zo'n ns1 is inderdaad wel leuk voor erbij en dan het motorblokje een beetje goed opvoeren.
Dan i dat leuk voor meetings, maar voor dagelijks gebruik gaat het toch na een tijd vervelend worden.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zo'n ns1 is inderdaad wel leuk voor erbij en dan het motorblokje een beetje goed opvoeren.
Dan i dat leuk voor meetings, maar voor dagelijks gebruik gaat het toch na een tijd vervelend worden.
Ik zat dan idd vooral richting een NS1 te neigen omdat die toch van alle brommers (op een RS50 OM na) het meeste de bouw van een echte motor heeft.
Ook omdat die standaard al hun 80cc cilinders hebben, misschien dan een 125cc er onder en de rest gewoon reviseren en opnieuw coaten en spuiten en opnieuw bestickeren.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: kenny77
voor de 20 duizendste keer maar weer eens scream aan het kijken.
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 7-4-2011 om 0:25 uur.
Quote:Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
Wat zeggen jullie?
Een brommer kopen, en die restaureren en als motor keuren.
Denk aan een NS-1, MBX.
Of gewoon een standaard motor halen?
ik zou voor een echte motor nemen.
een opgevoede brommer is leuk om mee te spelen bij je in de buurt. een motor is leuker om afstanden mee te rijden en kan over het al gemeen het wat langer vol houden dan een opgevoerde brommer
Never drive faster then your guardian angel can fly