Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 780 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 169 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 13-1-2012 17:14 Print reply

Posts: 29286
Kan van alles zijn.

Is de carburateur goed afgesteld?

Olie lek, kan zijn dat er een pakking kapot is of een keerring kapot/uitgedroogd.
 
Tom96 13-1-2012 17:21 Print reply

Posts: 1719
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...

heb nu met oefenen.

5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.

ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.

alvast bedankt
 
kenny77 13-1-2012 17:26 Print reply

Posts: 29286
Als je alle theorie op de cd doorleest en dan een aantal examens hebt gemaakt, moet het zeker lukken.
 
Cas DT 13-1-2012 17:43 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77


http://link.marktplaats.nl/507731002
http://link.marktplaats.nl/492196859
http://link.marktplaats.nl/491996390




Die motoren had ik al eens gezien op marktplaats ja!
Daar zit ik inderdaad ook over te twijfelen..

Op de motorbeurs staan alleen bedrijven met bovag, dus de motoren zullen wel goed zijn. En over wat ik wil denk ik wel na, hoef ik daar nog te zoeken en te overwegen. (aldus de theorie)

Moet toegeven dat ik die honda echt heel vet vind
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
.luuk 13-1-2012 18:57 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...

heb nu met oefenen.

5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.

ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.

alvast bedankt



Ik heb voor mn AM op vakantie rustig aan dat theorie boekje doorgelezen, en op de pc een aantal proefexamens gemaakt

voor B eigenlijk hetzelfde, eerst boekje doorgelezen, en daarna ook een paar oefenexamens er achteraan.

beiden in 1 keer geslaagd
 
antonhonda 13-1-2012 18:58 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...

heb nu met oefenen.

5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.

ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.

alvast bedankt



opschrijven dan onthoud je de dingen beter
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
JB1 13-1-2012 18:58 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
[...]



Ik heb voor mn AM op vakantie rustig aan dat theorie boekje doorgelezen, en op de pc een aantal proefexamens gemaakt

voor B eigenlijk hetzelfde, eerst boekje doorgelezen, en daarna ook een paar oefenexamens er achteraan.

beiden in 1 keer geslaagd


Ik heb voor A, AM en B het boekje doorgelezen, allemaal in 1 keer geslaagd
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
BenjaminDG 13-1-2012 20:13 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


[...]

Allebei mee eens.

Mijn neef heeft ook een "racer" leek hem ook altijd super om te hebben.
Maar nu heeft hij hem en vind het ook zeker leuk, maar alleen als je jezelf bijna dood zit te rijden.
Omdat langzaam rijden er niet veel aan is.


Als het mijn keuze was, zou het voor een SM met enduro wielen erbij gaan en dan een "racer" of sportieve toermotor.
En als je dan een iets oudere pakt, houd je waarschijnlijk ook nog een leuk bedrag over voor onderhoud en kleding.

Dan heb je tenminste steeds wat afwisseling met het rijden.

Maargoed wie ben ik om die keuze te maken.
Als je altijd al graag zo'n R6 wilde hebben kan je natuurlijk ook daarvoor gaan.


Dan moet je ook geen 400 nemen, die dingen moet je juist in toeren houden om iet of wat koppel en vermogen te hebben.

Een zwaardere 4 cil (vanaf 750 ofzo) heeft ook nog genoeg pit in de lagere toeren.

De laaste optie zou ik maar overwegen als je van zin bent om toch illegaal rond te rijden
 
Vlaanderen vrij!
mxbeunking 14-1-2012 1:23 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...

heb nu met oefenen.

5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.

ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.

alvast bedankt


oefen exames zeggen niet zo heel veel... de vorige dag voor dat ik me examen deed had ik nog iets van 10 fout, en op me examen ben ik geslaagd met 2 fout.

Gewoon alles goed weten van voorrangsregels. Die krijg je het meest. Zoals van, mag je hier parkeren? Moet je de fietser voor laten gaan? enz...
 
Draaiwerk nodig? = PB
pompower 14-1-2012 9:19 Print reply

Posts: 1777
weet er iemand een brommerboer in noord holland? (woon vlakbij alkmaar)
want bestellen telkens wordt een beetje duur.
 
www.basvanloenen.nl
kenny77 14-1-2012 12:01 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Dan moet je ook geen 400 nemen, die dingen moet je juist in toeren houden om iet of wat koppel en vermogen te hebben.

Een zwaardere 4 cil (vanaf 750 ofzo) heeft ook nog genoeg pit in de lagere toeren.

De laaste optie zou ik maar overwegen als je van zin bent om toch illegaal rond te rijden

Tsja je zit ook nog met 25kw rijbewijs en als je een wat lichtere pakt, krijg je het idee dat je snel gaat omdat hij zo hoog in de toeren zit.
Terwijl dat in werkelijkheid wel mee valt.

Als je een 750-1000 even door wil trekken rij je gelijk al veel sneller. (wat mijn neef heeft)

En daarbij in het begin is een oude 400 ook prima om mee te leren rijden / plezier op te maken.
 
Aprilia RX 50 2003 14-1-2012 12:10 Print reply

Posts: 6738
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Tom96 14-1-2012 12:53 Print reply

Posts: 1719
Bedankt!.

ik ga nog even een tijdje leren en dan hoop ik eind februari op te gaan.

 
Marcooow 14-1-2012 13:06 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?


koppeling zit ook op de krukas he
 
faster than a bullet!
Maup 14-1-2012 13:51 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?

Als jij al je assen en je hele versnellingsbak in je carter aan je koppelingskant wilt laten zitten kan je die laten zitten ja.
Als je ook je krukas en je bak eruit wil halen zullen ze er toch echt af moeten.
Ik zou je koppeling er wel ff af halen. Werkt toch wat makkelijker.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.

Dit topic is 149411 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 169 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved