Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1167 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 45 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Ruben2311 8-5-2011 14:05 Print reply

Posts: 1055
Iemand ervaring met de Yasuni cross, niet Hm?
Heb natuurlijk op internet gezocht maar kon niet veel bruikbaars vinden.
 
Half the strokes, double the power!
benpontiac 8-5-2011 14:15 Print reply

Posts: 260
ik heb nu 70 cc op mn tsx maar krijg hem niet afgesteld..
zou dat kunnen omdat ik een x1374x uitlaat erop heb zitten?

het liefst rijd ik 16mm maar die is kapot gegaan.... =(

iemand toevallig nog een 16mm liggen voor een tsx?

gr Ben
 
ChielTZR 8-5-2011 14:38 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benpontiac
ik heb nu 70 cc op mn tsx maar krijg hem niet afgesteld..
zou dat kunnen omdat ik een x1374x uitlaat erop heb zitten?

het liefst rijd ik 16mm maar die is kapot gegaan.... =(

iemand toevallig nog een 16mm liggen voor een tsx?

gr Ben


wat is er 'kapot' aan je 16mm?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
aprilia sx 8-5-2011 17:54 Print reply
Posts: 269
moet je een grotere sproeier als er een spleet bij je expansiebocht zit waar uitlaatgassen uit komen? want het lijkt dat de sproeier die eerst goed was nu te klein is
 
clutch 8-5-2011 18:05 Print reply

Posts: 993
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: aprilia sx
moet je een grotere sproeier als er een spleet bij je expansiebocht zit waar uitlaatgassen uit komen? want het lijkt dat de sproeier die eerst goed was nu te klein is


ik zou gewoon die spleet dichtmaken?
 
A sucking chest wound is Nature's way of telling you to slow down.
MaXi-PuCh 8-5-2011 18:12 Print reply

Posts: 1531
je gaat toch liever die spleet dicht maken dan je carburateur op een kapotte uitlaat afstellen?
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
joost125 8-5-2011 22:26 Print reply

Posts: 448
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: joost125
Ik heb een fox die niet goed op snelheid komt (max 15 km/uur oid). Als ik het achterwiel van de grond til gaat hij wel hard draaien.

Nu heb ik de rollen bekeken (zien er goed uit). En de drukveer kan ik handmatig volledig indrukken.

Ik denk niet dat het aan het vermogen ligt (tot die 15 km/u trekt ie wel goed).

Iemand tips/ideeën?


Even mezelf quoten


Wanneer de brommer 15 rijdt maakt ie overtoeren.
 
energy verslaaft 9-5-2011 8:53 Print reply

Posts: 199
mijn mtx-sh wil niet op touren komen als ik hem start blijft onder de 5000 touren in welke versnelling dan ook na een tijdje door rijden in ze 4 schiet ie wel in zn touren door.de brommer start ook alleen maar met shoke. ik kan hem uren laten warm draaien maar dit heeft geen zin. wat kan ik hier aan doen

en wie weet wat voor bougie er in een standaard set up moet van een honda mtx-sh?

Dit bericht is gewijzigd door energy verslaaft op 9-5-2011 om 8:54 uur.
 
Uijldert 9-5-2011 10:44 Print reply

Posts: 294
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: energy verslaaft
mijn mtx-sh wil niet op touren komen als ik hem start blijft onder de 5000 touren in welke versnelling dan ook na een tijdje door rijden in ze 4 schiet ie wel in zn touren door.de brommer start ook alleen maar met shoke. ik kan hem uren laten warm draaien maar dit heeft geen zin. wat kan ik hier aan doen

en wie weet wat voor bougie er in een standaard set up moet van een honda mtx-sh?

Dit bericht is gewijzigd door energy verslaaft op 9-5-2011 om 8:54 uur.

Check even je bougiekleur, klinkt als een afstelprobleem.
 
energy verslaaft 9-5-2011 11:43 Print reply

Posts: 199
had ik al gecheckt is koffie bruin
 
joost125 9-5-2011 15:18 Print reply

Posts: 448
Probeer een nieuwe bougie.
Als dat niet werkt kun je misschien even je luchtschroef wat meer opendraaien?
 
aprilia sx 9-5-2011 17:39 Print reply
Posts: 269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
je gaat toch liever die spleet dicht maken dan je carburateur op een kapotte uitlaat afstellen?


ja tuurlijk ga ik dat doen. alleen ik wilde even weten om mijn afstelling die eerst goed was. nu misschien door die spleet niet meer goed is

Dit bericht is gewijzigd door aprilia sx op 9-5-2011 om 17:40 uur.

Dit bericht is gewijzigd door aprilia sx op 9-5-2011 om 17:43 uur.
 
Marcooow 9-5-2011 17:49 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Iemand ervaring met de Yasuni cross, niet Hm?
Heb natuurlijk op internet gezocht maar kon niet veel bruikbaars vinden.


fijne uitlaat, begint niet al te laat en gaat ook niet te lang door, prima vervangings uitlaatje of als je net iets sneller wilt
(met 50cc airsal en yasuni cross ging ik met veel overtoeren iets over de 80 op teller)
 
faster than a bullet!
v8truckertje.. 9-5-2011 20:43 Print reply

Posts: 168
Mijn brommer moet morge naar de keuring ( papieren ingenomen)

en nu begin ik te twijfelen, maar het is toch alleen de linkerspiegel die verplichte is na 2006?

de brommer komt uit 2009
 
Ruben2311 9-5-2011 20:44 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: v8truckertje..
Mijn brommer moet morge naar de keuring ( papieren ingenomen)

en nu begin ik te twijfelen, maar het is toch alleen de linkerspiegel die verplichte is na 2006?

de brommer komt uit 2009


Alleen linker spiegel is verplicht ja.
Waarom zijn je papieren ingenomen?

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 9-5-2011 om 20:44 uur.
 
Half the strokes, double the power!

Dit topic is 143079 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 45 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved