Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 660 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 62 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

kenny77 9-10-2010 18:08 Print reply

Posts: 29286
ook 39mm.
 
Robin 1993 9-10-2010 18:11 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
ook 39mm.



wat maakt dan het verschil tussen een 50 orginl en 50cc snel?
 
!!2 takt!!
kenny77 9-10-2010 18:13 Print reply

Posts: 29286
poortjes.

voor nsr50

standaard cilinder:



50 snel:


 
Robin 1993 9-10-2010 18:16 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
poortjes.

voor nsr50

standaard cilinder:

afbeelding

50 snel:

afbeelding


oohja is indd wel aardig groot verschil. Wat is het verschil in snelheid ong tussen een orgin en 50cc snel? en dan verderest alles standart setup zegmaar dus met orgin ong 45 ( bij mt zijn die orginele strontlangzaam en met 50 snel dus ong?
 
!!2 takt!!
knoffy 9-10-2010 18:21 Print reply
Posts: 610
70
 
Marcooow 9-10-2010 18:23 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Robin 1993
[...]


oohja is indd wel aardig groot verschil. Wat is het verschil in snelheid ong tussen een orgin en 50cc snel? en dan verderest alles standart setup zegmaar dus met orgin ong 45 ( bij mt zijn die orginele strontlangzaam en met 50 snel dus ong?


met alles origineel en alleen maar een 50cc snel cilinder ga je denk ik 60/65 vanwege de originele slome uitlaat met een andere uitlaat kan je makkelijk 70/75 en met een homoet of proma boven de 80

ohja en met een snellere uitlaat en een 50cc snel cilinder is het meestal wel nodig om een 16mm of 18mm carb. te monteren

Dit bericht is gewijzigd door marcooow op 9-10-2010 om 18:23 uur.
 
faster than a bullet!
knoffy 9-10-2010 20:02 Print reply
Posts: 610
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


met alles origineel en alleen maar een 50cc snel cilinder ga je denk ik 60/65 vanwege de originele slome uitlaat met een andere uitlaat kan je makkelijk 70/75 en met een homoet of proma boven de 80

ohja en met een snellere uitlaat en een 50cc snel cilinder is het meestal wel nodig om een 16mm of 18mm carb. te monteren

Dit bericht is gewijzigd door marcooow op 9-10-2010 om 18:23 uur.


niet nodig maar het kan

 
RS2Racer91 9-10-2010 22:08 Print reply

Posts: 1540
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RS2Racer91
hallo allemaal

ik wil mijn zuigerveren gaan vervangen
is het verstandig om er misschien meteen een hele nieuwe zuiger in te stoppen?

ik had daar nog ff een vraag over ze hebben bij jos dijkman 3 sorrten standaard senda zuigers
iets met A, B en C
er staat tolerantiemaat bij, wat houd dat in?
http://www.josdijkma...d&productId=3918
http://www.josdijkma...d&productId=3919
http://www.josdijkma...d&productId=3920

weet iemand wat dat inhoud?

Dit bericht is gewijzigd door RS2Racer91 op 9-10-2010 om 15:49 uur.


 
kenny77 9-10-2010 22:12 Print reply

Posts: 29286
http://www.brommerforum.nl/showtopic/59858/1

cilinder dus laten opmeten, bij een bedrijf die daarvoor het juiste gereedschap heeft.
nee schuifmaat is niet goed.
 
RS2Racer91 9-10-2010 22:28 Print reply

Posts: 1540
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: kenny77
http://www.brommerforum.nl/showtopic/59858/1

cilinder dus laten opmeten, bij een bedrijf die daarvoor het juiste gereedschap heeft.
nee schuifmaat is niet goed.

het is een standaard derbi cilinder met 10.000 km op de teller, zijn zuigerveren dan voldoende?
bedankt voor de info trouwens
 
GijsNSR 10-10-2010 13:00 Print reply
Posts: 81
weet er iemand of het veel werk is en wel haalbaar is voor een NS1 tank op een nsr te zetten?
 
-TS50-sciter 10-10-2010 13:43 Print reply

Posts: 458
Mijn krukas heeft horizontaal aardig wat speling, verticaal niks. Is een krukas revisie dan afdoende of moet er een nieuwe krukas in?
 
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT!
Raoul 10-10-2010 13:59 Print reply

Posts: 2997
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TS50-sciter
Mijn krukas heeft horizontaal aardig wat speling, verticaal niks. Is een krukas revisie dan afdoende of moet er een nieuwe krukas in?


beetje axiale speling mag, radiale speling absoluut niet

Hoeveel mm kan je drijfstang op en neer naar links en rechts?

 
Aprilia MX (H)
-TS50-sciter 10-10-2010 14:17 Print reply

Posts: 458
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Raoul
[...]


beetje axiale speling mag, radiale speling absoluut niet

Hoeveel mm kan je drijfstang op en neer naar links en rechts?


Niks op en neer en links en rechts 6 mm
 
Ik verkoop een TSX in onderdelen. PM NU, VOORDAT JE TE LAAT BENT!
Pixl 10-10-2010 14:28 Print reply

Posts: 3125
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: -TS50-sciter
[...]

Niks op en neer en links en rechts 6 mm


6!? dat is wel heel veel

Dit bericht is gewijzigd door Pixl op 10-10-2010 om 14:28 uur.
 
So fuckin' what!?

Dit topic is 160324 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 62 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 61, 62, 63 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved