Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1129 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 119 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Freddy-fish 18-6-2011 17:17 Print reply

Posts: 2129
hoow, bedankt voor de mededeling, wist 't niet
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
maerijn 18-6-2011 18:18 Print reply

Posts: 2455
Ik wil mijn cilinder + kop matzwart spuiten, hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al hittebestendige (800 graden(!)) verf van Motip, maar heb ik ook een grondverf nodig? Moet ik ze schuren, of alleen ontvetten?
 
Freddy-fish 18-6-2011 18:37 Print reply

Posts: 2129
gast, lees is wat er op de spuitbus staat
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
maerijn 18-6-2011 18:51 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
gast, lees is wat er op de spuitbus staat

Ik vraag alleen maar om een beetje hulp van mensen die hier ervaring mee hebben, soms weten ze DE manier om het perfecte resultaat te krijgen, meer niet.
 
bro123 18-6-2011 18:58 Print reply

Posts: 901
m`n bougiekabel is gebroken. kan ik deze gewoon weer repareren door er een kroonsteentje tussen te zetten, zonder dat ik daardoor minder vermogen krijg?
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
maerijn 18-6-2011 19:00 Print reply

Posts: 2455
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
m`n bougiekabel is gebroken. kan ik deze gewoon weer repareren door er een kroonsteentje tussen te zetten, zonder dat ik daardoor minder vermogen krijg?

Kroonsteentjes hebben wel de neiging snel te roesten, misschien beter om hem te vervangen?
 
bro123 18-6-2011 19:03 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

Kroonsteentjes hebben wel de neiging snel te roesten, misschien beter om hem te vervangen?

klopt, maar het is van mijn kart, en deze kabels zitten zover ik weet vast in de bobine. maar het kan dus wel gewoon? ben natuurlijk wel van plan om alles goed in te tapen en hij staat binnen onder een hoes dus roesten zal hij niet.
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
Freddy-fish 18-6-2011 19:22 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
[...]

Ik vraag alleen maar om een beetje hulp van mensen die hier ervaring mee hebben, soms weten ze DE manier om het perfecte resultaat te krijgen, meer niet.


nou meestal is de manier die op de spuitbus staat DE manier, ik schuur meestal lichtjes op dat er geen oneffenheden in zitten en dan gewoon lakke en warm rijden
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
Maup 18-6-2011 19:24 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: maerijn
Ik wil mijn cilinder + kop matzwart spuiten, hoe kan ik dit het beste doen? Ik heb al hittebestendige (800 graden(!)) verf van Motip, maar heb ik ook een grondverf nodig? Moet ik ze schuren, of alleen ontvetten?

Als je de bus had gelezen, had je gezien dat je geen grondlak moet gebruiken.
Dat zetten ze er heus niet voor niets op.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
BartHonda 18-6-2011 19:26 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
[...]

klopt, maar het is van mijn kart, en deze kabels zitten zover ik weet vast in de bobine. maar het kan dus wel gewoon? ben natuurlijk wel van plan om alles goed in te tapen en hij staat binnen onder een hoes dus roesten zal hij niet.

Waarom zou je de draden niet gewoon solderen en dan een krimpkous er overheen doen, ipv kroonsteenjes te gebruiken?

Dit bericht is gewijzigd door BartHonda op 18-6-2011 om 19:36 uur.
 
Freddy-fish 18-6-2011 19:29 Print reply

Posts: 2129
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
[...]

Als je de bus had gelezen, had je gezien dat je geen grondlak moet gebruiken.
Dat zetten ze er heus niet voor niets op.


Dat bedoel ik, en ontvetten moet je altijd, behalve bij ubermensch hammerite wat top spul is om lekker mee over roest te jakkere
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
bro123 18-6-2011 19:31 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BartHonda
[...]

Waarom zou je de draden niet gewoon slodderen en dan een krimpkous er overheen doen, ipv kroonsteenjes te gebruiken?

zou ook kunnen idd, maar daar ging het me in de eerste instantie niet om. was meer van is het mogelijk om een bougiekabel te repareren zonder vermogen verlies. maar het is dus wel mogelijk heb ik begrepen.
je bedoeld solderen zeker.
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
BartHonda 18-6-2011 19:33 Print reply

Posts: 886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: bro123
[...]

zou ook kunnen idd, maar daar ging het me in de eerste instantie niet om. was meer van is het mogelijk om een bougiekabel te repareren zonder vermogen verlies. maar het is dus wel mogelijk heb ik begrepen.
je bedoeld solderen zeker.

Ja, ik bedoel solderen indd. Het is gewoon mogenlijk hoor.
 
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 18-6-2011 19:57 Print reply

Posts: 17931
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Freddy-fish
[...]


Dat bedoel ik, en ontvetten moet je altijd, behalve bij ubermensch hammerite wat top spul is om lekker mee over roest te jakkere



ook die moet je ontvetten
 
Robin 1993 18-6-2011 22:47 Print reply

Posts: 1234
hallo even een vraagje,

Mijn broertje heeft een honda mt voorvork gekocht, ziet er goed en netjes uit. Alleen zaten er helemaal geen aansluitingen op de voorvork poten voor de stabilisator het is er ook niet afgeslepen ofzo, lijkt er nooit opgezeten te hebben.

Kan het kloppen dat er een serie mt voorvorken zonder die stabilisator is gemaakt? en ook zitten de bovenste bouten van de vorkpoten er niet op, de vorkpoten zijn aan de bovenkant helemaal dicht

Heb hem verder met mijn honda mt voorvork vergeleken en verder is alles hetzelfde.

Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 18-6-2011 om 22:48 uur.



Dit bericht is gewijzigd door Robin 1993 op 18-6-2011 om 22:57 uur.
 
!!2 takt!!

Dit topic is 142670 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 119 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 118, 119, 120 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved