Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 997 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 121 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

ChielTZR 19-6-2011 18:52 Print reply

Posts: 6016
zijn er nog meer sproeiers als mikuni en dellortho?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Marcooow 19-6-2011 19:04 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
zijn er nog meer sproeiers als mikuni en dellortho?


spacco, keihin
 
faster than a bullet!
Scozzisa 19-6-2011 19:25 Print reply

Posts: 2077
Iemand ervaring met het stiller maken van een tomos standaard snel uitlaat?
Ding kan niet normaal opengeschroefd volgens mij. Hoe ga ik dit doen?
 
Ruben2311 19-6-2011 19:51 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
zijn er nog meer sproeiers als mikuni en dellortho?


Je hebt:
-mikuni
-dellortho
-Keihin
-Gurtner
-Polini (voor keihin)
-Stage 6 (voor dellorto)

En vast nog wel meer, maar waarom de vraag?
 
Half the strokes, double the power!
StineZ 19-6-2011 20:18 Print reply
Posts: 571
Ik kan geen metaal bewerken, ik heb wel een vijl maar ik wil graag mn brommer wat sneller hebben zal ik dan naar 21mm carb gaan voor 70 eu. of mn cilinder laten bewerken?? ik denk dat carb makkelijker is maar wat raden jullie aan, wat heeft meer effect.

Het gaat om een standaard maar ontgrensde gilera gp50 (derbi gpr)en technigas vervangings uitlaat.
 
Turbokit
Ruben2311 19-6-2011 20:20 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Ik kan geen metaal bewerken, ik heb wel een vijl maar ik wil graag mn brommer wat sneller hebben zal ik dan naar 21mm carb gaan voor 70 eu. of mn cilinder laten bewerken?? ik denk dat carb makkelijker is maar wat raden jullie aan, wat heeft meer effect.

Het gaat om een standaard maar ontgrensde gilera gp50 (derbi gpr)en technigas vervangings uitlaat.


Cilinder laten bewerken.
 
Half the strokes, double the power!
Aprilia RX 50 2003 19-6-2011 20:29 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Ik kan geen metaal bewerken, ik heb wel een vijl maar ik wil graag mn brommer wat sneller hebben zal ik dan naar 21mm carb gaan voor 70 eu. of mn cilinder laten bewerken?? ik denk dat carb makkelijker is maar wat raden jullie aan, wat heeft meer effect.

Het gaat om een standaard maar ontgrensde gilera gp50 (derbi gpr)en technigas vervangings uitlaat.


21 mm carb heeft totaal geen nut op 50 cc

carb ga je eigenlijk geen snelheid uithalen. ik zou gewoon voor een sneller cilindertje gaan. dat merk je tenminste. laten bewerken is niet eens zoveel goedkoper dan een nieuwe
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
koen007 19-6-2011 22:24 Print reply

Posts: 414
ik heb een nieuwe setje banden gekocht voor mijn senda (michelin pilot sporty)
Op de banden staat dat ze tubeles zijn = binnenband loos,
in de standaard band zat een binnenband,
mijn vraag is dus is een senda velg lucht dicht en kan ik een band monteren zonder binnenband?

alvast bedankt!
 
JB1 19-6-2011 22:27 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
ik heb een nieuwe setje banden gekocht voor mijn senda (michelin pilot sporty)
Op de banden staat dat ze tubeles zijn = binnenband loos,
in de standaard band zat een binnenband,
mijn vraag is dus is een senda velg lucht dicht en kan ik een band monteren zonder binnenband?

alvast bedankt!


Gewoon binnenband monteren
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
koen007 19-6-2011 22:30 Print reply

Posts: 414
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Gewoon binnenband monteren


oké dat is duidelijk,

 
koen007 19-6-2011 22:33 Print reply

Posts: 414
past deze binnenband in de achterband van een senda?
http://www.josdijkma...d&productId=3505

Dit bericht is gewijzigd door koen007 op 19-6-2011 om 22:34 uur.
 
JB1 19-6-2011 22:37 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: koen007
past deze binnenband in de achterband van een senda?
http://www.josdijkma...d&productId=3505

Dit bericht is gewijzigd door koen007 op 19-6-2011 om 22:34 uur.


Ja
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
ChielTZR 19-6-2011 22:40 Print reply

Posts: 6016
is de ori cilinder van een Yamaha TZR, welke schijnbaar een gilardoni II is, een beetje snel in verhouding met andere ori cilinders?

kan iemand dit verhaal sowieso bevestigen en meer info is altijd welkom.

Dit bericht is gewijzigd door ChielTZR op 19-6-2011 om 22:40 uur.
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
StineZ 19-6-2011 23:59 Print reply
Posts: 571
Hij is sneller dan de standaard gpr cilinders verder weet ik het verschil niet
 
Turbokit
pangolopalanga - Forum en Nieuws Moderator 20-6-2011 12:27 Print reply

Posts: 8766
Welke andere voorvorkhoezen (rubbers) dan de standaard hoezen passen er op een MTX-sh ?
 
Sorteerstraat 1, PTSD 69 Bergen Met Zooi

Dit topic is 142682 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 121 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved