WestlandMB |
29-12-2011 17:14 |
 Posts: 1338 |
Heeft iema d ervaringen met de duitse webshop| mopshop? Ze verkopen erg goedkoop cilinders en rekenen geen hoge verzwndkosten, ik wil daarom graag daar wat bestellen
|
|
|
|
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator |
29-12-2011 17:38 |
 Posts: 8766 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Is voor mijn GSXR 1100 en die heeft 2 bobijnen en wil niet zo graag van die draden gaan aftakken.
Ik ga gewoon een relais gaan halen.
4 aansluitingen, 2 bekrachtiging en 2 aansluitingen voor normaal gesloten switch.
Zo dus:
afbeelding
KSW: killswitch
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-12-2011 om 17:10 uur.
Hm ik geraak toch weer in verwarring.
Je hebt al een NC killswitch.
Als je die bedient gaat het contact open.
Dan kan je toch zo direct de ontsteking onderbreken ?
Je moet inderdaad dan een extra draad naar de ontsteking leggen.
Je hebt eigenlijk alleen een tweede relais nodig als je een maakschakeling wil maken...en dan heb je een tweede relais met NC contact nodig.
Killswitch bediend...tweede relais niet bekrachtigd...contact gesloten...daarmee kan je dan via de CDI afleggen of de bobine aan de massa leggen.
Je vraag was eigenlijk zonder voorwerp
Je tekening klopt niet qua tekenen van NO of NC contacten, voor de rest is dat het idee ja.
|
|
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi |
|
BenjaminDG |
29-12-2011 17:50 |
 Posts: 4605 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: pangolopalanga
[...]
Hm ik geraak toch weer in verwarring.
Je hebt al een NC killswitch.
Als je die bedient gaat het contact open.
Dan kan je toch zo direct de ontsteking onderbreken ?
Je moet inderdaad dan een extra draad naar de ontsteking leggen.
Je hebt eigenlijk alleen een tweede relais nodig als je een maakschakeling wil maken...en dan heb je een tweede relais met NC contact nodig.
Killswitch bediend...tweede relais niet bekrachtigd...contact gesloten...daarmee kan je dan via de CDI afleggen of de bobine aan de massa leggen.
Je vraag was eigenlijk zonder voorwerp
Je tekening klopt niet qua tekenen van NO of NC contacten, voor de rest is dat het idee ja.
Nee ik heb een NO killswitch, moest de killswitch NC zijn was er geen probleem en kon ik de draden gewoon aansluiten.
Maar aangezien de meeste killswitches NO zijn moet ik het via een relais oplossen. Kortsluiten via bobijn en frame zie ik toch niet zo zitten (is ook niet echt goed voor de ontsteking volgens mij).
Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 29-12-2011 om 17:51 uur.
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Gerard1793 |
29-12-2011 20:28 |
 Posts: 4006 |
Weet iemand het vermogen van een standaard MT-8 blok?
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
JB1 |
29-12-2011 20:28 |
 Posts: 14881 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: Gerard1793
Weet iemand het vermogen van een standaard MT-8 blok?
Euh, 8 pk dacht ik
|
|
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass! |
|
kenny77 |
29-12-2011 23:31 |
 Posts: 29286 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: WestlandMB
Heeft iema d ervaringen met de duitse webshop| mopshop? Ze verkopen erg goedkoop cilinders en rekenen geen hoge verzwndkosten, ik wil daarom graag daar wat bestellen
tot nu toe super, voor mij en andere
|
|
|
|
lukas puch |
30-12-2011 0:04 |
 Posts: 611 |
ik trouwens tijdje geleden dt50mx blokje weer opgebouwd met nieuwe lagers krukas enz, maar nu draait de krukas zwaar, zelf dacht ik dat de linker krukas keerring tegen het linker krukas lager zit. kan dit kloppen, en wat kan het anders zijn? evt lagers niet in 1 lijn?
|
|
|
|
mxbeunking |
30-12-2011 10:28 |
 Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
ik trouwens tijdje geleden dt50mx blokje weer opgebouwd met nieuwe lagers krukas enz, maar nu draait de krukas zwaar, zelf dacht ik dat de linker krukas keerring tegen het linker krukas lager zit. kan dit kloppen, en wat kan het anders zijn? evt lagers niet in 1 lijn?
dan zit je keerring samen gedrukt  heb ik ook gehad, was aan de rechterkant. Keerring was te smal geleverd...
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
lukas puch |
30-12-2011 16:09 |
 Posts: 611 |
moet ik dan een andere maat hebben zeker
|
|
|
|
mxbeunking |
30-12-2011 16:59 |
 Posts: 2305 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: lukas puch
moet ik dan een andere maat hebben zeker
tenzij je het verkeerd in mekaar gezet hebt
|
|
Draaiwerk nodig? = PB |
|
Maup |
30-12-2011 20:44 |
 Posts: 4353 |
|
|
Vertrouwen is goed, controle is beter. |
|
BenjaminDG |
30-12-2011 20:55 |
 Posts: 4605 |
Voor verschillende bouwjaren (staat er bij).
|
|
Vlaanderen vrij! |
|
Gerard1793 |
31-12-2011 1:35 |
 Posts: 4006 |
Quote: Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]
Euh, 8 pk dacht ik
En met Proma paip?
|
|
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan! |
|
WestlandMB |
31-12-2011 10:19 |
 Posts: 1338 |
Waar zijn complete rvs bout en moerenset te koop voor de honda mb? Of is er een site waar ik eventueel alles los kan kopen? De karwij verkoopt namelijk alles in bakjes van 10 stuks.
|
|
|
|
luc-hendriks |
1-1-2012 17:49 |
Posts: 424 |
he
ik heb een 70cc tsx proma uitlaat en een 21mm carburateur met powerschuimfilter.
nu rij ik met sproeier 85 daar loopt ie redelijk op alleen als ik stil sta en gas geef dan valt hij uit is deze sproeier dan te groot of te klein??
met sproeier 110 doet hij dit ook.
gr luc
|
|
|
|