Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 880 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 168 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 135385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

-CrJarvin- 29-3-2011 14:25 Print reply

Posts: 362
mijn waterpompje van mijn nsr blok word gesmeerd door de kvs heb ik me laten vertellen, klopt dit?
en er zit een slangetje aan der onderkant van het pompje, waar is dit voor?
 
Snelle cilinders zijn blije cilinders :D, dus hoe blij is jouw cilinder?
Jiggens 29-3-2011 15:42 Print reply
Posts: 2
Hey,
ik heb een citta hier staan, waar ik de naafolie van moet vervangen.
kan op scootparts.nl nergens naafolie vinden(bestel daar omdat ik ook nog andere dingen nodig heb die ze niet hebben op easyparts ed)

mijn vraag is, is vertandingsolie hetzelfde als naafolie, en kan ik dus ook gewoon deze erin gooien?
http://www.scootpart...90/nl/product/63536/

alvast bedankt
 
ikkejw 29-3-2011 16:35 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Martijn II
[...]


2componentenlijm (die shit die je moet mengen) is altijd wel goede lijm.
Spul van bison heb ik iig goede ervaringen mee, is goed verkrijgbaar etc. Wel goed mengen en verwerken altijd belangrijk bij dit soort chemische dingetjes. Ik heb met dat spul trouwens eens carters dichtgesmeerd dus olie en benzine trekt het volgens mij wel Kan iig geen andere lijmsoort bedenken die (chemisch) taaier is dan 2k lijm.


ik heb hier een 2k epoxy prut van pattex, daar zou ik dus wel een vlotter mee kunnen lijmen denk je? ik heb het wel eens gebruikt voor een spruitstuk, maar een vlotter krijgt toch iets meer benzine voor z'n kiezen.


Quote:
Wat voor naven hebben we het over? Zijn de remtrommels los leverbaar ofzo?
Revisiebedrijf kan het denk alleen (Afhankelijk van hoe dik die andere trommels zijn) dat je ze wel even na moet draaien, en met een complete velg er aan is dat ook niet echt leuk om te doen.
Ik heb sowieso nog nooit gehoord van andere trommels in een naaf persen, maar kan wel begrijpen dat ze stalen liners in een alu naaf persen...


MT naven heb ik het over, bij mijn weten zijn daar geen nieuwe trommels voor te krijgen (ja wel complete naven, à 80 euro per stuk)
volgens mij is het wel mogelijk om die bussen eruit te draaien en er nieuwe in te persen, ik heb er wel eens van gehoord iig.
wat voor materiaal is zoiets eigenlijk? als het gewoon staal is zou ik het zelf misschien ook nog wel kunnen doen (op school ofzo).


Quote:
Weet niet wat spaken kosten voor MT... kunt even contact opnemen met haanwheels, die leveren rvs spaken afaik..


zal ik daar eens kijken, bedankt
 
Preserve nature - Always wear a helmet
XDr4g0nX 29-3-2011 16:46 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -CrJarvin-
mijn waterpompje van mijn nsr blok word gesmeerd door de kvs heb ik me laten vertellen, klopt dit?
en er zit een slangetje aan der onderkant van het pompje, waar is dit voor?

Je waterpomp zelf word niet gesmeerd, dat zit vol in de kvs en dat smeert niet. Maar het tandwiel enzo dat er achter zit waarmee hij aangedreven word wel, die zit namelijk in het gedeelte van de koppeling en die staat (hopelijk voor jou) vol met bakolie.

En het slangetje aan de onderkant is niets special, is alleen voor eventuele lekkage en afwatering geloof ik.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Maup 29-3-2011 16:53 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Je waterpomp zelf word niet gesmeerd, dat zit vol in de kvs en dat smeert niet. Maar het tandwiel enzo dat er achter zit waarmee hij aangedreven word wel, die zit namelijk in het gedeelte van de koppeling en die staat (hopelijk voor jou) vol met bakolie.

En het slangetje aan de onderkant is niets special, is alleen voor eventuele lekkage en afwatering geloof ik.

kvs smeert wel degelijk hoor. Je waterpompdelen onder andere.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
rensss 29-3-2011 18:26 Print reply

Posts: 1110
Is het zo wanneer men aan een frame gaat lassen dat de electronica er af moet?
Dus bobine en spoel etcc?

Mvg Rens




Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Broem
lassen


 
Zundapp: Zietunietdatallespreciespast?
st.nyksterdriver 29-3-2011 18:32 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: rensss
Is het zo wanneer men aan een frame gaat lassen dat de electronica er af moet?
Dus bobine en spoel etcc?

Mvg Rens




[...]



effe je accu ontkoppelen meer hoeft er eigenlijks niet
 
RikDT50MX - Nieuws Poster 29-3-2011 18:42 Print reply

Posts: 1558
weet iemand of de maat op je zuiger de zuigermaat is of die van de cilinder waar hij inmoet?
 
I Can Play With Madness
Marcooow 29-3-2011 18:43 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
weet iemand of de maat op je zuiger de zuigermaat is of die van de cilinder waar hij inmoet?


van de zuiger
 
faster than a bullet!
Cas DT 29-3-2011 18:44 Print reply

Posts: 3131
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
weet iemand of de maat op je zuiger de zuigermaat is of die van de cilinder waar hij inmoet?


4 micrometer kleiner, zo uit mijn hoofd. Dus wacht even de andere reacties af.

Ho wacht eens, te snel gelezen.. Foutje. Sorry

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 29-3-2011 om 18:44 uur.
 
Zet er een 'R' achter, dat klinkt sneller!
Aprilia RX 50 2003 29-3-2011 18:44 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

effe je accu ontkoppelen meer hoeft er eigenlijks niet


zorgen dat de klemtang van je lassapparaat dichter bij je las zit dan je elektronica
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
RikDT50MX - Nieuws Poster 29-3-2011 18:45 Print reply

Posts: 1558
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Cas DT
[...]


4 micrometer kleiner, zo uit mijn hoofd. Dus wacht even de andere reacties af.

Ho wacht eens, te snel gelezen.. Foutje. Sorry

Dit bericht is gewijzigd door Cas DT op 29-3-2011 om 18:44 uur.

dus mn cilinder is als het goed is 40.7 mm (de zuiger) + 4 micrometer?
 
I Can Play With Madness
mxbeunking 29-3-2011 18:49 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
[...]

dus mn cilinder is als het goed is 40.7 mm (de zuiger) + 4 micrometer?


waarschijnlijk wel ja
 
Draaiwerk nodig? = PB
RikDT50MX - Nieuws Poster 29-3-2011 18:50 Print reply

Posts: 1558
wat is eigenlijk de nauwkeurigste manier om je cilinder op te meten? een vriend van mij zei nl. dat een schuifmaat ook niet precies genoeg is.
 
I Can Play With Madness
mxbeunking 29-3-2011 18:51 Print reply

Posts: 2305
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RikDT50MX
wat is eigenlijk de nauwkeurigste manier om je cilinder op te meten? een vriend van mij zei nl. dat een schuifmaat ook niet precies genoeg is.


klopt schuifmaat zou ik het niet mee doen moet je eigenlijk een micrometer hebben die inwendig kan meten
 
Draaiwerk nodig? = PB

Dit topic is 135385 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 168 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 167, 168, 169 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved