Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 916 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 130 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142964 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kreidlergek 27-6-2011 21:33 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Hallo,


ik heb een vraagje: Heb net mijn sleuteltje in het stuurslot gebroken ding is door de tijd bros geworden gelukkig stond het slot niet op slot,

maar dat piel dingetje overblijvsel zit los, en ik heb een reserve sleutel,

hoe krijg ik dat piet kleine stukje eruit, ik heb al geprobeerd met een speld, alleen dat lukt niet?

iemand anders optie's?

Alvast bedankt


is een zundapp sleutel het zelfde als een kreidler sleutel want die kreeg ik er uit met een puntig ijzere stangetje door een beetje te peuren.

Dit bericht is gewijzigd door kreidlergek op 27-6-2011 om 21:34 uur.
 
nothing sounds like a V8
stefkee3 27-6-2011 21:36 Print reply

Posts: 496
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Zozo, dikke snelheden.


heb een 50cc icm een 16mm cabr. en ben geklokt door oom motoragent op 70 dus t zal wel kloppen toch?

kmteller doet het niet...
 
Verveling :)
Ruben2311 27-6-2011 21:37 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
[...]


heb een 50cc icm een 16mm cabr. en ben geklokt door oom motoragent op 70 dus t zal wel kloppen toch?

kmteller doet het niet...


Vast wel.
 
Half the strokes, double the power!
rensss 27-6-2011 21:39 Print reply

Posts: 1110
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kreidlergek
[...]


is een zundapp sleutel het zelfde als een kreidler sleutel want die kreeg ik er uit met een puntig ijzere stangetje door een beetje te peuren.

Dit bericht is gewijzigd door kreidlergek op 27-6-2011 om 21:34 uur.



kheb ergens gelezen dat je met een figuur zaag blad dus zo dun ding, je het pieletje eruit kan trekken.. die zou er precies tussen kunnen,

maar omdat ik die reserve sleutel heb zou ik het zonde vinden een nieuw slot erop te zetten
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
kreidlergek 27-6-2011 21:50 Print reply

Posts: 335
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
[...]



kheb ergens gelezen dat je met een figuur zaag blad dus zo dun ding, je het pieletje eruit kan trekken.. die zou er precies tussen kunnen,

maar omdat ik die reserve sleutel heb zou ik het zonde vinden een nieuw slot erop te zetten


ja dat zou best kunnen je kunt het altijd proberen.
 
nothing sounds like a V8
ChielO 28-6-2011 0:50 Print reply

Posts: 322
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hondansr91
[...]

mag toch ook pas als 2e voertuig als ik me niet vergis


Geen idee, maar mn vader heeft in ieder geval de Honda verzekerd als oldtimer maar hij zegt dat als ik hem over laat zetten op mijn naam als ik 16 ben dat dat me dan heel veel geld gaat kosten
 
mx-jacob 28-6-2011 17:02 Print reply

Posts: 2938
andere carb op mijn tsx gezet 16mm mikuni (sproeier 90) nu is het probleem dat hij op zich wel goed loopt, maar dat als ik hem uit zet, en 5 min later weer wil starten komt hij niet meer boven de 2000 touren uit. dan moet ik hem dus aanduwen, wat denken jullie er van denk zelf dat hij verzuipt?

edit: 50cc snel

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:02 uur.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
Maeddy 28-6-2011 17:36 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
andere carb op mijn tsx gezet 16mm mikuni (sproeier 90) nu is het probleem dat hij op zich wel goed loopt, maar dat als ik hem uit zet, en 5 min later weer wil starten komt hij niet meer boven de 2000 touren uit. dan moet ik hem dus aanduwen, wat denken jullie er van denk zelf dat hij verzuipt?

edit: 50cc snel

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:02 uur.


Wat is het verschil na vijf minuten starten? Heel goed, motortemperatuur. Als hij koud start zonder choke, dan staat hij te rijk. Er condenseert immers mengsel aan je wanden, waardoor je het 'te rijk staan' niet merkt bij een koude start. Als hij vervolgens bij een warme start niet meer start, kun je inderdaad concluderen dat hij te rijk staat.

Probeer luchtschroef is een halve slag uit te doen.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
mx-jacob 28-6-2011 17:48 Print reply

Posts: 2938
hij start idd koud ook zonder shoke volgens mij. als ik hem na het rijden uit zet of bv voor een stoplicht een tijdje stationair draai kom ik niet vooruit om dat hij niet boven de 2000 touren komt.. te groten sproeier dus?


edit lucht schroef heb ik al geprobeert

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:49 uur.
 
Like us! www.facebook.com/mxbeunteam
der Chef 28-6-2011 18:10 Print reply

Posts: 3265
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
[...]


Jawel, alleen mag je maar een bepaald aantal kilometers per jaar rijden.



Oke, back to me

Mijn uitlaat is (voor de 3de keer GVD ) Gescheurd op de flens.

Nu ik het dus helemaal gehad heb met deze jameracol immi's, ben ik op zoek naar iets anders.

Ik zelf dacht aan dit:

afbeelding

icm me dit:

afbeelding

Omdat ik zelf vrij goede ervaring heb met gianelli, en de rest me een beetje aan de dure kant is.

Heeft iemand ervaring met 1 van de 2?

Zit je uitlaat niet teveel onder spanning als je hem monteerd?
 
Maeddy 28-6-2011 18:12 Print reply

Posts: 1059
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: mx-jacob
hij start idd koud ook zonder shoke volgens mij. als ik hem na het rijden uit zet of bv voor een stoplicht een tijdje stationair draai kom ik niet vooruit om dat hij niet boven de 2000 touren komt.. te groten sproeier dus?


edit lucht schroef heb ik al geprobeert

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:49 uur.

Dit bericht is gewijzigd door mx-jacob op 28-6-2011 om 17:49 uur.


Onderin stel je af met luchtschroef. Als dat al geen effect heeft heb je ook een te grote hoofdsproeier.

Weet het niet helemaal meer exact, brommers afstellen is alweer een tijdje terug, maar er is een hele mooi faq over.
 
GO YAMAHA ! ! ! ! ! ! !
Ruben2311 28-6-2011 20:35 Print reply

Posts: 1055
Wie weet waar ik een poortmap van de standaard derbi cilinder kan vinden? of anders de waardes, heb al gezocht natuurlijk maar kan het niet vinden, al ben ik niet echt handig met google.
 
Half the strokes, double the power!
Robin 1993 28-6-2011 20:54 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Wie weet waar ik een poortmap van de standaard derbi cilinder kan vinden? of anders de waardes, heb al gezocht natuurlijk maar kan het niet vinden, al ben ik niet echt handig met google.



ja kan er toch zelf een maken..
 
!!2 takt!!
Ruben2311 28-6-2011 21:16 Print reply

Posts: 1055
Maar het is niet echt dringend nodig, dus dan trek ik liever niet me cilinder eraf, aangezien me dat dan een pakkingsetje bespaard, en ik heb geen momentsleutel.
 
Half the strokes, double the power!
.luuk 28-6-2011 21:21 Print reply

Posts: 1483
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
Maar het is niet echt dringend nodig, dus dan trek ik liever niet me cilinder eraf, aangezien me dat dan een pakkingsetje bespaard, en ik heb geen momentsleutel.



Nieuw type?

heb ik liggen, scan hem morgen als ik tijd heb wel in
 

Dit topic is 142964 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 130 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 129, 130, 131 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved