Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 980 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 65 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143112 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

maerijn 20-5-2011 15:39 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


wat voor brommer/blok heb je

Suzuki ZR50 standaard blok
 
kenny77 20-5-2011 15:53 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
ik keek even naar karts voor openbare weg en toen vond ik dit:
Kart met kenteken!

Misschien iemand die weet of er speciale specificaties aan moeten zitten om er een kenteken van de RDW op te krijgen?
natuurlijk licht en veiligheid enzo maar is het moeilijk om er een kenteken op te krijgen??

Ik dacht ik vraag het eerst hier voordat ik de RDW er mee lastig val.

Meathausen



Volgens mij kost dat wel een aardig volle zak met geld?
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
welke hittegraad moet ik ik mijn dt50x doen?
prop eruit loopt 75


van ngk 8
 
Meathausen 20-5-2011 16:06 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Volgens mij kost dat wel een aardig volle zak met geld?
[...]





Hmm lijkt me wel, idee was om een kart frame te kopen. Deze aan de achterzijde iets verlengen en dan een laagtoerig 125cc - 250cc blok ongeveer. Deze moet dan tegen de 20pk aan hebben want dat is maximale voor zo'n kart op de weg. (driewielig voertuig)

Met iets grotere banden / velgen met stugge vering.
dat is althans het idee, uitvoering is wat anders haha

 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
mx-jacob 20-5-2011 16:07 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
[...]


Hmm lijkt me wel, idee was om een kart frame te kopen. Deze aan de achterzijde iets verlengen en dan een laagtoerig 125cc - 250cc blok ongeveer. Deze moet dan tegen de 20pk aan hebben want dat is maximale voor zo'n kart op de weg. (driewielig voertuig)

Met iets grotere banden / velgen met stugge vering.
dat is althans het idee, uitvoering is wat anders haha




lijkt me wel vet !!! ik zou gewoon de rdw even bellen .....
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Meathausen 20-5-2011 16:19 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
[...]



lijkt me wel vet !!! ik zou gewoon de rdw even bellen .....


Misschien dat ik dat wel doe, ook al zou het niet doorgaan het is wel leuk om te weten of dat mogelijk is
 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
mx-jacob 20-5-2011 16:21 Print reply

Posts: 2938
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
[...]


Misschien dat ik dat wel doe, ook al zou het niet doorgaan het is wel leuk om te weten of dat mogelijk is



precies ben wel benieuwd want heb er nog nooit een op de weg gezien
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Cas DT 20-5-2011 16:55 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Dat is waar, maar ik zou toch even de werking van je oliepomp controleren


Ik rijd al heel lang niet meer op de oliepomp.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Ruben2311 20-5-2011 17:15 Print reply

Posts: 1055
Zijn er luchtfilters voor derbi die direct op de carb passen zoals een powerfilter, maar die wel goed filteren?
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 20-5-2011 17:15 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Zijn er luchtfilters voor derbi die direct op de carb passen zoals een powerfilter, maar die wel goed filteren?


waarom niet gewoon de ori filterbox?
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
clutch 20-5-2011 17:52 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Zijn er luchtfilters voor derbi die direct op de carb passen zoals een powerfilter, maar die wel goed filteren?


die passen wel, die net zo goed filteren als ori, nee.

misschien kan je een filter vinden voor in de originele filterbox. Ik weet bijvoorbeeld van K&N dat ze "powerfilters" maken, die in de originele behuizing passen. Deze zijn wel prestatie verhogend, maar denk ik niet merkbaar op een standaard brommer.

daarnaast weet ik niet of ze ook voor brommers worden gemaakt. je zou kunnen kijken of er 1 van een motor is, die ook bij jouw brommer erin past.

Dit bericht is gewijzigd door clutch op 20-5-2011 om 17:55 uur.
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
Ruben2311 20-5-2011 19:20 Print reply

Posts: 1055
Omdat ik het een hopeloos gedoe vind om met afstellen steeds die luchtslang erop te maken, ik ben er een keer 3 dagen mee bezig geweest, een of andere beunhaas heeft hem vastgelijmd of zo, en nu lijkt hij veel korter. is het normaal ook zo'n gedoe om dat aanzuigrubber er weer op te krijgen?
 
Half the strokes, double the power!
midas 20-5-2011 20:18 Print reply

Posts: 1211
Wat kan de oorzaak zijn van een gierende versnellingsbak? Die van mij doet dat best wel erg en dat leek me nou niet echt zoals het hoorde...
gr midas
 
Cas1029 20-5-2011 20:19 Print reply

Posts: 242
lagers naar de klote
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Wat kan de oorzaak zijn van een gierende versnellingsbak? Die van mij doet dat best wel erg en dat leek me nou niet echt zoals het hoorde...
gr midas


 
als het niet gaat zoals het moet. dan moet het maar zoals het gaat
Ruben2311 21-5-2011 12:06 Print reply

Posts: 1055
Omdat ik het een hopeloos gedoe vind om met afstellen steeds die luchtslang erop te maken, ik ben er een keer 3 dagen mee bezig geweest, een of andere beunhaas heeft hem vastgelijmd of zo, en nu lijkt hij veel korter. is het normaal ook zo'n gedoe om dat aanzuigrubber er weer op te krijgen?
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 21-5-2011 13:28 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Omdat ik het een hopeloos gedoe vind om met afstellen steeds die luchtslang erop te maken, ik ben er een keer 3 dagen mee bezig geweest, een of andere beunhaas heeft hem vastgelijmd of zo, en nu lijkt hij veel korter. is het normaal ook zo'n gedoe om dat aanzuigrubber er weer op te krijgen?


waarom haal je je aanzuigrubber er af als je gaat afstellen?
gewoon sproeier wisselen kun je de carb gwn laten zitten
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.

Dit topic is 143112 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 65 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved