Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 806 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 161 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143028 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

honda wallaroo 27-7-2011 21:29 Print reply

Posts: 973
Weet iemand wat beter zal lopen op deze setup:

50cc Airsal t6
Gianelli pro 5
Malossi vario 9,5 gram rolletjes
Standaard carburateur

Of


50cc Airsal t6
Leovince handmade
Malossi vario 9,5 gram rolletjes
Standaard carburateur

Er ligt nu de gianelli op en daar loopt ie 80 mee, zal hij met de leovince handmade harder lopen en beter trekken?
 
StineZ 27-7-2011 21:47 Print reply
Posts: 571
Je krijgt denk ik een iets langere powerband maar top zal miss iets lager liggen. Voor de rest wel redelijk vergelijkbare uitlaten
 
Turbokit
JB1 27-7-2011 21:49 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
Weet iemand wat beter zal lopen op deze setup:

50cc Airsal t6
Gianelli pro 5
Malossi vario 9,5 gram rolletjes
Standaard carburateur

Of


50cc Airsal t6
Leovince handmade
Malossi vario 9,5 gram rolletjes
Standaard carburateur

Er ligt nu de gianelli op en daar loopt ie 80 mee, zal hij met de leovince handmade harder lopen en beter trekken?


Rolletjes zul je sws weer moeten afstellen.
Net als de carburateur.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
honda wallaroo 27-7-2011 21:50 Print reply

Posts: 973
Hoe bedoel je rolletjes? ik vind ze zelf nogal zwaar maar dat kan ook aan mij liggen.
De carburateur snap ik
 
hondamtxshdaan 27-7-2011 21:53 Print reply
Posts: 30
Ik heb een honda mtx-sh met de v olgende setup:

18mm keihin carburateur
standaard 50cc cilinder.

Nu heb ik een nieuw membraam erin gedaan en een nieuw spruitstuk gemonteerd, maar nu loopt hij dus voor geen ene reet meer.

Hij wil alleen maar stationair lopen op hele hoge toeren, als ik rij en ik rem eventjes heel hard, gaat hij meteen uit. En hij komt helemaal niet hoog in zijn versnelling. Bijv: Als ik in zijn 1 sta en weg rijd, rijd hij bijv 5 km per uur, en dan gaat hij heel erg op volle toeren lopen. Hij stottert ook heel erg als hij in zijn vrij staat. Ik heb laatst gekeken naar mijn bougie, en die is zwart na het rijden, maar dit was eerst nooit!

Hoe kan ik dit oplossen??!?!
 
wespa 27-7-2011 22:46 Print reply

Posts: 518
Heej,

Ik heb een suzuki TS50XK gekocht, alleen De vorige eigenaar gooide er gewone benzine in. Wat moet ik er nu ingooien? De brommer komt maar tot 5000 toeren kan dat daar ook aan liggen?

BVD.
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
marjo 27-7-2011 22:50 Print reply

Posts: 1211
Als hij altijd goed gelopen heeft op normale benzine zou dat niet het probleem zijn neem ik aan
 
marjo 27-7-2011 22:51 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondamtxshdaan
Ik heb een honda mtx-sh met de v olgende setup:

18mm keihin carburateur
standaard 50cc cilinder.

Nu heb ik een nieuw membraam erin gedaan en een nieuw spruitstuk gemonteerd, maar nu loopt hij dus voor geen ene reet meer.

Hij wil alleen maar stationair lopen op hele hoge toeren, als ik rij en ik rem eventjes heel hard, gaat hij meteen uit. En hij komt helemaal niet hoog in zijn versnelling. Bijv: Als ik in zijn 1 sta en weg rijd, rijd hij bijv 5 km per uur, en dan gaat hij heel erg op volle toeren lopen. Hij stottert ook heel erg als hij in zijn vrij staat. Ik heb laatst gekeken naar mijn bougie, en die is zwart na het rijden, maar dit was eerst nooit!

Hoe kan ik dit oplossen??!?!


Afstellen op je carburateur zal wel helpen denk ik
 
wespa 27-7-2011 22:52 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
Als hij altijd goed gelopen heeft op normale benzine zou dat niet het probleem zijn neem ik aan


Maar het is wel gewoon een 2 takt. Heb je dan niet kans dat je een vastloper krijgt?
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
marjo 27-7-2011 22:54 Print reply

Posts: 1211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
[...]


Maar het is wel gewoon een 2 takt. Heb je dan niet kans dat je een vastloper krijgt?


Hoe lang heeft vorige eigenaar er zo mee gereden? Beter is mengsmering wel natuurlijk, maar lijkt me niet het probleem van je klachten. Maar daar kom je snel genoeg achter door het er wél in te gooien
 
yamahaman 27-7-2011 22:55 Print reply

Posts: 387
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: wespa
[...]


Maar het is wel gewoon een 2 takt. Heb je dan niet kans dat je een vastloper krijgt?


Werkt de oliepomp nog? (als die erop zit)
Anders is de kans heeeel groot dat je een vastloper krijgt. ;p
 
Alles hat ein ende, nur ein bratwurst hat zwei
wespa 27-7-2011 22:56 Print reply

Posts: 518
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marjo
[...]


Hoe lang heeft vorige eigenaar er zo mee gereden? Beter is mengsmering wel natuurlijk, maar lijkt me niet het probleem van je klachten. Maar daar kom je snel genoeg achter door het er wél in te gooien


1 maand ongeveer dacht ie. maar kan het geen kwaad als ik er nu gelijk mengsmering bij gooi? een vriend van mij zei dat je dat nooit moet doen. Hij had het erover dat je eerst olie ofzo derbij moet doen.
 
Tie rips: De oplossing voor alles!!!
JB1 27-7-2011 22:59 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: honda wallaroo
Hoe bedoel je rolletjes? ik vind ze zelf nogal zwaar maar dat kan ook aan mij liggen.
De carburateur snap ik


Heeft te maken met het toerental waarop je het hoogste vermogen hebt.
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
honda wallaroo 27-7-2011 23:16 Print reply

Posts: 973
Oke!
Volgens mij zijn de cilinder die leovice handmade bijde redelijk laagtoerig dus we zien wel wat hij doet! en anders de rolletjes afstellen!
 
Venlonaer 27-7-2011 23:19 Print reply

Posts: 2431
Kunnen jullie me misschien een richtlijn geven voor een afstelling?

Cilinder: Top Performances 73.5 cc middeltoerige gietijzeren cilinder
Carburateur: Mikuni TM24 vlakschuif
Uitlaat: Yasuni Cross HM
Filter: Twin air schuimfilter

welke sproeier om mee te beginnen bijv


Bij voorbaat dank
 
Oorspronkelijk gepost door: JB1: ...doe maar niet, hij heeft een derbi, lopen meestal mentaal wat achter de kudde aan.

Dit topic is 143028 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 161 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 160, 161, 162 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved