Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 877 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 150 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 143035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 15:21 Print reply

Posts: 1558
dan probeer je toch een 13 tands. of anders 13-44
 
I Can Play With Madness
tsxhunter 17-7-2011 15:23 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

Echt? toerenteller geeft bij 9.5k al rode kleur, en max is 12k. Ik vond hem altijd het best rijden met 7.5-8k. Als ik die 12T terug zou zetten, zou ik met 70cc maar 5 km/u gewonnen hebben.


ow ik kijk eigenlijks niet eens naar de rode kleur. powerband begint bij mij pas bij 8 k ofzo
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 15:46 Print reply

Posts: 1558
weet iemand welke membramen allemaal op een yamaha dt mx passen? een vriend van mij zei dat honda paste, alleen ik dacht dat bij honda de bouten waar hij mee vast moet verder uitelkaar zitten. ik wil namelijk een grotere carbu en moet dus ook wel een groter membraam hebben.

mvg
Rik
 
I Can Play With Madness
Marcooow 17-7-2011 15:53 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
weet iemand welke membramen allemaal op een yamaha dt mx passen? een vriend van mij zei dat honda paste, alleen ik dacht dat bij honda de bouten waar hij mee vast moet verder uitelkaar zitten. ik wil namelijk een grotere carbu en moet dus ook wel een groter membraam hebben.

mvg
Rik


honda staat inderdaad meer uit elkaar
 
faster than a bullet!
kenny77 17-7-2011 15:59 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
weet iemand welke membramen allemaal op een yamaha dt mx passen? een vriend van mij zei dat honda paste, alleen ik dacht dat bij honda de bouten waar hij mee vast moet verder uitelkaar zitten. ik wil namelijk een grotere carbu en moet dus ook wel een groter membraam hebben.

mvg
Rik


Honda is passend te maken door een dikke adapterplaat er tussen te maken.
de gaten maakt niet uit,die moet je alleen even opnieuw boren.

am6 heeft de zelfde gat afstand, maar moet bij veel cilinders ook passend worden gemaakt.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 16:06 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Honda is passend te maken door een dikke adapterplaat er tussen te maken.
de gaten maakt niet uit,die moet je alleen even opnieuw boren.

am6 heeft de zelfde gat afstand, maar moet bij veel cilinders ook passend worden gemaakt.

passend in de zin van ophoogblokje?
 
I Can Play With Madness
kenny77 17-7-2011 16:08 Print reply

Posts: 29286
en het membraanhuis in de cilinder iets aanpassen. (bij sommige cilinders meer dan andere)

Welke carburateur ga je eigenlijk gebruiken?
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 16:08 Print reply

Posts: 1558
ik denk aan een 20 of 24 mm mikuni.

 
I Can Play With Madness
kenny77 17-7-2011 16:13 Print reply

Posts: 29286
op die 60cc?
dan is 20mm voldoende.
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 16:29 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
op die 60cc?
dan is 20mm voldoende.

dit is niet die 535, die zuiger ging een beetje stuk. k heb nu een k-star 2wi imitatie. 24 is idd wel een beetje te groot haast. jij had ooit eens ergen een post dat je de uitlaatpoort op 67 procent van de boring kan zetten, klopt dat eig nog?
 
I Can Play With Madness
hondansr91 17-7-2011 17:14 Print reply

Posts: 697
leute,
ik heb een probleempje met een hm 183 carburateur. hij lekt uit de overloop en langs de rand van de vlotter. nu heb ik mn hm 166 (lekte nooit) als donor gebruikt dus al het binnenwerk wat je kan uitwisselen is uitgewisselt maar hij blijft lekken. ook de afsluitende ringen zijn overgezet.
iemand een idee?
 
Marcooow 17-7-2011 18:08 Print reply

Posts: 5713


mij werd verteld dat ik de stuurophogers verkeerd om had? iemand die dit kan bevestigen
 
faster than a bullet!
RikDT50MX - Nieuws Poster 17-7-2011 19:30 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansr91
leute,
ik heb een probleempje met een hm 183 carburateur. hij lekt uit de overloop en langs de rand van de vlotter. nu heb ik mn hm 166 (lekte nooit) als donor gebruikt dus al het binnenwerk wat je kan uitwisselen is uitgewisselt maar hij blijft lekken. ook de afsluitende ringen zijn overgezet.
iemand een idee?

troep bij je vlotterpen?
 
I Can Play With Madness
StineZ 18-7-2011 0:26 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Marcooow
afbeelding

mij werd verteld dat ik de stuurophogers verkeerd om had? iemand die dit kan bevestigen


Dat lijkt mij wel logischer zodat die zeg maar ---<->-- staat.aangezien die punten zeg maar extra steun zijn en aan de binnen kant niet nodig zijn maar wel aan de buitenkant
 
Turbokit
Marcooow 18-7-2011 10:16 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]


Dat lijkt mij wel logischer zodat die zeg maar ---<->-- staat.aangezien die punten zeg maar extra steun zijn en aan de binnen kant niet nodig zijn maar wel aan de buitenkant


dus ze zitten nu goed, want dat schuimblok kan er anders ook niet op (kwam ik gister achter, toen ik die stuurophogers omdraaide )
 
faster than a bullet!

Dit topic is 143035 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 150 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 149, 150, 151 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved