Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1068 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 125 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-6-2011 18:47 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

dankje,
dan ook deze keeringen?
http://www.ldaparts....ringset-tsx-dmp.html
zodat ik niet van 2 verschillende sites moet bestellen

Dit bericht is gewijzigd door old timer op 21-6-2011 om 18:13 uur.



je kunt ook gewoon alleen de kickstartkeerring kopen? of is dat nog niet in je simpele brein opgekomen?
 
Royal Club 21-6-2011 18:48 Print reply

Posts: 60390
inb4 someonedoeshuilliedatdittopicnietnodigisalsmenzelfdingenmoetbedenken
 
anyway, je kunt niet ergens op internet aankomen en meteen gaan lopen kwekken en je beroepen op allerlei rechten enzo. op internet gelden geen rechten
old timer 21-6-2011 19:55 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



je kunt ook gewoon alleen de kickstartkeerring kopen? of is dat nog niet in je simpele brein opgekomen?

die vind ik niet appart op die site
 
bijna goed, is goed genoeg
Gerard1793 21-6-2011 19:56 Print reply

Posts: 4006
Met de keerring naar een mechanisatiebedrijf rijden en daar een kopen.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 21-6-2011 19:59 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

die vind ik niet appart op die site



en die site is de grens van je wereld? kom een je huis uit man
 
Nick brommer 21-6-2011 20:08 Print reply

Posts: 315
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Thijsse
[...]



niks


Bedankt.
 
StineZ 21-6-2011 21:44 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Is de de turbokit uitlaat aan te raden voor std. ontgrenste gp50?
En zou het nog steeds lekker gaan als ik naar airsall 70cc ga? Dan maakt het mij niet zo veel uit of die niet zo'n hoge top heeft als die met die 70 maar koppel heeft.

maw heeft iemand ervaring met de turbokit?


 
Turbokit
Cas DT 21-6-2011 22:01 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]




Turbokit is een goede uitlaat, ook voor 70cc. Een vriend van me had die op zijn derbi met 70cc airsal. Liep best. Ik raad je wel aan om er een andere demper op te zetten, die van turbokit is echt slecht. (en lelijk..)
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
StineZ 21-6-2011 22:05 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


Turbokit is een goede uitlaat, ook voor 70cc. Een vriend van me had die op zijn derbi met 70cc airsal. Liep best. Ik raad je wel aan om er een andere demper op te zetten, die van turbokit is echt slecht. (en lelijk..)


okeoke thanks iig. Weet je toevallig welke hij had? er zijn namelijk 2 turbokits:

Die http://opvoeren.nl/s...-50cc-Derbi-GPR_2883

of die: http://opvoeren.nl/s...it-High-Quality_1626

Aangezien je het over een demper hebt zal het de 2e wel zijn?
 
Turbokit
Cas DT 21-6-2011 22:08 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]


okeoke thanks iig. Weet je toevallig welke hij had? er zijn namelijk 2 turbokits:

Die http://opvoeren.nl/s...-50cc-Derbi-GPR_2883

of die: http://opvoeren.nl/s...it-High-Quality_1626

Aangezien je het over een demper hebt zal het de 2e wel zijn?


Hij had een bovenlangse, of de informatie die ik gegeven heb opgaat voor de onderlangse is niet zeker. Dat durf ik dan ook niet te zeggen.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Meathausen 21-6-2011 23:13 Print reply

Posts: 726
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Meathausen
Is het blok van een Honda SFX gelijk aan die van een X8R-S?
Volgensmij was het hetzelfde maar ik wilde het vragen voor de zekerheid.

Mvg,
Meathausen


 
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
MeMeBot 22-6-2011 9:46 Print reply
Posts: 251
Klopt het dat een standaard uitlaatbocht van een Honda MTX ot een stuk zwaarder is fysiek dan een snelle uitlaat van bijvoorbeeld Gianelli?
Ik heb namelijk gisteren mn nieuwe uitlaat binnen gekregen, maar die weegt echt de helft van de uitlaat die er onder zat.

De reden dat ik dit vraag is dat er na het monteren van de Gianelli pijp bijna niet meer met mn brommer te rijden is.
Hij blijft maar 4 takten.
Dat terwijl ik met die vorige uitlaat en de huidige sproeiers etc gewoon prima kon rijden.
In het begin van de toeren stotterde het hier en daar wel een beetje, maar in de powerband trok hij netjes door.

Nu na het plaatsen van de snelle uitlaat dus niet meer.
Het lijkt wel alsof de sproeier die met de standaard uitlaat goed was, nu ineens 10 maten te groot is.
Het kan toch niet zo zijn dat je voor een standaard uitlaat een grotere sproeier nodig hebt dan voor een 70cc gianelli pijp?
Ik hoop op jullie advies...
Overigens rookte hij ook echt EXTREEM, t stond echt volledig blauw, en hij starte slecht..

Dit bericht is gewijzigd door MeMeBot op 22-6-2011 om 9:50 uur.
 
What makes you think it's the way you think it is?
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 22-6-2011 10:07 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MeMeBot
Klopt het dat een standaard uitlaatbocht van een Honda MTX ot een stuk zwaarder is fysiek dan een snelle uitlaat van bijvoorbeeld Gianelli?
Ik heb namelijk gisteren mn nieuwe uitlaat binnen gekregen, maar die weegt echt de helft van de uitlaat die er onder zat.

De reden dat ik dit vraag is dat er na het monteren van de Gianelli pijp bijna niet meer met mn brommer te rijden is.
Hij blijft maar 4 takten.
Dat terwijl ik met die vorige uitlaat en de huidige sproeiers etc gewoon prima kon rijden.
In het begin van de toeren stotterde het hier en daar wel een beetje, maar in de powerband trok hij netjes door.

Nu na het plaatsen van de snelle uitlaat dus niet meer.
Het lijkt wel alsof de sproeier die met de standaard uitlaat goed was, nu ineens 10 maten te groot is.
Het kan toch niet zo zijn dat je voor een standaard uitlaat een grotere sproeier nodig hebt dan voor een 70cc gianelli pijp?
Ik hoop op jullie advies...
Overigens rookte hij ook echt EXTREEM, t stond echt volledig blauw, en hij starte slecht..

Dit bericht is gewijzigd door MeMeBot op 22-6-2011 om 9:50 uur.


het is natuurlijk algemeen bekend dat je na het veranderen van je uitlaat de boel weer af moet stellen ja

verder moeilijk te zeggen hoe en wat

hoe reageertie zonder luchtfilter of met de choke erop?

 
MeMeBot 22-6-2011 10:19 Print reply
Posts: 251
nja alles wijst erop dat de sproeier te groot is.
Met choke is het nog erger.
Ik snap dat dat duidt op teveel benzine.
Wat ik niet begrijp is dat ik met de snelle uitlaat een kleinere sproeier nodig blijk te hebben dan met een standaard uitlaatbocht.
Normaal is dat toch andersom voor zover ik weet?
En zonder luchtfilter heb ik niet geprobeert, er zit een twin air filter op, dat is bijna hetzelfde als zonder filter rijden :p

 
What makes you think it's the way you think it is?
koen007 22-6-2011 10:26 Print reply

Posts: 414
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MeMeBot
nja alles wijst erop dat de sproeier te groot is.
Met choke is het nog erger.
Ik snap dat dat duidt op teveel benzine.
Wat ik niet begrijp is dat ik met de snelle uitlaat een kleinere sproeier nodig blijk te hebben dan met een standaard uitlaatbocht.
Normaal is dat toch andersom voor zover ik weet?
En zonder luchtfilter heb ik niet geprobeert, er zit een twin air filter op, dat is bijna hetzelfde als zonder filter rijden :p



als het met de choke erop alleen maar slechter word weet je zeker dat hij in iedergeval niet te arm staat..
verder even je luchtstel schroef 1,5 slag opendoen voor het starten
 

Dit topic is 142918 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 125 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 124, 125, 126 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved