Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 48"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 818 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #65148 - "Kleine vragen Topic Deel 48"
Pagina 16 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 149062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

mxbeunking 11-9-2011 19:47 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-cross
[...]



kan wel een powerfilter op de carb, als ie dan nog teveel krijgt kun je er een sok overheen trekken


gekke henkie jij
 
Draaiwerk nodig? = PB
tsx-elite 11-9-2011 19:51 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


gekke henkie jij



wattan? werkte goed tot mn brommer in de fik vloog toen heb ik een nieuw filter moeten halen, heb direct voor een origineel filter gekozen
 
shut up muttley
ChielTZR 11-9-2011 19:52 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsx-cross
[...]



wattan? werkte goed tot mn brommer in de fik vloog toen heb ik een nieuw filter moeten halen, heb direct voor een origineel filter gekozen


je gaat bij een brommer niet minder lucht toevoeren als er te weinig benzine in komt.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
tsx-elite 11-9-2011 19:54 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


je gaat bij een brommer niet minder lucht toevoeren als er te weinig benzine in komt.



agja, het werkte wel voor mij, wat jullie er van vinden maakt mij verders ook geen zak uit, en daarbij probeer ik mn brommer zo goedkoop mogelijk te houden en dat was toen de goedkoopste
 
shut up muttley
rensss 11-9-2011 19:58 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


een nieuwe kopen zou ik alleen doen als de behuizing slecht/beschadigd is. carburateurs zijn gewoon compleet toch?
maak anders een een filmpke.




Dankje,

Maar de carberateur is compleet,

ik heb nu 3 carbs liggen, 1 mikuni, maar daar moet een nieuw vlottertje in,

en die andere twee zijn orginele bvf carberateurs alle twee 16mm.

Vanmiddag, trok de brommer de benzine niet aan, compressie getest dat was het probleem niet, maar wat wel het probleem was is dat de vlotternaald vast zat, dus sloot hij de benzine af, dus heb ik de vlotternaald uit de identieke andere bvf getrokken, erin gestoken en hij trok weer benzine.

Maar toch krijg ik mijn brommer niet lopend.

Bougie wordt redelijk nat, sproeier 70 zit erin. Dus moet dat geen probleem zijn. Ik geef bijna nooit de moed op maar nu kan ik door het bos de bomen niet meer zien.
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
tsx-elite 11-9-2011 19:59 Print reply

Posts: 1798
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
[...]



Dankje,

Maar de carberateur is compleet,

ik heb nu 3 carbs liggen, 1 mikuni, maar daar moet een nieuw vlottertje in,

en die andere twee zijn orginele bvf carberateurs alle twee 16mm.

Vanmiddag, trok de brommer de benzine niet aan, compressie getest dat was het probleem niet, maar wat wel het probleem was is dat de vlotternaald vast zat, dus sloot hij de benzine af, dus heb ik de vlotternaald uit de identieke andere bvf getrokken, erin gestoken en hij trok weer benzine.

Maar toch krijg ik mijn brommer niet lopend.

Bougie wordt redelijk nat, sproeier 70 zit erin. Dus moet dat geen probleem zijn. Ik geef bijna nooit de moed op maar nu kan ik door het bos de bomen niet meer zien.


kettingzaag?

ot: bougie nat krijgt ie te weinig lucht tog? meer lucht geven lijkt mij

 
shut up muttley
ChielTZR 11-9-2011 20:00 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
[...]



Dankje,

Maar de carberateur is compleet,

ik heb nu 3 carbs liggen, 1 mikuni, maar daar moet een nieuw vlottertje in,

en die andere twee zijn orginele bvf carberateurs alle twee 16mm.

Vanmiddag, trok de brommer de benzine niet aan, compressie getest dat was het probleem niet, maar wat wel het probleem was is dat de vlotternaald vast zat, dus sloot hij de benzine af, dus heb ik de vlotternaald uit de identieke andere bvf getrokken, erin gestoken en hij trok weer benzine.

Maar toch krijg ik mijn brommer niet lopend.

Bougie wordt redelijk nat, sproeier 70 zit erin. Dus moet dat geen probleem zijn. Ik geef bijna nooit de moed op maar nu kan ik door het bos de bomen niet meer zien.


filmpje mogelijk?



 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
rensss 11-9-2011 20:03 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


filmpje mogelijk?






Tuurlijk,

Morgen krijgt je een mooi filmpje van ontsteking tot carberateur.

Ik heb dit samen gedaan met Midas ook van het forum, die heeft ook wel redelijk wat verstand van Brommers , dt's en honda's.

Maar dit blijkt ons niet gegund te zijn
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
JB1 12-9-2011 12:42 Print reply

Posts: 14881
Oke, ik word er een beetje gek van
Ik krijg echt 0 druk in mijn remsysteem (AJP)

Ik heb alles losgehad, alle rubbers enzovoorts vernieuwd.

Nu heb ik via een kameraad van m'n pa een ontluchter gekregen die je op de compressor aansluit.

Sluit ik die aan, en begin ik met leegtrekken, blijft hij luchtbellen geven. (Doorzichtige benzineslang eropgezet)

Nu heb ik al 2-3 keer het vloeistofreservoir bijgevuld, maar nog blijft hij dit doen.

Iemand suggesties?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
.luuk 12-9-2011 12:50 Print reply

Posts: 1483
En als je het gewoon zo als normaal doet? dus zonder die ontluchter?


 
jr customs 12-9-2011 12:52 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
Oke, ik word er een beetje gek van
Ik krijg echt 0 druk in mijn remsysteem (AJP)

Ik heb alles losgehad, alle rubbers enzovoorts vernieuwd.

Nu heb ik via een kameraad van m'n pa een ontluchter gekregen die je op de compressor aansluit.

Sluit ik die aan, en begin ik met leegtrekken, blijft hij luchtbellen geven. (Doorzichtige benzineslang eropgezet)

Nu heb ik al 2-3 keer het vloeistofreservoir bijgevuld, maar nog blijft hij dit doen.

Iemand suggesties?


Zit je ontluchtingsnippel wel aan de bovenkant? anders moet je hem ff ondersteboven houden en het nog eens doen.

 
JB1 12-9-2011 12:54 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: .LUUK
En als je het gewoon zo als normaal doet? dus zonder die ontluchter?




Dan nog.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: jr customs
[...]


Zit je ontluchtingsnippel wel aan de bovenkant? anders moet je hem ff ondersteboven houden en het nog eens doen.



Ik heb de klauw al gedemonteerd en als hoogste punt opgehangen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
Paultje Pils 12-9-2011 12:59 Print reply

Posts: 2110
Als hij luchtbelletjes blijft geven, moet je gewoon doorgaan. Of je hebt ergens een lek, en trekt hij daar lucht van daan.

Maat van me heeft hetzelfde, ook ajp, en hij heeft een probleem met de rubberen ringetjes in de klauw.
 
If you can't dodge it, ram it.
JB1 12-9-2011 13:01 Print reply

Posts: 14881
Ja, ik had al wel zo mijn vermoeden dat het probleem daar zou kunnen liggen.
Zal hem zo wel even opnieuw vervangen, en dan gaan we weer verder.

Het zijn niet echt luchtbelletjes trouwens, het zijn beste bellen.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
grasmaaier89 12-9-2011 13:09 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


gekke henkie jij


Een panty werkt 10x beter.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon

Dit topic is 149062 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 16 van 202
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 200, 201, 202Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved