Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 46"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1448 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #63445 - "Kleine vragen Topic Deel 46"
Pagina 121 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 136988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Freddy-fish 8-3-2011 0:14 Print reply

Posts: 2129
Waar staat dat?
 
Brommerforum ingeruild voor motorforum :)
aprilia sx 8-3-2011 10:18 Print reply
Posts: 269
hallo, als ik mijn vlotterbak losmaak maar mijn carburateur gewoon in de normale stand houd.(kga zelf dan onder de brommer liggen om los te draaien) zal er dan benzine uit blijven lopen?
 
Pushpin 8-3-2011 10:32 Print reply
Posts: 841
Lijkt me duidelijk dat als je dat hebt(weet niet of dat zo hoort ) dan even de benZine kraan dicht doet...........
 
Ruben2311 8-3-2011 10:51 Print reply

Posts: 1055
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: aprilia sx
hallo, als ik mijn vlotterbak losmaak maar mijn carburateur gewoon in de normale stand houd.(kga zelf dan onder de brommer liggen om los te draaien) zal er dan benzine uit blijven lopen?


Ja, en aangezien je geen benzine kraan hebt moet je ff de vlotter omhoog houden.
 
Half the strokes, double the power!
aprilia sx 8-3-2011 11:07 Print reply
Posts: 269
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Ja, en aangezien je geen benzine kraan hebt moet je ff de vlotter omhoog houden.

oke bedankt
 
RD50mx 8-3-2011 11:15 Print reply
Posts: 353
zijn er ook HD-koppen verkrijgbaar voor een RD50MX uit 83? kan ik die er verder opzetten zonder veel moeite? (kop los, nieuwe pakking, kop er op?) en wat zal de winst zijn tov een standaard kop? (verder alles origineel: 50cc 2L7, 12mm teikei, sproeier 82, std luchtfilter, ori uitlaat, loopt nu 62 op tellert.
 
Als je brommer geen ducttape bevat, is 'ie waardeloos
Knipperlicht 8-3-2011 13:23 Print reply

Posts: 1833
Hallo,

Ik ben nu bezig met mijn mx, en wil er een airsal70, gianelli uitlaat op gaan zetten.

Welke carb kan ik nu het beste aanschaffen als ik de keuze heb uit 16, 19 of 21mm?

Ik wil uiteraard dat het gewoon lekker gaat lopen, dus wat gaat prima?
 
If you eat LEGO, you will shit bricks.
Paul de Salmiakbal 8-3-2011 13:24 Print reply

Posts: 5285
Ze gaan allemaal prima. Ik zou voor de 19 gaan.
 
Tim-gpr99 8-3-2011 14:01 Print reply

Posts: 841
ik zou voor 21mm gaan. Dat merk je tenminste, zijn fijn af te stellen en liep bij mij zuiniger als met 17.5
 
GPR50 '99 streetfightert
grasmaaier89 8-3-2011 14:56 Print reply

Posts: 14412
Ik zit met een probleem.
Ik heb de search gebruikt, maar kom er daarmee ook niet mee uit...

Mijn carb lekt benzine.
Ik heb alles nagetrokken waar het langs zou kunnen lekken. Ook alles gedicht.

Ik ben begonnen met de carb te vlakken, nieuwe pakking. Werkte niet. Lekte langs alle kieren en gaten.
Vloeibare pakking, hielp ook niet.
Nieuw benzineslangetje, werkte ook niet...

Dus ik heb op de overloopgaatjes van de carb slangetjes gezet en een schoefje erop gezet.
Lekte nog steeds.

Dus ik kijken, en er komt benzine uit mijn luchtfilter-inlaat
Als ik het gas dan open zet, stopt het.

Waar zit dus het probleem?
Als het probleem bij de vlotterbak zit, hoe kan ik daar checken of daar iets mis mee is.


(ps. Het is een Mikuni 20mm externe sproeier voor een Honda MTX en is al grondig schoongemaakt met carbreiniger/compressor)
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
Maup 8-3-2011 14:58 Print reply

Posts: 4353
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Ruben2311
[...]


Ja, en aangezien je geen benzine kraan hebt moet je ff de vlotter omhoog houden.

ding heeft toch een vacuumkraan?
Dan stopt hij al met lopen als je je motor afzet.
 
Vertrouwen is goed, controle is beter.
XDr4g0nX 8-3-2011 15:00 Print reply

Posts: 3526
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: grasmaaier89
Ik zit met een probleem.
Ik heb de search gebruikt, maar kom er daarmee ook niet mee uit...

Mijn carb lekt benzine.
Ik heb alles nagetrokken waar het langs zou kunnen lekken. Ook alles gedicht.

Ik ben begonnen met de carb te vlakken, nieuwe pakking. Werkte niet. Lekte langs alle kieren en gaten.
Vloeibare pakking, hielp ook niet.
Nieuw benzineslangetje, werkte ook niet...

Dus ik heb op de overloopgaatjes van de carb slangetjes gezet en een schoefje erop gezet.
Lekte nog steeds.

Dus ik kijken, en er komt benzine uit mijn luchtfilter-inlaat
Als ik het gas dan open zet, stopt het.

Waar zit dus het probleem?
Als het probleem bij de vlotterbak zit, hoe kan ik daar checken of daar iets mis mee is.


(ps. Het is een Mikuni 20mm externe sproeier voor een Honda MTX en is al grondig schoongemaakt met carbreiniger/compressor)

Het klinkt alsof je vlotter niet op tijd dicht gaat en dus benzine in je vlotterkamer blijft gooien. Kijk even naar je vlotter en wanneer hij hem afsluit, is dit te laat moet je hem ff bijbuigen.
 
Signature: [==||========] 20% complete
Paul de Salmiakbal 8-3-2011 15:03 Print reply

Posts: 5285
Moet je door het benzine slangetje blazen en dan langzaam je vlotter omhoog bewegen. Zodra je niet meer kan blazen is hij afgesloten, dan mag het vlotter nog niet helemaal boven in de carb zitten maar moet hij nog een beetje kunnen bewegen.
Wist niet of jij dit al wist maar zo controleer ik het altijd
 
grasmaaier89 8-3-2011 15:14 Print reply

Posts: 14412
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: XDr4g0nX
[...]

Het klinkt alsof je vlotter niet op tijd dicht gaat en dus benzine in je vlotterkamer blijft gooien. Kijk even naar je vlotter en wanneer hij hem afsluit, is dit te laat moet je hem ff bijbuigen.



De laatste keer dat ik m open heb gehaald (gisteren) bewoog de vlotter heel soepel. Daarvoor lekte hij trouwens ook al.
Maar ik ga er dan even doorheen blazen zodra ik weer vloeibare pakking kan halen hier

En ik ga even kijken of hij ergens dan blokkeert, en of hij lucht doorlaat.
 
Krupperdekrupp! <<< Never miss an apex >>> Zeejat Leejon
SuperPobin 8-3-2011 16:12 Print reply
Posts: 396
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: stephan777
[...]



Quads met auto kentekens hebben minder cc's en gaan dus minder hard.


Lol? Dus een Brommer quad gaat sneller dan een quad met auto kenteken.

Dat snap ik niet.
 
Beter een verrekte mongol op een tsx, dan een sissy op een scooter

Dit topic is 136988 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 121 van 208
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 120, 121, 122 ... 206, 207, 208Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved