Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 47"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 593 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #64236 - "Kleine vragen Topic Deel 47"
Pagina 106 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 142513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 12-6-2011 11:27 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
[...]


Ja thanks, eigen ervaring met deze zaak?

http://www.bcsracing.nl/

Anders kan je die bellen of ze het hebben en dan rij je er gewoon langs.
Weet je zeker dat je het krijgt.


Of een andere motorzaak in maastricht.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 12-6-2011 om 11:27 uur.
 
Knipperlicht 12-6-2011 11:34 Print reply

Posts: 1833
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

http://www.bcsracing.nl/

Anders kan je die bellen of ze het hebben en dan rij je er gewoon langs.
Weet je zeker dat je het krijgt.


Of een andere motorzaak in maastricht.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 12-6-2011 om 11:27 uur.


Ja moet eens rondkijken.

Wat zijn de precieze verschillen tussen fatbar en twinwall, want ze zijnb even dik toch?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
old timer 12-6-2011 13:09 Print reply

Posts: 469
even voor d duidelijkheid
zo een begrenzer voor de tsx, mag je de massa op het frame aansluiten?
 
bijna goed, is goed genoeg
thunderbird - Forum en Sales Moderator 12-6-2011 13:49 Print reply

Posts: 7728
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Knipperlicht
[...]


Ja moet eens rondkijken.

Wat zijn de precieze verschillen tussen fatbar en twinwall, want ze zijnb even dik toch?

ze zijn allebei even dik ja, 28.6 mm en 22mm bij de handvaten. een twinwall stuur is een stuur uit losse onderdelen opgebouwd en een fatbar is uit een stuk. zoek maar eens wat afbeeldingen, dan zie je het wel. bij een twinwall heb je een gewone stuurrol en bij een fatbar heb je geen stangetje dus heb je een fatbar pad. en volgens mij is een twinwall sterker dan een fatbar. maar allebei sterker als een gewoon 22mm stuur.

Dit bericht is gewijzigd door thunderbird op 12-6-2011 om 13:49 uur.
 
Kèk nie zoe arrig, ik mèn weh ik zé!
benpontiac 12-6-2011 14:18 Print reply

Posts: 260
mijn knipperlichten knipperen niet,
maar soms knipperen ze wel!, dat gebeurde eerst als ik naar hoge toeren ging(10000), maar nu gebeu8rt dat als ik naar wat lagere toeren ga (5000)
hoe kan ik dit oplossen? zou wel graag knipperende lichten willen hebben :P

zelf dacht ik aan of spanningsregelaar, of relais

Dit bericht is gewijzigd door benpontiac op 12-6-2011 om 14:18 uur.
 
mxbeunking 12-6-2011 14:48 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benpontiac
mijn knipperlichten knipperen niet,
maar soms knipperen ze wel!, dat gebeurde eerst als ik naar hoge toeren ging(10000), maar nu gebeu8rt dat als ik naar wat lagere toeren ga (5000)
hoe kan ik dit oplossen? zou wel graag knipperende lichten willen hebben :P

zelf dacht ik aan of spanningsregelaar, of relais

Dit bericht is gewijzigd door benpontiac op 12-6-2011 om 14:18 uur.


doen je gewone lichten het wel? anders is misschien je spanningsregelaar kappot... of een draadje veroest of iets dergelijks waardoor hij geen goed kontact maakt..
 
Draaiwerk nodig? = PB
benpontiac 12-6-2011 14:56 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


doen je gewone lichten het wel? anders is misschien je spanningsregelaar kappot... of een draadje veroest of iets dergelijks waardoor hij geen goed kontact maakt..


ja gewone lichten werken allemaal gewoon goed
alleen zijn de lichten wel erg vel en heb ik wel eens problemen met lampen die doorbranden en zekeringen die doorbranden
 
mxbeunking 12-6-2011 14:58 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benpontiac
[...]


ja gewone lichten werken allemaal gewoon goed
alleen zijn de lichten wel erg vel en heb ik wel eens problemen met lampen die doorbranden en zekeringen die doorbranden


mmm... anders moet je de spannings regelaar is doormeten
 
Draaiwerk nodig? = PB
benpontiac 12-6-2011 16:59 Print reply

Posts: 260
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]


mmm... anders moet je de spannings regelaar is doormeten


hoe doe ik dat?
 
Cas DT 12-6-2011 17:39 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: benpontiac
[...]


hoe doe ik dat?


Heb je wel een (goedwerkende) accu?
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Thijsse - Forum, Projecten & Gallery Mod 12-6-2011 17:52 Print reply

Posts: 17931
als je brommer loopt op 2k rpm, hoeveel volt meet je dan aan je accupolen?
 
maerijn 12-6-2011 18:53 Print reply

Posts: 2455
Iemand vandaag toevalling aan het toeren geweest in Reeuwijk? Ik zag 4 oudere brommers in colonne rijden
 
ChielTZR 12-6-2011 19:21 Print reply

Posts: 6016
is een grof vertande ratel sterker als een fijn vertande?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Cas DT 12-6-2011 20:06 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
is een grof vertande ratel sterker als een fijn vertande?


Niet persee, grof vertand is meestal goedkoper dan fijn.
Moet je even vergelijken met merken.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Ruben2311 12-6-2011 20:29 Print reply

Posts: 1055
Wat gaat het er het snelst kapot, of wat kan de oorzaak zijn als je een electromotortje werkend weglegt, na een half jaar weer pakt en het niet meer doet?

Dit bericht is gewijzigd door Ruben2311 op 12-6-2011 om 20:32 uur.
 
Half the strokes, double the power!

Dit topic is 142513 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 106 van 206
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 204, 205, 206Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved