Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1006 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 83 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RS2Racer91 20-10-2010 14:17 Print reply

Posts: 1540
ik had ff een klein vraagje

ik wil een andere cilinder gaan monteren, maar wat is het verschil tussen een doppler 50cc en een dr 50cc??

met de setups

doppler 50cc
doppler endurance krukas
17,5mm std derbi (of dell ortho black racing?)
ori uitlaat (en soms technigas enox)


dr 50cc
doppler endurance krukas
17,5mm std derbi (of dell ortho black racing?)
ori uitlaat (en soms technigas enox)

welke komt het meeste in de buurt van de standaard cilinder van derbi?
het is ook gewoon een setup voor dagelijks vervoer


Dit bericht is gewijzigd door RS2Racer91 op 21-10-2010 om 14:33 uur.
 
tijnklein 20-10-2010 16:52 Print reply
Posts: 135
Zijn de CDI's van de honda modellen uitwisselbaar?
Hoe zit dit met de daytona race CDI?
Ik heb zelf een honda mtx sh
alvast bedankt
 
gradusss 20-10-2010 16:57 Print reply

Posts: 603
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tijnklein
Zijn de CDI's van de honda modellen uitwisselbaar?
Hoe zit dit met de daytona race CDI?
Ik heb zelf een honda mtx sh
alvast bedankt


ja zijn allemaal uitwisselbaar behalve die van de NS1 geloof ik. (die ziet er ook heel anders uit.)

de posh en daytona cdi's kun je ook gewoon op alle mb/mt/mtx/nsr/mbx modellen zetten.


 
...span die murf... "de Verbouwing": meld je nu aan en win een nieuw setje voortanden...
Tim-gpr99 20-10-2010 17:30 Print reply

Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS2Racer91
ik had ff een klein vraagje

ik wil een andere cilinder gaan monteren, maar wat is het verschil tussen een doppler 50cc en een dr 50cc??

met de setups

doppler 50cc
doppler endurance krukas
17,5mm std derbi (of dell ortho black racing?)
ori uitlaat (en soms technigas enox)


dr 50cc
doppler endurance krukas
17,5mm std derbi (of dell ortho black racing?)
ori uitlaat (en soms technigas enox)

welke komt het meeste in de buurt van de standaard cilinder van derbi?
het is ook gewoon een setup voor dagelijks vervoer


DR50 is iets slomer als de originele cilinder. Overigens wel oerdegelijk, je bent een held als die kapot krijgt. Wand had geen enkele vorm van schade, de poorten ook niet, nadat bij mij mn zuiger was gaan kantelen en vol mn uitlaatpoort had geramd. Echt niet een een krasje of een streepje! Wand is nog steeds als nieuw,en hij word regelmatig mishandeld

 
GPR50 '99 streetfightert
tsxhunter 20-10-2010 17:34 Print reply

Posts: 9332
hallo,

ik heb een probleempje met mijn buitenboordmotor. als ik in eens veel gas geef komt ie niet voor uit maar maakt heel veel toeren (net als ie in de vrij staat maar dat staat ie niet)

er zit rubber tussen de schroef en het deel wat aan de as zit. nu schijnt dat rubber in de schroef te draaien waardoor de schroef zelf niet draait. een man die altijd met buitenboordmotoren werkt heeft dit gezegt. en hij zei een of ander soort lijm oid om het mee vast te zetten. maar ben vergeten wat voor soort het was. heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen zonder een andere schroef te kopen?

alvast bedankt


 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
JB1 20-10-2010 17:35 Print reply

Posts: 14881
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
hallo,

ik heb een probleempje met mijn buitenboordmotor. als ik in eens veel gas geef komt ie niet voor uit maar maakt heel veel toeren (net als ie in de vrij staat maar dat staat ie niet)

er zit rubber tussen de schroef en het deel wat aan de as zit. nu schijnt dat rubber in de schroef te draaien waardoor de schroef zelf niet draait. een man die altijd met buitenboordmotoren werkt heeft dit gezegt. en hij zei een of ander soort lijm oid om het mee vast te zetten. maar ben vergeten wat voor soort het was. heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen zonder een andere schroef te kopen?

alvast bedankt




Even bellen met een zaak die er in handelt?
 
You should read this book my foot wrote.....it's called on the way to In Your Ass!
tsxhunter 20-10-2010 17:41 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: JB1
[...]


Even bellen met een zaak die er in handelt?

die had ik al gebeld en die zei een nieuwe schroef.

en nu ff antwoord op mijn vraag?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 20-10-2010 17:42 Print reply

Posts: 29286
beetje latoenkopper tussen de rubber en de schroef?

is maar een tijdelijke oplossing, maar misschien werkt het.
 
tsxhunter 20-10-2010 17:43 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
beetje latoenkopper tussen de rubber en de schroef?

is maar een tijdelijke oplossing, maar misschien werkt het.


wat bedoel jij met tijdelijk?
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
kenny77 20-10-2010 17:46 Print reply

Posts: 29286
zoals ik het zeg, een tijdelijke oplossing.
Als er nu al speling op zit, zal het wel steeds iets meer worden.

maargoed weet niet hoe de schroef geval eruit ziet, maar als je er latoenkoper tussen krijgt valt het te proberen.

 
tsxhunter 20-10-2010 17:48 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
zoals ik het zeg, een tijdelijke oplossing.
Als er nu al speling op zit, zal het wel steeds iets meer worden.

maargoed weet niet hoe de schroef geval eruit ziet, maar als je er latoenkoper tussen krijgt valt het te proberen.



oke. ik zal binnenkort de buitenboordmotor weer bij me maat weg halen. zal dan ff zien hoeveel speling er op zit
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Jozeff - Forum en Sales Moderator 20-10-2010 19:03 Print reply

Posts: 10835
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: tsxhunter
[...]

die had ik al gebeld en die zei een nieuwe schroef.

en nu ff antwoord op mijn vraag?


wat is de functie van dat rubber en kan dat eventueel weg blijven?
Ik snap nu niet echt hoe het vast zit (tot in detail bedoel ik dan) dus ik kan ook geen antwoord geven op je vraag.
 
Netheid is voor de dommen, het genie beheerst de chaos.
tsxhunter 20-10-2010 19:11 Print reply

Posts: 9332
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Jozeff
[...]


wat is de functie van dat rubber en kan dat eventueel weg blijven?
Ik snap nu niet echt hoe het vast zit (tot in detail bedoel ik dan) dus ik kan ook geen antwoord geven op je vraag.


nou, de schroef bestaat uit 3 delen. de schroef zelf, dan komt er een rubber die niet vast zit maar gewoon glad is, en in dat rubber zit weer metaal wat over de as van de buitenboordmotor zit. snap je het nu?

en het kan niet weg blijven dus

Dit bericht is gewijzigd door tsxhunter op 20-10-2010 om 19:11 uur.
 
gjin mâlder guod as froulju, men kin der net mei oerwei en men kin der net sûnder.
Gerard1793 20-10-2010 19:18 Print reply

Posts: 4006
Vraagje, hoe krijg ik een lager uit een MT-blok? Het is het kleine kogellagertje van de primaire as, aan de linkerkant als je op de brommer zit.
 
Derbi-Olaf: Als die lieve hondjes die ze altijd op dat toiletpapier printen mijn anus nu eens zouden schoonlikken had ik d'r tenminste wat aan!
Pushpin 20-10-2010 19:33 Print reply
Posts: 841
Als ie verrot is, al geprobeerd met een hamer of iets dergelijks?
 

Dit topic is 160471 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 83 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 82, 83, 84 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved