Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1008 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 62 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RikDT50MX - Nieuws Poster 17-5-2011 19:22 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kpotmake
[...]

als je een andere dikte pakt wel ja, maar het ging hier om een gescheurde pakking, of dit invloed had op de compressie, nee dus

nee, op een gescheurde pakking die met vloeibare pakking erbij om de scheur te compenseren er bij in is gedaan.
 
I Can Play With Madness
Heilige Antonius 18-5-2011 14:16 Print reply

Posts: 1202
heren, heb een sigarettenaansteker op mijn motor gemaakt (en neen ik wil niet roken als ik 200 rijd, maar voor navigatie e.d.) Nu hoef ik er alleen nog maar een zekering tussen te zetten, maar heeft iemand enig idee hoeveel ampere zekering ik kan gebruiken? Heb er hier nog een aantal liggen van 10A, maar daar staat 32 volt op. Ookal komen deze ook gewoon uit een auto. Kan ik die gebruiken?
 
Leen 18-5-2011 14:18 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Heilige Antonius
heren, heb een sigarettenaansteker op mijn motor gemaakt (en neen ik wil niet roken als ik 200 rijd, maar voor navigatie e.d.) Nu hoef ik er alleen nog maar een zekering tussen te zetten, maar heeft iemand enig idee hoeveel ampere zekering ik kan gebruiken? Heb er hier nog een aantal liggen van 10A, maar daar staat 32 volt op. Ookal komen deze ook gewoon uit een auto. Kan ik die gebruiken?



jazeker.
je kan ook even op de stroomvoorziening van je GPS kijken hoeveel ampere dat ding gaat trekken, maar met 10-15a zit je altijd goed.
 
DarkSoul 18-5-2011 14:55 Print reply

Posts: 338
Goedendag,

Mijn Derbi Senda lekt KVS, het komt uit dat kleine gaatje onder de KVS pomp. Is dit een overloopje of moet ik mij zorgen maken?

http://img269.images...g269/4589/0001pt.jpg
http://img580.images...g580/6346/0005kd.jpg


Dit bericht is gewijzigd door DarkSoul op 18-5-2011 om 17:40 uur.
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
Paultje Pils 18-5-2011 14:59 Print reply

Posts: 2110
Heb je er maximaal zoveel ingedaan als volgens de maatstreepjes? Zo ja, dan lijkt me dat geen overloop.
 
If you can't dodge it, ram it.
DarkSoul 18-5-2011 15:19 Print reply

Posts: 338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul_GTS50
Heb je er maximaal zoveel ingedaan als volgens de maatstreepjes? Zo ja, dan lijkt me dat geen overloop.



Hooi Paul nee, gewoon goed gevuld. En voordat ik cilinder er af had gehaald, had die dat ook al.
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
-simon- 18-5-2011 15:24 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: DarkSoul
Goedendag,

Mijn Derbi Senda lekt KVS, het komt uit dat kleine gaatje onder de KVS pomp. Is dit een overloopje of moet ik mij zorgen maken?

afbeelding
afbeelding



waterpomp keering vervangen.

er zitten 2 keeringen in. 1 aan de olie kant. daartussen een ruimte waar dit gaatje zit en dan weer een keering aan de schoep kant.
zo loopt de kvs niet gelijk de olie in of andersom.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Leen 18-5-2011 16:04 Print reply

Posts: 26877
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -simon-
[...]


waterpomp keering vervangen.

er zitten 2 keeringen in. 1 aan de olie kant. daartussen een ruimte waar dit gaatje zit en dan weer een keering aan de schoep kant.
zo loopt de kvs niet gelijk de olie in of andersom.



is idd verklikker gaatje voor lekke waterpomp seal.
 
DarkSoul 18-5-2011 16:18 Print reply

Posts: 338
Tnx! Klopt idd, carter er afgehaald. Bedankt jongens!
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
barttsx 18-5-2011 17:23 Print reply

Posts: 276
de bout die de kroonplaten van mijn tsx verbind is dolgedraaid en ik krijg hem er niet uit. ik heb al geprobeerd om er langs de onderkant druk op te zetten in de hoop dat hij zou aangrijpen, dat werkte niet. dus toen van de bovenkant geprobeerd maar dat werkte ook niet. iemand nog ideeën?

deze bout dus:

 
kenny77 18-5-2011 17:25 Print reply

Posts: 29286
boutkopje eraf zagen/ slijpen.
 
DarkSoul 18-5-2011 17:39 Print reply

Posts: 338
Wie kan op Easyparts dat rubbertje vinden, die tussen beide remhelften moeten? Gaat om een Derbi SM 2008,
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
ChielTZR 18-5-2011 17:54 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: barttsx
de bout die de kroonplaten van mijn tsx verbind is dolgedraaid en ik krijg hem er niet uit. ik heb al geprobeerd om er langs de onderkant druk op te zetten in de hoop dat hij zou aangrijpen, dat werkte niet. dus toen van de bovenkant geprobeerd maar dat werkte ook niet. iemand nog ideeën?

deze bout dus:
afbeelding


schroevendraaier eronder wrikken en dan draaien?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
DarkSoul 18-5-2011 17:59 Print reply

Posts: 338
Koevoet er tussen, en dan proberen?
 
Yesterday is yesterday. If we try to recapture it, we will only lose tomorrow.
Cas DT 18-5-2011 19:20 Print reply

Posts: 3131




Lijkt erop dat het bigend te warm is geworden? de krukas is daar blauw uitgeslagen.

Hij vertoont geen speling, maar het is niet verstandig om hiermee door te rijden toch?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!

Dit topic is 143108 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 62 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved