Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 620 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 58 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

Pushpin 7-10-2010 21:48 Print reply
Posts: 841
Is het mogelijk een monoshock op een MB te maken?
Vind duoshock niks :P
 
kenny77 7-10-2010 21:56 Print reply

Posts: 29286
Pushpin 7-10-2010 21:57 Print reply
Posts: 841
Wou net mn post editen, had hem net gevonden, sorry ! :P
 
BenjaminDG 7-10-2010 22:06 Print reply

Posts: 4605
Zou ik niet doen hoor!
 
Vlaanderen vrij!
Pushpin 7-10-2010 22:08 Print reply
Posts: 841
Waarom niet?

Rijd monoshock niet beter dan duoshock?

Dit bericht is gewijzigd door Pushpin op 7-10-2010 om 22:09 uur.
 
BenjaminDG 7-10-2010 22:10 Print reply

Posts: 4605
Je gaat je frame belasten op een manier waarvoor het niet ontworpen is.
 
Vlaanderen vrij!
-simon- 7-10-2010 22:10 Print reply

Posts: 8211
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pushpin
Waarom niet?

Rijd monoshock niet beter dan duoshock?

Dit bericht is gewijzigd door Pushpin op 7-10-2010 om 22:09 uur.


als je het beter wil kun je beter in een set goede schokbrekers investeren.
mono op een mt/mb goed of beter als ori te krijgen is een heel werk.
 
you must always push the limits, because if you never fail, you will never succeed
Pushpin 7-10-2010 22:13 Print reply
Posts: 841
Hmm, okee dan.. Mischien voor in de hele late toekomst?

Maargoed, dus oliegeveerde duoshockjes?
 
Robin 1993 7-10-2010 22:27 Print reply

Posts: 1234
wie weet een goede webwinkel op internet die 50cc snel cilinders verkoopt van een honda mt5

alvast bedankt
 
!!2 takt!!
BenjaminDG 7-10-2010 22:28 Print reply

Posts: 4605
Honda M-shop, heeft alles voor honda m brommers.

Moto import ook maar hier zou ik niet bestellen.

Anders opvoeren.nl of iets dergelijks.
 
Vlaanderen vrij!
Pushpin 7-10-2010 22:32 Print reply
Posts: 841
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pushpin
Hmm, okee dan.. Mischien voor in de hele late toekomst?

Maargoed, dus oliegeveerde duoshockjes?



Is dit uberhaupt mogelijk?
Of moet ik dan 2 scooter schokdempers hebben en opvul busje ofzo?
 
Robin 1993 7-10-2010 22:33 Print reply

Posts: 1234
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
Honda M-shop, heeft alles voor honda m brommers.

Moto import ook maar hier zou ik niet bestellen.

Anders opvoeren.nl of iets dergelijks.


oke bedankt kan ik weer verder
 
!!2 takt!!
ikkejw 8-10-2010 0:11 Print reply

Posts: 9886
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Pushpin
[...]



Is dit uberhaupt mogelijk?
Of moet ik dan 2 scooter schokdempers hebben en opvul busje ofzo?



je moet schokbrekers zoeken van een oude twinshock motor, niet naar die skoeter brut kijken want dat zijn gewoon oversized en overpriced plastic balpenveertjes. met carbon stikkers.


helaas zijn oude schokdempers bijna altijd lek, dus voordat je iets koopt goed kijken of ze gereviceerd kunnen worden. lengte e.d. ook goed opmeten maar dat spreekt voor zich.
 
Preserve nature - Always wear a helmet
Puntenslijper 8-10-2010 1:05 Print reply
Posts: 107
Als ik bij mijn skyteam PBR het gas open trek dan merk ik dat hij niet een klein beetje gas kan geven.
Laten we zeggen als je geen gas geeft dan komt er 0/4 benzine in je cilinder (even stationair lopen niet mee gerekend) en als je vol gas geeft dan komt er 4/4 benzine in je cilinder.
Nou normaal moet je volgens mij door middel van je gashendel een kwart open te doen er voor zorgen dat er 1/4 komt; zo ook met 2/4 en 3/4.
Maar het lijkt wel alsof ik bij mij alleen deze kan bereiken:
0/4
2/4
3/4
4/4
Dat wil dus zeggen dat ik niet een heel klein beetje gas kan geven want dan is het OF geen gas OF iets te veel gas waardoor hij harder gaat/meer toeren maakt dan ik zou willen.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd zodat jullie het snappen maar hoe komt dit en hoe is dit op te lossen?
Ik dacht zelf aan me stationairs schroef aangezien hij stationair niet zo lekker loopt en soms na een tijdje geen gas uitvalt. Maar hoe zou ik dit goed kunnen doen en niet op een onervaren manier wat gaan prutsen.

 
jr customs 8-10-2010 1:12 Print reply

Posts: 1057
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Puntenslijper
Als ik bij mijn skyteam PBR het gas open trek dan merk ik dat hij niet een klein beetje gas kan geven.
Laten we zeggen als je geen gas geeft dan komt er 0/4 benzine in je cilinder (even stationair lopen niet mee gerekend) en als je vol gas geeft dan komt er 4/4 benzine in je cilinder.
Nou normaal moet je volgens mij door middel van je gashendel een kwart open te doen er voor zorgen dat er 1/4 komt; zo ook met 2/4 en 3/4.
Maar het lijkt wel alsof ik bij mij alleen deze kan bereiken:
0/4
2/4
3/4
4/4
Dat wil dus zeggen dat ik niet een heel klein beetje gas kan geven want dan is het OF geen gas OF iets te veel gas waardoor hij harder gaat/meer toeren maakt dan ik zou willen.

Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd zodat jullie het snappen maar hoe komt dit en hoe is dit op te lossen?
Ik dacht zelf aan me stationairs schroef aangezien hij stationair niet zo lekker loopt en soms na een tijdje geen gas uitvalt. Maar hoe zou ik dit goed kunnen doen en niet op een onervaren manier wat gaan prutsen.


ff luchtscroef helemaal indraaien en dan anderhalve slag uit en dan kijken op welke stand hij het beste loopt, daarop je stationair afstellen.
 

Dit topic is 160326 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 58 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 57, 58, 59 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved