Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 952 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 177 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149387 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

SleutelJaNtjuh 17-1-2012 19:24 Print reply

Posts: 235
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
das raar dat de schade vrij jaren voor de brommer ook niet blijven lopen?



Die heb je toch op één voertuig opgebouwd.. dus die kan je ook alleen gebruike voor het volgende ene voertuig, in dit geval opgebouwd met de brommert, en nu gebruike voor de auto
 
ChielTZR 17-1-2012 19:26 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SleutelJaNtjuh
[...]



Die heb je toch op één voertuig opgebouwd.. dus die kan je ook alleen gebruike voor het volgende ene voertuig, in dit geval opgebouwd met de brommert, en nu gebruike voor de auto



is niet voor 1 voertuig!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Aprilia RX 50 2003 17-1-2012 19:42 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: SleutelJaNtjuh
[...]



Die heb je toch op één voertuig opgebouwd.. dus die kan je ook alleen gebruike voor het volgende ene voertuig, in dit geval opgebouwd met de brommert, en nu gebruike voor de auto


nee, want als je kunt aantonen dat je x aantal jaar schadevrij auto rijdt en je stapt over naar unive wordt je verzekering ook goedkoper
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-1-2012 21:01 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
Past een tankdop van een MTX-OT op een MBX ?



Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dacht het wel



Past niet

Kan er iemand het de diameter van het tankgat van een MB of MT meten aub ?
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
mxbeunking 17-1-2012 21:14 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]



[...]



Past niet

Kan er iemand het de diameter van het tankgat van een MB of MT meten aub ?


binnen dia is 39mm
 
Draaiwerk nodig? = PB
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 17-1-2012 21:23 Print reply

Posts: 8766
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
[...]


binnen dia is 39mm



ok thx.
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
Knipperlicht 18-1-2012 16:12 Print reply

Posts: 1833
Weet iemand waardoor mijn koppeling zou kunnen slippen? (am6 blok)

Koppelingsplaten zijn pas nieuw (stage 6 platen met sterkere veren). Setup is 70cc gilardoni, 21mm en yasuni r2.

Heb al wat gespeelt met kopp.kabel, maar slipt nog steeds en de kabel staat al aardig los.

Alle tips zijn welkom!
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
mxbeunking 18-1-2012 16:24 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
Weet iemand waardoor mijn koppeling zou kunnen slippen? (am6 blok)

Koppelingsplaten zijn pas nieuw (stage 6 platen met sterkere veren). Setup is 70cc gilardoni, 21mm en yasuni r2.

Heb al wat gespeelt met kopp.kabel, maar slipt nog steeds en de kabel staat al aardig los.

Alle tips zijn welkom!


duigt je drukstift wel? als am6 die heeft dacht van wel
 
Draaiwerk nodig? = PB
Knipperlicht 18-1-2012 16:26 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
[...]


duigt je drukstift wel? als am6 die heeft dacht van wel


Die is wel wat versleten, maar dat zou toch niet direct het slippen moeten veroorzaken?

Neem aan dat je deze bedoeld?: http://scholtentechn...ed/wp7930e575_0f.jpg

Dit bericht is gewijzigd door Knipperlicht op 18-1-2012 om 16:27 uur.
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
mxbeunking 18-1-2012 16:27 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
[...]


Die is wel wat versleten, maar dat zou toch niet direct het slippen moeten veroorzaken?


nee je zou zeggen van niet.. verkeerde dikte van de koppelings plaat?

ja

Dit bericht is gewijzigd door mxbeunking op 18-1-2012 om 16:28 uur.
 
Draaiwerk nodig? = PB
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 18-1-2012 16:30 Print reply

Posts: 8766
Probeer maar eens verse olie met de juiste specificaties (natte koppeling enz).
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi
WestlandMB 18-1-2012 16:32 Print reply

Posts: 1338
Wat is de meerwaarde van een origineel honda mb sleutel met slotenset, dus een sleutel voor tankdop, contactslot, helmslot en stuurslot?
 
JB1 18-1-2012 16:35 Print reply

Posts: 14881
Koppelingsplaten laten inweken in olie voor je ze monteerd.

@WestlandMB, niet heel erg veel..
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
lytseleen 18-1-2012 18:03 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mxbeunking
[...]


duigt je drukstift wel? als am6 die heeft dacht van wel

http://scholtentechn...ed/wp7930e575_0f.jpg kun je deze zo ook bewegen? je kunt eventueel ook het moertje op je koppeling in het blok verstellen. scheelt soms ook wel en anders tussen elk veertje nog een klein ringetje plaatsen werkte bij mij wel.
 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
StineZ 18-1-2012 19:27 Print reply
Posts: 571
Beste mensen,

Ik ben vandaag aangehouden om de volgende redenen: Geen knipperlichten, geen spiegels, geen remlicht en verdenking van opgevoerde brommer. Ik moest mee naar bureau rijden en daar moest ik em naar achteren rijden. Daar moest ik em uitzetten en laten staan en mee naar binnen. Daar zegt de agent dat hij mijn brommer op technisch onderzoek stuurt. Ik vraag vriendelijk waarom en hij antwoord met de boven genoemde redenen. Ik heb daarop gereageerd met het volgende: Het hebben van knipperlichten, spiegels en remlicht is allen verplicht bij brommer die NA 2005 in gebruik zijn genomen. Mijn brommer is echter in 2005 in gebruik genomen en al eerder gemaakt(2002). Dit wou hij niet geloven en kwam hakkelend met het antwoord dat hij dan de snelheid wou laten onderzoeken en ook mijn verhaal. Hij vroeg na het noteren van wat gegevens of ik nog vragen had waarop ik heb geantwoord of ik een afgifte bewijs oid krijg? Hij reageerde met dat ik zijn woord had?! Daarna van kokende woede naar buiten gelopen zodat ik die lul niet zn neus door zn hersenen zou pompen.. Nu is mijn vraag: Hoe sta ik ervoor? Het klopt dat mijn brommer wat te hard gaat. 65km/u ongeveer. Maar volgens mij heb ik wel gelijk wat betreft de spiegels, knipperlichten en remlicht. Ik kan op google niks vinden of mijn verhaal klopt. Geen feiten zeg maar. Ik heb denk ik echt wetboeken+wetten nodig om mijn gelijk te bewijzen.

Ik weet al wel dat ik raar ben opgelicht met het afgifte bewijs.. Hiervoor zal ik morgen dan ook zeker terug gaan.

Ik hoop dat iemand mij feiten voor kan leggen.

mvG Stinez
 
Turbokit

Dit topic is 149387 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 177 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 176, 177, 178 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved