Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 883 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 182 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 181, 182, 183 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 135366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-CrJarvin- 1-4-2011 17:40 Print reply

Posts: 362
70cc fast arrow voor een nsr, dus watergekoeld, welke wand heeft die? en is de cilinder zelf aluminium of gietijzer?
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
rensss 1-4-2011 17:40 Print reply

Posts: 1110
hahahha ik ga het gewoon proberen niks te verliezen. Ps wanneer je een luchtfilter buis naar je luchtfilter niet aansluit merk je dat in vermogen?
Dus wanneer je het wel aansluit dat je dan harder gaat?
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
ChielTZR 1-4-2011 17:42 Print reply

Posts: 6016
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

Gewoon proberen, haha, anders zit je dit volgend jaar nog te vragen.
De enigste met een simson hier op het forum ben jij (die nog actief is)

Die meneer die de faq heeft geschreven zal het vast niet voor zijn plezier doen als het niet werkt?

[...]


oei ik wordt er wel heet van.
Wanneer kom je langs?


Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2011 om 17:39 uur.


zorg jij voor het bier, zorg ik voor billenkoek?
 
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
kenny77 1-4-2011 17:45 Print reply

Posts: 29286
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -CrJarvin-
70cc fast arrow voor een nsr, dus watergekoeld, welke wand heeft die? en is de cilinder zelf aluminium of gietijzer?

70cc weet ik niet, maar de 50cc is volledig gietijzer.

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
hahahha ik ga het gewoon proberen niks te verliezen. Ps wanneer je een luchtfilter buis naar je luchtfilter niet aansluit merk je dat in vermogen?
Dus wanneer je het wel aansluit dat je dan harder gaat?


Als je zo'n grote carburateur hebt dat je luchtfilter niet genoeg doorlaat heeft dan kan je het gaan merken.
Maar jouw carburateur is niet zo groot, dus dat zal wel mee vallen.
Ik zou hem gewoon aansluiten en dan goed afstellen, is het beste.

(als hij goed is afgesteld en je haalt hem dan los dan krijg je wel verlies, want dan maak je het mengsel een stuk armer)

Quote:
Oorspronkelijk gepost door: ChielTZR
[...]


zorg jij voor het bier, zorg ik voor billenkoek?


Deal!

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2011 om 17:45 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2011 om 17:46 uur.
 
rensss 1-4-2011 17:46 Print reply

Posts: 1110
18mm Mikuni. Is niet zo groot nee Maar ben zeer tevreden met deze carberateur prachtig ding.
Geleend van de buurjongen Midas
 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
rensss 1-4-2011 19:00 Print reply

Posts: 1110

Kenny weet je wat ik net in mij uitlaat tegenkwam. er zat een knelling in mijn uitlaatgas buis het buisje in de demper. De knelling heb ik eruit gebeund. Maar er zit ook geen demper meer in. Verlsechterd dit je vermogen?

Mvg Rens





Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
[...]

70cc weet ik niet, maar de 50cc is volledig gietijzer.

[...]


Als je zo'n grote carburateur hebt dat je luchtfilter niet genoeg doorlaat heeft dan kan je het gaan merken.
Maar jouw carburateur is niet zo groot, dus dat zal wel mee vallen.
Ik zou hem gewoon aansluiten en dan goed afstellen, is het beste.

(als hij goed is afgesteld en je haalt hem dan los dan krijg je wel verlies, want dan maak je het mengsel een stuk armer)

[...]


Deal!

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2011 om 17:45 uur.

Dit bericht is gewijzigd door kenny77 op 1-4-2011 om 17:46 uur.


 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
kevin1rules 1-4-2011 23:46 Print reply
Posts: 132
Ik heb een derbi extreme 2007 en wil de achterveer lager zette kan dat??
Groeten
 
Marcooow 1-4-2011 23:47 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kevin1rules
Ik heb een derbi extreme 2007 en wil de achterveer lager zette kan dat??
Groeten


als er aan de onderkant/bovenkant een schroef zit, dan kan dat
maar dan komt de veer dus wel meer bij elkaar waardoor die nog stugger word (wat je niet wilt bij een derbi omdat ze al tering stug zijn)
 
faster than a bullet!
reneotten 2-4-2011 0:12 Print reply
Posts: 120
ik heb gister een honda mt5 gekocht. nu had ik 2 vraagjes wat moet ik veranderen als hij kleine dipjes heeft en veel rook?

en als ik de koppeling in knijp kan ik soms net niet goed schakelen, ( te zwaar ) maar aan de andere kant grijpt hij wel pas op het laatst aan. what can i do?
 
Marcooow 2-4-2011 0:16 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: reneotten
ik heb gister een honda mt5 gekocht. nu had ik 2 vraagjes wat moet ik veranderen als hij kleine dipjes heeft en veel rook?

en als ik de koppeling in knijp kan ik soms net niet goed schakelen, ( te zwaar ) maar aan de andere kant grijpt hij wel pas op het laatst aan. what can i do?


alleen dipjes ? of zakt die weg en sottert die en daarna komt die weer in toeren?

alleen dipjes (wegvallen) zou te weinig zijn, schokkerig zeg maar

met stotter dan zou die teveel krijgen
 
faster than a bullet!
reneotten 2-4-2011 0:18 Print reply
Posts: 120
oke :P hij schiet wel heel snel in toeren, maar heeft tussen optrekken en op toeren komen in ( halverwege ) een dip

en moet ik nu mn koppelingskabel strakker of losser doen? als ik strakker doe schakelt hij wel beter, maar dan grijopt hij toch nog later aan? dan rij ik half op de koppeling zeg maar
 
Marcooow 2-4-2011 0:20 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: reneotten
oke :P hij schiet wel heel snel in toeren, maar heeft tussen optrekken en op toeren komen in ( halverwege ) een dip

en moet ik nu mn koppelingskabel strakker of losser doen? als ik strakker doe schakelt hij wel beter, maar dan grijopt hij toch nog later aan? dan rij ik half op de koppeling zeg maar


ik denk dat die te weinig krijgt, betere een paar mater groter proberen

wat heb je er nu in? en wat is je setup?
 
faster than a bullet!
reneotten 2-4-2011 0:23 Print reply
Posts: 120
euhm maar hij rookt heel erg ook als hij warm is...
alles is standaard maar kan het ook met contactpuntjes temaken hebben? en is het misschein hadnig dat ik eerst een nieuwe luchtfilter koop want in de slang van de carb naar de luchtfilter zin een scheur kom ik net achter:P of kan je die slangetjes ook los kopen en erin klikken ofzeu?
 
Marcooow 2-4-2011 0:24 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: reneotten
euhm maar hij rookt heel erg ook als hij warm is...
alles is standaard maar kan het ook met contactpuntjes temaken hebben? en is het misschein hadnig dat ik eerst een nieuwe luchtfilter koop want in de slang van de carb naar de luchtfilter zin een scheur kom ik net achter:P of kan je die slangetjes ook los kopen en erin klikken ofzeu?


hoeveel smeer je?
contactpunten heeft een mt onsteking niet volgens mij

luchtfilterslang weet ik nie, ik heb nooit met originele luchtfilterslang gewerkt
 
faster than a bullet!
reneotten 2-4-2011 0:26 Print reply
Posts: 120
smeer 1:50... dusja kga morgen wel ff kijken.. maar weet iemand dat koppeling verhaal? en hij schiet wel als hij op toeren komt heel hard de toeren in is dat normaal? schakelbrommer zijn nieuw voor mij vandaar
 

Dit topic is 135366 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 182 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 181, 182, 183 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved