Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1183 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 50 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 135474 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

stefkee3 23-1-2011 22:58 Print reply

Posts: 496
Uitlaat doe ik morgen wel.

Thijsse, dat komt omdat ik vanacht moet gaan werken en ik eigelijk nog moet slapen.

Mam maar even smsen of ik d'r auto mag lenen...
 
Verveling :)
Floris-tsx 23-1-2011 23:00 Print reply

Posts: 3225
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
Nouja, ik heb benzine want er loopt benzine aan de buitenkant van de uitlaat.




Lekker verhaal. Misschien moet die benzine IN je uitlaat in verbrande vorm?
 
Iedereen kan professioneel worden
stefkee3 23-1-2011 23:01 Print reply

Posts: 496
Hehe, verzopen misschien

EDIT: FUCK nee, er zit geen pakking tussen

Dit bericht is gewijzigd door stefkee3 op 23-1-2011 om 23:01 uur.
 
Verveling :)
tsxhunter 23-1-2011 23:11 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stefkee3
Hehe, verzopen misschien

EDIT: FUCK nee, er zit geen pakking tussen

Dit bericht is gewijzigd door stefkee3 op 23-1-2011 om 23:01 uur.


tog maar even een nieuwe bougie er in zetten ook de sting waar ik gister aan sleutelde vonkte ook vel blauw. maar wou nooit starten, ook niet achter de quad aan slepen. andere bougie er in en starte meteen
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
stefkee3 23-1-2011 23:12 Print reply

Posts: 496
Heb ik al geprobeert.
 
Verveling :)
StineZ 23-1-2011 23:51 Print reply
Posts: 571
Mijn electische starter faalde, bleek dus dat mn startrelais 1 contactpuntje miste. Ik druk het relais tegen elkaar aan en ja hoor hij draait weer mn starter, nog ging die niet aan ik denk godverdoemme. Ik had al gezien dat mn mooie rooie champion bougiedop losjes zat dus ik doe een nieuwe NGK dop erop zie ik dat het focking porselein is begroken vn mn bougie! Ik voor de grap mn brommer aangelopen start ie nog ook lol, ik heb dus blijkbaar ongeveer 2,5 week met een total losse bougie rondgereden wtf, ik draai een nieuwe bougie erin , nieuw doppie erop en druk mn relais dicht, en het onmogelijke gebeurde, mn brommer starte met als enige hulp mijn accu!
 
Turbokit
tsxhunter 23-1-2011 23:52 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
Mijn electische starter faalde, bleek dus dat mn startrelais 1 contactpuntje miste. Ik druk het relais tegen elkaar aan en ja hoor hij draait weer mn starter, nog ging die niet aan ik denk godverdoemme. Ik had al gezien dat mn mooie rooie champion bougiedop losjes zat dus ik doe een nieuwe NGK dop erop zie ik dat het focking porselein is begroken vn mn bougie! Ik voor de grap mn brommer aangelopen start ie nog ook lol, ik heb dus blijkbaar ongeveer 2,5 week met een total losse bougie rondgereden wtf, ik draai een nieuwe bougie erin , nieuw doppie erop en druk mn relais dicht, en het onmogelijke gebeurde, mn brommer starte met als enige hulp mijn accu!


en wat is je vraag?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
StineZ 23-1-2011 23:56 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]


oja kut xD ik wou vragen of dit normaal is dat mijn brommer het met een verrotte bougie het nog steeds doet?:P


 
Turbokit
tsxhunter 23-1-2011 23:57 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: hackomatic
[...]


oja kut xD ik wou vragen of dit normaal is dat mijn brommer het met een verrotte bougie :P


het kan wel. zo lang de vonk maar niet over springt op de cilinderkop.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
ChielTZR 24-1-2011 11:02 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]


het kan wel. zo lang de vonk maar niet over springt op de cilinderkop.


nu we het hier toch over hebben, in hoeverre speelt de boegie een koelende functie?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
tosser 24-1-2011 16:16 Print reply
Posts: 393
welke straat banden(semi slicks) passen er op een suzuki tsx?
 
leonmt5 24-1-2011 16:17 Print reply

Posts: 799
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tosser
welke straat banden(semi slicks) passen er op een suzuki tsx?


staat toch een maat op


en als je geen maat van de band hebt staat het 9 van de 10 keer ook op je velg.
als je de maat hebt ga je even googlen en je weet je antwoord.
suc6
 
bert : bezopen en rijd toch.
leonmt5 24-1-2011 16:25 Print reply

Posts: 799
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


nu we het hier toch over hebben, in hoeverre speelt de boegie een koelende functie?


heeft te maken met de isolatie neus van de bougie.
als je in de bougie kijkt zie je om de elektrode een witte isolator zitten.
bij een koude bougie ( bijv b9hs ) is de isolatie neus ( dat witte ) langer dan bij een warme bougie ( bijv b5hs ).
de warmte word dan minder goed weggevoerd van de kern naar je schroefdraad en blijft je bougie dus op temperatuur.

als je bougie te warm word moet je een bougie monteren waarvan de isolatie kleiner is, waardoor de warmte beter weggevoerd word van de kern naar je cilinderkop.
 
bert : bezopen en rijd toch.
ChielTZR 24-1-2011 16:33 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: leonmt5
[...]


heeft te maken met de isolatie neus van de bougie.
als je in de bougie kijkt zie je om de elektrode een witte isolator zitten.
bij een koude bougie ( bijv b9hs ) is de isolatie neus ( dat witte ) langer dan bij een warme bougie ( bijv b5hs ).
de warmte word dan minder goed weggevoerd van de kern naar je schroefdraad en blijft je bougie dus op temperatuur.

als je bougie te warm word moet je een bougie monteren waarvan de isolatie kleiner is, waardoor de warmte beter weggevoerd word van de kern naar je cilinderkop.


Oke, was effe vergeten dat bougie natuurlijk ook een optimale temp nodig heeft. Clear!
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
aprilia sx 50 24-1-2011 16:41 Print reply
Posts: 66
ik vind dat mijn brommer bij koude motor echt stroef loopt is dit normaal of hoe verhelp ik dit als dit niet normaal is

misschien met choke open rijden stukje??

Dit bericht is gewijzigd door aprilia sx 50 op 24-1-2011 om 16:41 uur.
 

Dit topic is 135474 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 50 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved