Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1655 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 97 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 136947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

bro123 23-2-2011 13:21 Print reply

Posts: 901
m`n puch cilinder heeft open spoelpoorten.
ik kan niet achterhalen wat voor merk deze is.
weet iemand welke cilinder van puch open spoelpoorten heeft?


 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
kenny77 23-2-2011 13:36 Print reply

Posts: 29286
originele 50cc cilinder.
 
bro123 23-2-2011 13:51 Print reply

Posts: 901
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
originele 50cc cilinder.

bedankt
 
they`re expensive, useless, inefficient, wasteful, dirty and noisy. but boy do we love them.
Paul de Salmiakbal 23-2-2011 17:42 Print reply

Posts: 5285
In de originele voor en achtervelg op m'n SS50 van Araya uit Japan staat 17x1.40 (cijfers)DOT geslagen. Nou snap ik wel wat die eerste nummers inhouden en ik heb gevonden dat DOT staat voor Department of Transportation, alleen bij m'n voorvelg staat op de plek van de (cijfers) ''578'' en bij mijn achtervelg staat daar ''1177''
Iemand een idee waar dit verschil op slaat?
De velgen lijken op het oog ook precies hetzelfde, en zijn qua nummergeving identiek, op die cijfers na dan.
Ik heb al gezocht op bf en google maar kon weinig nuttigs vinden..
 
XDr4g0nX 23-2-2011 17:49 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Paul de Salmiakbal
In de originele voor en achtervelg op m'n SS50 van Araya uit Japan staat 17x1.40 (cijfers)DOT geslagen. Nou snap ik wel wat die eerste nummers inhouden en ik heb gevonden dat DOT staat voor Department of Transportation, alleen bij m'n voorvelg staat op de plek van de (cijfers) ''578'' en bij mijn achtervelg staat daar ''1177''
Iemand een idee waar dit verschil op slaat?
De velgen lijken op het oog ook precies hetzelfde, en zijn qua nummergeving identiek, op die cijfers na dan.
Ik heb al gezocht op bf en google maar kon weinig nuttigs vinden..

Dat schijnen de maand en het jaartal van productie van de wielen te zijn.
Dus je voorvelg komt dan uit Mei 1978, en je achtervelg uit November 1977.
Dus je hebt geen "setje" wielen meer, dit is mij laatst ook verteld over mijn NSR.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paul de Salmiakbal 23-2-2011 17:51 Print reply

Posts: 5285
Interessant
Denk dan dat de achtervelg een keer vervangen is, brommer komt namelijk uit '78.
 
Maup 23-2-2011 20:48 Print reply

Posts: 4353
Van welk bouwjaar/type rs125 is deze schetsplaat?
http://link.marktplaats.nl/425424945
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
grasmaaier89 23-2-2011 20:55 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Maup
Van welk bouwjaar/type rs125 is deze schetsplaat?
http://link.marktplaats.nl/425424945




ziet er hetzelfde uit als deze.

dus 1996 was t toch bij dit model?



 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
zwarte-beuner 23-2-2011 22:08 Print reply

Posts: 2651
Moet er bij een 65cc op een orgi puch blok aanpassing gedaan worden aan krukas?

Sorry ben nu alweer 3jaar brommer af(a)
 
brommerloos
kenny77 23-2-2011 22:09 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zwarte-beuner
Moet er bij een 65cc op een orgi puch blok aanpassing gedaan worden aan krukas?

Sorry ben nu alweer 3jaar brommer af(a)


Als de krukas die erin zit nog prima is, lekker laten zitten.
 
zwarte-beuner 23-2-2011 22:19 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]


Als de krukas die erin zit nog prima is, lekker laten zitten.


Okay Okay,,, nja bij de ouwe yamaha ging het ook altijd goed .
Alleen met 100cc begaf de naaldlager het.

Maar goed zit te denken aan een 65 cc airsel.
iemand nog suggestie voor carb?
 
brommerloos
grasmaaier89 23-2-2011 22:20 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: zwarte-beuner
[...]


Okay Okay,,, nja bij de ouwe yamaha ging het ook altijd goed .
Alleen met 100cc begaf de naaldlager het.

Maar goed zit te denken aan een 65 cc airsel.
iemand nog suggestie voor carb?


18mm
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
kenny77 23-2-2011 22:21 Print reply

Posts: 29286
mhh heb ik nooit problemen mee gehad met het naaldlager, waarschijnlijk gewoon een slechte.

20mm of als je veel over de weg rijd dan is de 15mm bing ook een prima keuze.
 
zwarte-beuner 23-2-2011 22:23 Print reply

Posts: 2651
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
mhh heb ik nooit problemen mee gehad met het naaldlager, waarschijnlijk gewoon een slechte.

20mm of als je veel over de weg rijd dan is de 15mm bing ook een prima keuze.


okay, top. ga ik eens inkopen(a).
Ja denk het is een paar duizend km goed gegaan in 1 x bam over dus tja toen orgineel 80
 
brommerloos
THE CRAZY DOCTOR 24-2-2011 0:07 Print reply

Posts: 1302
Iemand die weet hoe je erachter kan komen of je cdi en bobine nog goed is?
 

Dit topic is 136947 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 97 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved