kenny77 |
13-1-2012 17:14 |
 Posts: 29286 |
Kan van alles zijn.
Is de carburateur goed afgesteld?
Olie lek, kan zijn dat er een pakking kapot is of een keerring kapot/uitgedroogd.
|
|
|
|
Tom96 |
13-1-2012 17:21 |
 Posts: 1719 |
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...
heb nu met oefenen.
5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.
ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.
alvast bedankt
|
|
|
|
kenny77 |
13-1-2012 17:26 |
 Posts: 29286 |
Als je alle theorie op de cd doorleest en dan een aantal examens hebt gemaakt, moet het zeker lukken.
|
|
|
|
Cas DT |
13-1-2012 17:43 |
 Posts: 3131 |
|
|
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller! |
|
.luuk |
13-1-2012 18:57 |
 Posts: 1483 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...
heb nu met oefenen.
5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.
ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.
alvast bedankt
Ik heb voor mn AM op vakantie rustig aan dat theorie boekje doorgelezen, en op de pc een aantal proefexamens gemaakt
voor B eigenlijk hetzelfde, eerst boekje doorgelezen, en daarna ook een paar oefenexamens er achteraan.
beiden in 1 keer geslaagd
|
|
|
|
antonhonda |
13-1-2012 18:58 |
 Posts: 3616 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...
heb nu met oefenen.
5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.
ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.
alvast bedankt
opschrijven dan onthoud je de dingen beter
|
|
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud |
|
JB1 |
13-1-2012 18:58 |
|
BenjaminDG |
13-1-2012 20:13 |
 Posts: 4605 |
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
mxbeunking |
14-1-2012 1:23 |
 Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Tom96
Zijn vele van jullie de eerste keer gezakt voor AM Theorie?
ik vind het opzich niet zo moeilijk maar ik blijf maar steeds bij stomme vragen fouten maken. zoals uitstappen langs de kant van de weg/Trams/etc...
heb nu met oefenen.
5 fouten;
6 fouten;
8 fouten;
7 fouten.
ik oefen met het boek van de ANWB rijopleiding en de CD van Vekabest.
ik zou graag wat tips en verhalen horen zodat ik een beetje weet wat het inhoud enzo.
alvast bedankt
oefen exames zeggen niet zo heel veel... de vorige dag voor dat ik me examen deed had ik nog iets van 10 fout, en op me examen ben ik geslaagd met 2 fout.
Gewoon alles goed weten van voorrangsregels. Die krijg je het meest. Zoals van, mag je hier parkeren? Moet je de fietser voor laten gaan? enz...
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
pompower |
14-1-2012 9:19 |
 Posts: 1777 |
weet er iemand een brommerboer in noord holland? (woon vlakbij alkmaar)
want bestellen telkens wordt een beetje duur.
|
|
www.basvanloenen.nl |
|
kenny77 |
14-1-2012 12:01 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]
Dan moet je ook geen 400 nemen, die dingen moet je juist in toeren houden om iet of wat koppel en vermogen te hebben.
Een zwaardere 4 cil (vanaf 750 ofzo) heeft ook nog genoeg pit in de lagere toeren.
De laaste optie zou ik maar overwegen als je van zin bent om toch illegaal rond te rijden
Tsja je zit ook nog met 25kw rijbewijs en als je een wat lichtere pakt, krijg je het idee dat je snel gaat omdat hij zo hoog in de toeren zit.
Terwijl dat in werkelijkheid wel mee valt.
Als je een 750-1000 even door wil trekken rij je gelijk al veel sneller. (wat mijn neef heeft)
En daarbij in het begin is een oude 400 ook prima om mee te leren rijden / plezier op te maken.
|
|
|
|
Aprilia RX 50 2003 |
14-1-2012 12:10 |
 Posts: 6738 |
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?
|
|
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB. |
|
Tom96 |
14-1-2012 12:53 |
 Posts: 1719 |
Bedankt!.
ik ga nog even een tijdje leren en dan hoop ik eind februari op te gaan.
|
|
|
|
Marcooow |
14-1-2012 13:06 |
 Posts: 5713 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?
koppeling zit ook op de krukas he
|
|
faster than a bullet! |
|
Maup |
14-1-2012 13:51 |
 Posts: 4353 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
om een am6 blok te splitsen hoeft toch alleen de ontsteking eraf? niet de koppeling?
Als jij al je assen en je hele versnellingsbak in je carter aan je koppelingskant wilt laten zitten kan je die laten zitten ja.
Als je ook je krukas en je bak eruit wil halen zullen ze er toch echt af moeten.
Ik zou je koppeling er wel ff af halen. Werkt toch wat makkelijker.
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|