Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 892 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 171 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

JB1 15-1-2012 1:05 Print reply

Posts: 14881
Dat dacht ik dus al wel, ZXR400 niets voor je?
Of een dikke NSR400?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
sjoerd456 15-1-2012 9:58 Print reply

Posts: 274
Ik wil een Airsal 70cc cilinder op mijn TSX zetten, maar moet ik er dan nog speciale dingen bij kopen? Zoals bijvoorbeeld een andere bougie ofzo? En je moet toch ook 2 voetpakkingen gebruiken als je gewoon met je 50cc kop door wilt rijden?

En welke uitlaat (op homoet na, ik wil geen onderlangs uitlaat) is het beste als ik een 70cc Airsal heb en 16 mm Mikuni. Ik rij nu nog met originele uitlaat.
 
old timer 15-1-2012 13:57 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: sjoerd456
Ik wil een Airsal 70cc cilinder op mijn TSX zetten, maar moet ik er dan nog speciale dingen bij kopen? Zoals bijvoorbeeld een andere bougie ofzo? En je moet toch ook 2 voetpakkingen gebruiken als je gewoon met je 50cc kop door wilt rijden?

En welke uitlaat (op homoet na, ik wil geen onderlangs uitlaat) is het beste als ik een 70cc Airsal heb en 16 mm Mikuni. Ik rij nu nog met originele uitlaat.

Het beste is je kop laten uitdraaien, kost niet zo veel en je koppakking gaat niet zo snel kapot.

 
bijna goed, is goed genoeg
old timer 15-1-2012 13:59 Print reply

Posts: 469
Is het normaal dat aan de onderkant van een am6 blok een gleufje zit tussen de 2 carterdelen, het is precies niet gebroken ofzo het is een mooi recht gleufje, als ik erdoor kijk zie ik m'n krukas
 
bijna goed, is goed genoeg
RD50mx 15-1-2012 14:04 Print reply
Posts: 353
hoe wil jij olie binnen houden als er een gleufje zit? lijkt mij niet dat dit de bedoeling is!
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
marjo 15-1-2012 14:04 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
Is het normaal dat aan de onderkant van een am6 blok een gleufje zit tussen de 2 carterdelen, het is precies niet gebroken ofzo het is een mooi recht gleufje, als ik erdoor kijk zie ik m'n krukas


foto? Lijkt me niet dat er een gleufje in hoort te zitten, hoe ik het nu begrijp zal je olie er zo uitlopen..
 
old timer 15-1-2012 14:07 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
[...]


foto? Lijkt me niet dat er een gleufje in hoort te zitten, hoe ik het nu begrijp zal je olie er zo uitlopen..

Bij de krukas olie? Het mengsel komt daar binnen, ik zie ok de inlaat erdoor
 
bijna goed, is goed genoeg
lytseleen 15-1-2012 14:19 Print reply

Posts: 1025
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

Bij de krukas olie? Het mengsel komt daar binnen, ik zie ok de inlaat erdoor

dat hoort zeker niet zo te zijn..

 
Taliban strijder op 2 takt kameel.
old timer 15-1-2012 14:26 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: lytseleen
[...]

dat hoort zeker niet zo te zijn..


ok dat verklaart een heleboel, wel klote,
 
bijna goed, is goed genoeg
Pushpin 15-1-2012 14:49 Print reply
Posts: 841
hoe haal je precies de cilinder eraf bij een 4t?

ik heb de kop er al af en zie op de distrubitieketting getallen staan, en op het tandwiel een streepje, maar hoe zit het dan bij de krukas?
en hoe haal je deze er uberhaupt af?


 
marjo 15-1-2012 15:23 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pushpin
hoe haal je precies de cilinder eraf bij een 4t?

ik heb de kop er al af en zie op de distrubitieketting getallen staan, en op het tandwiel een streepje, maar hoe zit het dan bij de krukas?
en hoe haal je deze er uberhaupt af?




Misschien kom je hier wat verder mee? http://www.brommerforum.nl/showtopic/65363

Of dit, gaat over een dax maar ook 4takt:
http://auto-en-vervo...akt-dax-brommer.html
Onderaan staat vervangen cilinder.

Dit bericht is gewijzigd door marjo op 15-1-2012 om 15:25 uur.
 
fonsie2 15-1-2012 16:15 Print reply
Posts: 468
weet iemand of een derbi senda veer onder een motorhispania ryz past>?
 
if it aint dutch it aint much
suzukitsxxx 15-1-2012 16:17 Print reply

Posts: 127
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: fonsie2
weet iemand of een derbi senda veer onder een motorhispania ryz past>?


schuifmaatje kopen en meten ?
 
sjoerd456 15-1-2012 16:26 Print reply

Posts: 274
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

Het beste is je kop laten uitdraaien, kost niet zo veel en je koppakking gaat niet zo snel kapot.



Oke, maar ik hoef dus niet van hittegraad bougie te veranderen? En weet je welke uitlaat het beste met deze set-up loopt? (op Homoet na)
 
Derbi-Olaf 15-1-2012 16:29 Print reply

Posts: 14999
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

ok dat verklaart een heleboel, wel klote,

iemand heeft je carterhelften ooit gesplitst met een schroevendraaier losgooien, op laten lassen en vlakken en ze zijn weer goed ;0
 
Heeft een SOHC in z'n broek!

Dit topic is 149407 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 171 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved