Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1061 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 66 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ruben2311 21-5-2011 13:29 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


waarom haal je je aanzuigrubber er af als je gaat afstellen?
gewoon sproeier wisselen kun je de carb gwn laten zitten


Okay, maar hij ligt er nog steeds af, en ik krijg hem met geen mogelijkheid er meer op
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 13:31 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Okay, maar hij ligt er nog steeds af, en ik krijg hem met geen mogelijkheid er meer op


leg die slang in een bak met warm water en spuit wat wd 40 op waar je m gaat aansluiten
moest bij mij ook, sluit later perfect af
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Ruben2311 21-5-2011 13:32 Print reply

Posts: 1055
Maar ik kan hem er niet afhalen, hij zit vast gelijmd met weet ik veel wat voor een rotzooi
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 13:33 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Maar ik kan hem er niet afhalen, hij zit vast gelijmd met weet ik veel wat voor een rotzooi


je had hem er toch af of wat?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Ruben2311 21-5-2011 13:36 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


je had hem er toch af of wat?


Eraf bij de carb, maar niet bij de luchtfilter.
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 13:38 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Eraf bij de carb, maar niet bij de luchtfilter.


dan breng je het warme water naar de slang
of voorzichtig met een aansteker verwarmen
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Ruben2311 21-5-2011 13:41 Print reply

Posts: 1055
Isgoe, ik ga het even proberen, en pas op met olie bij het rubber hè! olie tast rubber aan, je kan beter vaseline gebruiken.
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 13:44 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Isgoe, ik ga het even proberen, en pas op met olie bij het rubber hè! olie tast rubber aan, je kan beter vaseline gebruiken.


licht eraan wat voor rubber he, dat van een luchtinlaat kan er prima tegen.
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
StineZ 21-5-2011 14:00 Print reply
Posts: 571
Verdomme mijn brommer trilde al een hele tijdt nogal heb ik er ff snel naar laten kijken is het mn krukaslager. Die kerel zei dat ik er het beste gewoon mee door kon rijden tot het echt kapot was want het zou me nu 300 a 400 euro gaan kosten om het te laten doen.

Nu zei ik dus dat ik het miscchien wel zelf zou kunnen doen.. Maar de vraag dus is dit slim? Ik heb nog nooit een blok gesplitst. Ik heb de brommer eigenlijk elke dag nodig maar in de vakantie heb ik 4 dagen weekend zeg maar. Zou ik het dan daarin kunnen doen? Ik denk dat het grootste probleem is dat ik nog nooit een blok gesplitst heb en dat ik waarschijnlijk veeel meer kapotte dingen en afgeragde dingen ga tegen komen in mn blok..

Dus wat moet ik doen?
1. Doorrijden tot het echt niet meer kan
2. Laten maken door de bromboer voor 350 euro (brommer gekocht voor 500 euro
3. Zelf open trekken maar het risico lopen dat ik niet naar mn werk kan omdat mn blok naar de tering is

 
Turbokit
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 14:02 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Verdomme mijn brommer trilde al een hele tijdt nogal heb ik er ff snel naar laten kijken is het mn krukaslager. Die kerel zei dat ik er het beste gewoon mee door kon rijden tot het echt kapot was want het zou me nu 300 a 400 euro gaan kosten om het te laten doen.

Nu zei ik dus dat ik het miscchien wel zelf zou kunnen doen.. Maar de vraag dus is dit slim? Ik heb nog nooit een blok gesplitst. Ik heb de brommer eigenlijk elke dag nodig maar in de vakantie heb ik 4 dagen weekend zeg maar. Zou ik het dan daarin kunnen doen? Ik denk dat het grootste probleem is dat ik nog nooit een blok gesplitst heb en dat ik waarschijnlijk veeel meer kapotte dingen en afgeragde dingen ga tegen komen in mn blok..

Dus wat moet ik doen?
1. Doorrijden tot het echt niet meer kan
2. Laten maken door de bromboer voor 350 euro (brommer gekocht voor 500 euro
3. Zelf open trekken maar het risico lopen dat ik niet naar mn werk kan omdat mn blok naar de tering is



wat voor blok?
am6 en derbi weet ik iig zeker dat het makkelijk zelf kan...
kan nooit moeilijk zijn met een brommer, zoveel zit er niet in
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
Robin 1993 21-5-2011 17:18 Print reply

Posts: 1234
Ik ben me honda mt5 blok aan het reviseren maar nu zit ik met het probleem dat ik niet meer weet hoe de rechterkeering van de krukas zat.

Die rechterkeering heeft natuurlijk een holle een een vlakke kant, maar hoe moet die het carter in? Ik dacht dat de holle kant naar de lagerkant moest en de vlakke kant naar de krukaskant.

maar weet iemand dit zekr?
 
!!2 takt!!
kennyibanez 21-5-2011 17:18 Print reply

Posts: 529
wat is een goeie vervangcilinder voor derbi origineel, i.c.m een leovinci v6? kdacht aan een doppler of een DR, kweeni wat de prestaties juist zijn, iemand ervaring?

joo
 
why drive a car, if you can fly an airplane?
Ruben2311 21-5-2011 17:34 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kennyibanez
wat is een goeie vervangcilinder voor derbi origineel, i.c.m een leovinci v6? kdacht aan een doppler of een DR, kweeni wat de prestaties juist zijn, iemand ervaring?

joo


Airsal 50, is het goedkoopst, goede kwaliteit en ook nog wat sneller dan origineel. laat je niks wijsmaken over slechte afwerking, da's al lang niet meer zo.
 
Half the strokes, double the power!
XDr4g0nX 21-5-2011 18:38 Print reply

Posts: 3526
Iemand al het einde van de wereld ondervonden?
 
Signature: [==||========] 20% complete
tsxhunter 21-5-2011 18:39 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Iemand al het einde van de wereld ondervonden?

ja, 2 keer verloren met kaatsen verdomme


maar waarom moet dit in het kvt?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.

Dit topic is 143114 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 66 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved