Hoi hoi,
Hmm ik zit met een probleem.
Ik heb een nieuwe cillinder maar hij is maar tot de helft gezet omdat: de spruitstuk en uitlaat ophangingen geen schroeven hebben.
De schroeven zijn op me oude cillinderkop en die kan je wel los draaien maar niet met de hand/ tang.
Weten jullie een manier om het eraf te schroeven of moet ik gwn nieuwe schroeven kopen ?
Quote:Oorspronkelijk gepost door: sheentje13
Hoi hoi,
Hmm ik zit met een probleem.
Ik heb een nieuwe cillinder maar hij is maar tot de helft gezet omdat: de spruitstuk en uitlaat ophangingen geen schroeven hebben.
De schroeven zijn op me oude cillinderkop en die kan je wel los draaien maar niet met de hand/ tang.
Weten jullie een manier om het eraf te schroeven of moet ik gwn nieuwe schroeven kopen ?
Dankje
ik snap je verhaal niet, maar anders moet je maar nieuwe kopen
Oude tapeinden kun je los krijgen door 2 moeren op je tapeind te draaien.
Dan draai je de moeren tegen mekaar,pak je sleutels,en draai ze iets strakker tegen mekaar.
Nu kun je met de sleutel op de binnenste moer,de tapeinden los draaien.
Ik hoop dat ik je goed begrepen heb,dat dit je probleem is.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: arnoud111
Mooiste is natuurlijk nieuw.
Oude tapeinden kun je los krijgen door 2 moeren op je tapeind te draaien.
Dan draai je de moeren tegen mekaar,pak je sleutels,en draai ze iets strakker tegen mekaar.
Nu kun je met de sleutel op de binnenste moer,de tapeinden los draaien.
Ik hoop dat ik je goed begrepen heb,dat dit je probleem is.
Ik zou nieuwe kopen. Als je ze al op zn manier los moet halen, ga dan niet het risico nemen en geeft iets meer uit. Heb je alles helemaal nieuw! en vergeet niet je bouten op het goede moment vast te draaien. Te vast is niet goed!
Quote:Oorspronkelijk gepost door: KevRat
Ik zou nieuwe kopen. Als je ze al op zn manier los moet halen, ga dan niet het risico nemen en geeft iets meer uit. Heb je alles helemaal nieuw! en vergeet niet je bouten op het goede moment vast te draaien. Te vast is niet goed!
Ja dat ga ik morgen doen, had de dealer al gebeld en ik moet gewoon met me cillinderkop langskomen, me moer zit nu aan me oude tapeind vast dus moet ik ook gelijk een nieuwe moer kopen