gewoon nieuwe motor ophangingspunten lassen zo moeilijk is dat niet. maar ik kan voor dt geen onderdelen vinden.. ik heb dan wel een 70cc airsal gevonden, maar ik ben niet zo weg van airsal. en weet iemand een leuke uitlaat? en wat voor ontsteking?


Airsal is goede cilinder hoor
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 23-9-2011 23:00 Print reply

Posts: 4605
Dt zit toch in de zelfde periode als mt en daar vindt je nog onderdelen genoeg voor.
 
Vlaanderen vrij!
lukas puch 23-9-2011 23:01 Print reply

Posts: 611
voor dt wel? want bij puch vond ik er niks aan.
weet iemand een leuke uitlaat? en wat moet ik met de kop doen?

EDIT: @ benjamin: voor mt vind je echt heel veel dingen, maar van dt niet. op internet vind ik vrijwel niets.

Dit bericht is gewijzigd door lukas puch op 23-9-2011 om 23:01 uur.
 
kenny77 23-9-2011 23:06 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
nee gewoon nieuwe motor ophangingspunten lassen zo moeilijk is dat niet. maar ik kan voor dt geen onderdelen vinden.. ik heb dan wel een 70cc airsal gevonden, maar ik ben niet zo weg van airsal. en weet iemand een leuke uitlaat? en wat voor ontsteking?

Hele onder frame moet eraf en nieuw worden gemaakt.
is niet even 2 stripjes erop lassen voor ophangbeugeltjes.

Maar je komt het complete frame opnieuw aan het maken.
dus, succes.


airsal is niks mis mee.

zijn nog zat onderdelen te vinden, zowel 2de hands als nieuw.

ontsteking dtr of hpi, maarja dat is wel prijzig.
al doet de originele contactpunten ontsteking ook zijn werk.
als cilinderkop of 45mm 5n6 kop of 45mm malossi.


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 23-9-2011 om 23:07 uur.
 
lukas puch 23-9-2011 23:10 Print reply

Posts: 611
mm, dat ander blok wordt dat niks
enne hpi enz moet dan nog even wachten omdat ik met mijn puch crosser bezig ben. maar kop afdraaien? en onsteking had ik van iemand gehoort iets afdraaien voor meer toeren?
 
mxbeunking 23-9-2011 23:14 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
mm, dat ander blok wordt dat niks
enne hpi enz moet dan nog even wachten omdat ik met mijn puch crosser bezig ben. maar kop afdraaien? en onsteking had ik van iemand gehoort iets afdraaien voor meer toeren?


niks te vinden van dt??? http://www.bromfiets...hp&parentid=2283

http://www.bromfiets...php&parentid=260
 
Draaiwerk nodig? = PB

Dit topic is 149370 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 32 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 31, 32, 33 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved