Forums Afdelingen Zoek Personal  
  Je bent niet ingelogd.

Begin Forum - "Kleine vragen Topic Deel 45"

   Topics
MF - TF - EF - UF
MeF - PF - BeF - CF
   Sales
   Brommers - Blok - Cilinder
   Overige Updates
FAQ - KB - Nieuws - Gallery
Links - Projecten
   Online Users
   Er zijn 1469 users online.

Brommerforum.nl wordt gehost door:
Zeke Internet Services
  Begin Forum - Topic #62513 - "Kleine vragen Topic Deel 45"
Pagina 167 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
Dit topic is 160523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.

RXBaz 11-12-2010 16:05 Print reply

Posts: 1879
korte vraag,

wie weet even zo uit zn hoofd wat de juiste squish van een honda mt is...

net nieuwe cilinder gemonteerd en de kop van de zuiger komt niet tot de rand van de cilinder, even gemeten en blijkt de squish 2,14 mm te zijn. is dit teveel, en zo ja hoe los ik dat op?



owja, heb gewone pakkingen gebruikt geen dubbele of extra voetpakking oid.


 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket
Marcooow 11-12-2010 16:59 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RXBaz
korte vraag,

wie weet even zo uit zn hoofd wat de juiste squish van een honda mt is...

net nieuwe cilinder gemonteerd en de kop van de zuiger komt niet tot de rand van de cilinder, even gemeten en blijkt de squish 2,14 mm te zijn. is dit teveel, en zo ja hoe los ik dat op?



owja, heb gewone pakkingen gebruikt geen dubbele of extra voetpakking oid.




je kan een extra voetpakking onder de cilinder doen of de cilinderkop afdraaien
 
faster than a bullet!
midas 11-12-2010 17:23 Print reply

Posts: 1211
Klein vraagje

Ik wil graag weten hoe ik het vanaf hier moet aansluiten bij mijn yamaha dt
gr. midas

 
midas 11-12-2010 17:24 Print reply

Posts: 1211
Let niet op het keine lettertype

 
MaXi-PuCh 11-12-2010 17:56 Print reply

Posts: 1531
is dit niet toevallig een cr80/cr85 ipv een cr125?
hij lijkt nl. zo klein
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Marcooow 11-12-2010 17:57 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
is dit niet toevallig een cr80/cr85 ipv een cr125?
hij lijkt nl. zo klein


neee
 
faster than a bullet!
MaXi-PuCh 11-12-2010 17:59 Print reply

Posts: 1531
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


neee

oke, wou het even weten voor de zekerheid
 
2takker! ~~ pm voor cnc draai/freeswerk
Marcooow 11-12-2010 18:01 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: MaXi-PuCh
[...]

oke, wou het even weten voor de zekerheid


ik weet niet hoelang je bent maar denk dat je er nog wel heel erg op verkijkt want als jij erop gaat zitten kom je denk ik niet tot de grond
 
faster than a bullet!
crossgek - Forum en Sales Moderator 11-12-2010 18:30 Print reply

Posts: 10560
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: marcooow
[...]


je kan een extra voetpakking onder de cilinder doen of de cilinderkop afdraaien

hoe gaat een extra voetpakking zijn probleem kleiner maken ?

 
het gevaarlijkste van een auto, zit tussen stuurwiel en rugleuning
BenjaminDG 11-12-2010 18:34 Print reply

Posts: 4605
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: RXBaz
korte vraag,

wie weet even zo uit zn hoofd wat de juiste squish van een honda mt is...

net nieuwe cilinder gemonteerd en de kop van de zuiger komt niet tot de rand van de cilinder, even gemeten en blijkt de squish 2,14 mm te zijn. is dit teveel, en zo ja hoe los ik dat op?



owja, heb gewone pakkingen gebruikt geen dubbele of extra voetpakking oid.




Heb je het over een orginele 50 of 70cc kop?

2.14mm is teveel, 1.0 of zelfs minder zal al een stuk beter zijn.

Als de zuiger en poorten goed zijn (spoeldoorgang van zuiger, zuiger bedekt niet uitlaatpoort bij het ODP,....) dan zou je een nieuwe of je bestaande cilinderkop kunnen afdraaien met eventueel een O-ring groef.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-12-2010 om 18:35 uur.
 
Vlaanderen vrij!
Marcooow 11-12-2010 18:50 Print reply

Posts: 5713
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: crossgek
[...]

hoe gaat een extra voetpakking zijn probleem kleiner maken ?



onee klopt ja sorry had ik ff niet aangedacht

kop afdraaien dus
 
faster than a bullet!
Kai. 11-12-2010 19:01 Print reply

Posts: 721
hallo,

ik ben bezig met zoeken naar een brommer voor mijn 16de.

Wat is zou je beter kunnen kopen een derbi of een yamaha dt
Bij een goede derbi zit je zo op 1500 euro.
en bij een yamaha dt kun je voor 1200 euro al iets leuks kopen.

Is een yamaha dt ook beter qua kwaliteit?

van velen hoor ik namelijk dat de derbi qua kwaliteit niet super is.

gr kai
 
nieuwe vonkjes gekocht
koen007 11-12-2010 19:10 Print reply

Posts: 414
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: Kai.
hallo,

ik ben bezig met zoeken naar een brommer voor mijn 16de.

Wat is zou je beter kunnen kopen een derbi of een yamaha dt
Bij een goede derbi zit je zo op 1500 euro.
en bij een yamaha dt kun je voor 1200 euro al iets leuks kopen.

Is een yamaha dt ook beter qua kwaliteit?

van velen hoor ik namelijk dat de derbi qua kwaliteit niet super is.

gr kai


Derbi is prima van kwaliteit,
Het is maar net waar je eigen voorkeur ligt.
ik zou het wel weten als ik jou was!
Derbi!
 
WestlandMB 11-12-2010 19:30 Print reply

Posts: 1338
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: midas
Klein vraagje
afbeelding
Ik wil graag weten hoe ik het vanaf hier moet aansluiten bij mijn yamaha dt
gr. midas



vanaf je lichtspoel gaat er een draad naar je spanningsregelaar (6v of 12v), deze heeft denk 3 inputs, 1 voor je gele (stroom voor licht)draad erin, en bij de andere eruit, die verder gaan naar je koplamp (of schakelaar, zodat al je lichten niet boven die 6volt komen), de 3e input van de spanningsregelaar is voor de aarde, deze kan je verbinden met je frame, maar de meeste brommers hebben een draad voor de aarde, die bij de blok contact maakt. Bij mijn mb is dat donkergroen.
 
RXBaz 11-12-2010 19:34 Print reply

Posts: 1879
Quote:
Oorspronkelijk gepost door: BenjaminDG
[...]


Heb je het over een orginele 50 of 70cc kop?

2.14mm is teveel, 1.0 of zelfs minder zal al een stuk beter zijn.

Als de zuiger en poorten goed zijn (spoeldoorgang van zuiger, zuiger bedekt niet uitlaatpoort bij het ODP,....) dan zou je een nieuwe of je bestaande cilinderkop kunnen afdraaien met eventueel een O-ring groef.



Dit bericht is gewijzigd door BenjaminDG op 11-12-2010 om 18:35 uur.[/quote

het gaat om een 70 cc, maar de kop is wel plat, alleen mn zuiger blijft redelijk ver onder de cilinder, steekt er niet bovenuit, zoals ik dat normaal altijd had.

is dit niet op te lossen met een andere zuiger? want hieer zit de bij geleverde imitatie troep ding van DMP bij
 
I played poker with tarot cards once, i had a full house and three people died........motorrbw in the pocket

Dit topic is 160523 keer bekeken. Log in om te kunnen reageren op dit onderwerp.
Pagina 167 van 200
Spring naar pagina: 1, 2, 3 ... 166, 167, 168 ... 198, 199, 200Vorige pagina | Volgende pagina >
 
Copyright © 2000 - 2016 - All rights reserved