Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1007 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 71 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143125 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Aprilia RX 50 2003 23-5-2011 23:19 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Mooizo
Maar mn originele krukas is niet helemaal 100 meer..

afbeelding
Zo dus xD


mijn krukas houdt hjet iig al een beste tijd uit. met een V6 en grotere carb dus kan prima
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cas DT 23-5-2011 23:20 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


mijn krukas houdt hjet iig al een beste tijd uit. met een V6 en grotere carb dus kan prima


Hm oke, maar ik ga niet doorrijden met een krukas die er zo uit ziet..

Ik ga rijden met de originele uitlaat ontgrenst.

 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Aprilia RX 50 2003 23-5-2011 23:22 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Hm oke, maar ik ga niet doorrijden met een krukas die er zo uit ziet..

Ik ga rijden met de originele uitlaat ontgrenst.



ze raden mij toen bij josdijkman (geheel onnodig dus) de doppler krukas aan. kost tegen de 90 euro daar
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
antonhonda 24-5-2011 17:22 Print reply

Posts: 3616
waar kan ik een nieuwe teller voor rieju smx kopen ? digitaal noemen de dealer dat ook display ?
want als ik google naar rieju display kom ik niks tegen
ze noemen het cockpit heb al wat gevonden

Dit bericht is gewijzigd door antonhonda op 24-5-2011 om 17:26 uur.
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Cas DT 24-5-2011 18:37 Print reply

Posts: 3131
Ik wilde dus mijn (am6) blok gaan reviceren omdat mijn krukas er zo uitziet:



Maar nu kom ik dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/441568990

Daar zijn ook duidelijk die verkleuringen te zien
De krukas vertoont geen speling en de krukaslagers ook niet. Wil dit dat zeggen dat er niks aan de hand is? xD
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Tom96 24-5-2011 18:45 Print reply

Posts: 1719
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ik wilde dus mijn (am6) blok gaan reviceren omdat mijn krukas er zo uitziet:

afbeelding

Maar nu kom ik dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/441568990

Daar zijn ook duidelijk die verkleuringen te zien
De krukas vertoont geen speling en de krukaslagers ook niet. Wil dit dat zeggen dat er niks aan de hand is? xD



Volgensmij is dat gewoon door de hitte van het persen/vastzetten oid.
lijkt me dan ook standaard?
 
antonhonda 24-5-2011 18:55 Print reply

Posts: 3616
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ik wilde dus mijn (am6) blok gaan reviceren omdat mijn krukas er zo uitziet:

afbeelding

Maar nu kom ik dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/441568990

Daar zijn ook duidelijk die verkleuringen te zien
De krukas vertoont geen speling en de krukaslagers ook niet. Wil dit dat zeggen dat er niks aan de hand is? xD



ik rij ook al 3 jaar met verkleuring
gaat goed
 
Ri-jen of racen dat maakt heel wat uut, niet enkel de snelheid, maar ook het geluud
Royal Club 24-5-2011 19:30 Print reply

Posts: 60390
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
Ik wilde dus mijn (am6) blok gaan reviceren omdat mijn krukas er zo uitziet:

afbeelding

Maar nu kom ik dit tegen:
http://link.marktplaats.nl/441568990

Daar zijn ook duidelijk die verkleuringen te zien
De krukas vertoont geen speling en de krukaslagers ook niet. Wil dit dat zeggen dat er niks aan de hand is? xD


Ik kan me niet meer herinneren hoe je zei dat de boel kapot gedraait was, maar neem je het risico? voor 80euro heb je al een andere krukas namelijk.
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Cas DT 24-5-2011 19:53 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Royal Club
[...]


Ik kan me niet meer herinneren hoe je zei dat de boel kapot gedraait was, maar neem je het risico? voor 80euro heb je al een andere krukas namelijk.


Waarschijnlijk is het zuigerveerslotje eruit gelopen. ik spoel alles denk ik gewoon even door en dan zou het opzich wel moeten gaan?

Want hij viel vanuit stationair uit. Niet eens tijdens het rijden.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Royal Club 24-5-2011 19:54 Print reply

Posts: 60390
als jij zegt dat ie gewoon nog soepel rondslingert en geen radiale speling heeft zou ik me er geen zorgen over maken.

spoel de boel wel goed door idd
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
Ruben2311 24-5-2011 21:34 Print reply

Posts: 1055
Stel ik heb 2 uitlaten; Een begrensde voor op de weg, en een ontgrensde om te crossen, voor de begrensde heb ik sproeier 90 nodig en voor de ontgrensde 110.

Als ik die afstellingen onthoud (opschrijf), en ik dus de afstelling wissel als ik de andere uitlaat pak.

Dit zou toch geen problemen kunnen opleveren of heb ik iets over het hoofd gezien?
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 24-5-2011 21:35 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Stel ik heb 2 uitlaten; Een begrensde voor op de weg, en een ontgrensde om te crossen, voor de begrensde heb ik sproeier 90 nodig en voor de ontgrensde 110.

Als ik die afstellingen onthoud (opschrijf), en ik dus de afstelling wissel als ik de andere uitlaat pak.

Dit zou toch geen problemen kunnen opleveren of heb ik iets over het hoofd gezien?


nee kan prima, mits alles verder hetzelfde blijft
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Cas1029 24-5-2011 21:36 Print reply

Posts: 242
volgens mij geeft dat geen problemen maar waarom zou je dat doen eigenlijk je kan toch gewoon de heletijd met ontgrenst rijden

en als je vind dat dat te hard gaat met ontgrenst kun je ook langzaam rijden maak je ook nog minder toeren (gunstige brandstof verbruik) als heb je dan wel hogere sproeier :$
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Stel ik heb 2 uitlaten; Een begrensde voor op de weg, en een ontgrensde om te crossen, voor de begrensde heb ik sproeier 90 nodig en voor de ontgrensde 110.

Als ik die afstellingen onthoud (opschrijf), en ik dus de afstelling wissel als ik de andere uitlaat pak.

Dit zou toch geen problemen kunnen opleveren of heb ik iets over het hoofd gezien?


 
als het niet gaat zoals het moet. dan moet het maar zoals het gaat
Ruben2311 24-5-2011 21:37 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas1029
volgens mij geeft dat geen problemen maar waarom zou je dat doen eigenlijk je kan toch gewoon de heletijd met ontgrenst rijden

en als je vind dat dat te hard gaat met ontgrenst kun je ook langzaam rijden maak je ook nog minder toeren (gunstige brandstof verbruik) als heb je dan wel hogere sproeier :$[...]




Nee verbruik maakt me niks uit, ik heb tenslotte een baan.
Maar ik woon midden in Arnhem :p, om elke hoek staat dus een wout.

 
Half the strokes, double the power!
Cas1029 24-5-2011 21:38 Print reply

Posts: 242
maar je kan dan toch nog wel langzaam rijden :P dat is toch niet echt een probleeem de heletijd uitlaat wisselen is ook zo wat
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Nee verbruik maakt me niks uit, ik heb tenslotte een baan.
Maar ik woon midden in Arnhem :p, om elke hoek staat dus een wout.



 
als het niet gaat zoals het moet. dan moet het maar zoals het gaat

Dit topic is 143125 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 71 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 70, 71, 72 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved