Quote:Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
mijn tsx lekt een beetje blok olie uit het blok. Ik denk dat het de middelste pakking is (waar je hem splitst). het is vooral als hij ff warm is geworden dan liggen er een paar uur later een stuk of 4 druppels onder.
nou heb ik geen zin om dit helemaal uit elkaar te halen, dus ik dacht als ik het lek vind kan ik dit dan niet gewoon dicht kitten? goed ontvetten en schuren en dan wat kit er tussen smeren? en anders misschien met metaal lijm
(*1 April modus uit*)
Vraagje;
Als ik met mijn RS rij en hij is een beetje opgewarmd dan is er niks aan de hand tijdens het rijden. Maar zodra ik even stil sta voor het stoplicht en moet daarna weg rijden dan begint hij weer even een stukje te stotteren alsof hij nog koud is.
En zodra ik daarna weer voorbij dat stuk ben dan doet hij het weer perfect zonder stotteren.
Iemand een idee waar dit door komt?
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 1-4-2011 om 11:10 uur.
(*1 April modus uit*)
Vraagje;
Als ik met mijn RS rij en hij is een beetje opgewarmd dan is er niks aan de hand tijdens het rijden. Maar zodra ik even stil sta voor het stoplicht en moet daarna weg rijden dan begint hij weer even een stukje te stotteren alsof hij nog koud is.
En zodra ik daarna weer voorbij dat stuk ben dan doet hij het weer perfect zonder stotteren.
Iemand een idee waar dit door komt?
Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 1-4-2011 om 11:10 uur.
Verkeerde bandenmaat...
(1 april)
heb je dit ook als hij na een hele lange tijd rijden 100% op temp is?
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
heb je dit ook als hij na een hele lange tijd rijden 100% op temp is?
Ja zelfs dan, warm of koud maakt niet uit.
Zodra ik eventjes stil sta en stationair draai dan gaat hij daarna tijdens het wegrijden weer eventjes stotteren.
Ja zelfs dan, warm of koud maakt niet uit.
Zodra ik eventjes stil sta en stationair draai dan gaat hij daarna tijdens het wegrijden weer eventjes stotteren.
misschien omdat je dan helemaal vanuit onderin toeren komt.
normaal houd je hem altijd wel op toeren ofzo?
dus ietsjes te grote sproeier?
Tips worden gegeven op basis van hoe ik zelf te werk zou gaan en afgaande op de gegeven klacht-omschrijvingen(en zijn geen waterdicht oplossing)
Quote:Oorspronkelijk gepost door: piet van der voort
[...]
niemand een idee
Mits je het echt goed kan afdichten is het beter het blok uit elkaar te halen met nieuwe pakking ertussen. Dan heb je zekerheid he.
En ontvetten wil niet goed werken denk ik omdat er olie tussen blijft sijpelen
Een man zonder bier is als een brommer zonder benzine, niet vooruit te branden!
misschien omdat je dan helemaal vanuit onderin toeren komt.
normaal houd je hem altijd wel op toeren ofzo?
dus ietsjes te grote sproeier?
Als ik aan het rijden ben word hij altijd wel op toeren gehouden ja, alleen bij krappe bochten niet. Maar na die krappe bochten gebeurd er niks bijzonders, echt alleen bij even stationair draaien.
Maar dan ga ik vandeweek ff kijken welke sproeier ik er nu in heb zitten, en dan ga ik ff 1 a 2 maatjes kleiner halen. Ff kijken of dat helpt, tnxs.