Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 922 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 156 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 135427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Frysk 24-3-2011 14:41 Print reply

Posts: 34930
Mn kdx heeft geen knipperlichten of spiegels maar is dit wel verplicht of niet ?
 
giggitybyte
kenny77 24-3-2011 15:51 Print reply

Posts: 29286
http://www.motor-for...list_messages/160026
(even een beetje naar beneden scrollen, staan citaten van de rdw)
 
Kai. 24-3-2011 16:57 Print reply

Posts: 721
gaat er iemand nog naar hardenberg zaterdag? motormarkt
 
nieuwe vonkjes gekocht
StineZ 24-3-2011 17:06 Print reply
Posts: 571
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Mn kdx heeft geen knipperlichten of spiegels maar is dit wel verplicht of niet ?


Vanaf bouwjaar 2005 is het verplicht om spiegels te hebben brommer van daarvoor niet, bij knipperlichten weet ik niet welk jaartal/brommer het van afhangt
 
Turbokit
maerijn 24-3-2011 17:35 Print reply

Posts: 2455
Ik heb bier (ja, echt) over mijn hete uitlaat gemorst. Nu zitten er koperkleurige vlekken op, die er niet met water en zeep af gaan. Hoe krijg ik het eraf zonder de uitlaat te bekrassen?
 
Aprilia RX 50 2003 24-3-2011 17:37 Print reply

Posts: 6738
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Frysk
Mn kdx heeft geen knipperlichten of spiegels maar is dit wel verplicht of niet ?


als je motor harder gaat/kan dan 100 moet ie er 2 hebben, anders alleen links

knipperlichten hoeft niet, moet je wel je hand uitsteken
 
AM6 onderdelen en AM6 revisies, voorvork/rem/carburateur revisies alle merken. PB.
st.nyksterdriver 24-3-2011 17:44 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Aprilia RX 50 2003
[...]


als je motor harder gaat/kan dan 100 moet ie er 2 hebben, anders alleen links

knipperlichten hoeft niet, moet je wel je hand uitsteken

dat is ook lekker uit je duim gezogen ... als je motor voor 1996 is hoef je geen spiegels. en knipperlichten is volgens mij geen verplichting (dus dan moet je je hand uitsteken)

Dit bericht is gewijzigd door st.nyksterdriver op 24-3-2011 om 17:45 uur.
 
Marcooow 24-3-2011 17:46 Print reply

Posts: 5713
hoe zit het met de dr70 en de top performance 70 voor derbi (oude type blok)

een kameraad heeft laatst een nieuwe (dr70?) gehaald bij josdijkman, ik zei tegen hem dat hij de dr70 moest omdat die slijtvast was en laagtoerig, maar bij hem staat er TOP op de cilinder? en de cilinder is helemaal niet laagtoerig met een leovince v6

nou heb ik van een klasgenoot een gehoonde 70cc cilinder gekocht, is van gietijzer en dus flink zwaar maar hier staat geen TOP op en deze is zwart. nou lijkt me dat dit de dr70 is?

en wat is het verschil tussen deze 2?
 
faster than a bullet!
JB1 24-3-2011 17:47 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
gaat er iemand nog naar hardenberg zaterdag? motormarkt


Denk ut wel
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
old timer 24-3-2011 19:09 Print reply

Posts: 469
ik heb bij opvoeren.nl een mikuni carbu besteld maar ze stuurden me een keihin.
passen mijn mikuni sproeiertjes daar in?

Dit bericht is gewijzigd door old timer op 24-3-2011 om 19:10 uur.
 
bijna goed, is goed genoeg
Pushpin 24-3-2011 19:11 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
ik heb bij opvoeren.nl een mikuni carbu besteld maar ze stuurden me een keihin.
passen mijn mikuni sproeiertjes daar in?

Dit bericht is gewijzigd door old timer op 24-3-2011 om 19:10 uur.

gewoon terugsturen, je mag wel een beetje service verwachten toch?
 
old timer 24-3-2011 19:13 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pushpin
[...]

gewoon terugsturen, je mag wel een beetje service verwachten toch?

maar als de sproeiertjes passen is het niet erg vind ik.
 
bijna goed, is goed genoeg
st.nyksterdriver 24-3-2011 19:17 Print reply
Posts: 3376
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: old timer
[...]

maar als de sproeiertjes passen is het niet erg vind ik.

past wel maar de maten zijn niet het zelfde bijvoorbeeld een mikuni 120 sproeier is niet het zelfde als ene keihin 120 (binnenmaat dan he)
 
old timer 24-3-2011 19:18 Print reply

Posts: 469
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: st.nyksterdriver
[...]

past wel maar de maten zijn niet het zelfde bijvoorbeeld een mikuni 120 sproeier is niet het zelfde als ene keihin 120 (binnenmaat dan he)

kheb dus sproeier 100 tem 122 voor mijn 70cc airsal kit.
20mm carbu.
dit gaat werken?

Dit bericht is gewijzigd door old timer op 24-3-2011 om 19:20 uur.
 
bijna goed, is goed genoeg
XDr4g0nX 24-3-2011 19:28 Print reply

Posts: 3526
Ik zit met een raadseltje voorhanden.

Ik heb een begrenzer gebouwd voor mijn RS50 Extrema uit '97 met een 12V 2-wissel relais en een reed-switch op basis van dit schema:

Nu werkt het relais perfect en kan ik niet beter wensen.
MAAR...de begrenzer zelf werkt niet.
Ik gebruik deze begrenzer:
http://www.josdijkma...od&productId=196
Hier heb ik de schakelaar tussenuit gehaald zodat ik alleen het kastje zelf over heb gehouden.

Maar nu zie ik verschillende verhalen over signaaldraden maar ik kom er maar niet uit.
Uit mijn bobine/CDI komen 4 draden;
1. rood
2. wit
3. groen
4. zwart/wit
De draden waar ze naar toe gaan zijn;
1. rood
2. wit
3. groen
4. rood/wit

Nu vroeg ik mij dus af welk draad nou mijn signaaldraad is en welke kabel van de begrenzer nou precies waar er op moet?

Dit bericht is gewijzigd door XDr4g0nX op 24-3-2011 om 19:28 uur.
 
Signature: [==||========] 20% complete

Dit topic is 135427 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 156 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 155, 156, 157 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved